• 178.404 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.671 actors
  • 9.378.150 votes
Profile

Ergernissen in de bioscoop

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

sinterklaas wrote:

Over dat reclame kan ik het wel begrijpen maar hier in Nederland valt dat in een bioscoop toch wel mee. Hooguit 5 minuten ofzo. Ik was 2 jaar geleden eens in een bioscoop in Duitsland: HALF UUR reclame. Met tussen die reclameblok door nog 5 minuten pauze en hopeta weer de andere helft van een kwartier. Dus het kan nog veel erger.

5 minuten? Doe er maar 10 bij.

bertito

• 208 messages
  • 0 votes

Ik heb me vandaag rotge-ergerd aan 2 films uit The Gay & Lesbian Summer Tour 2009 in filmhuis Lux in Nijmegen. Beiden bleken bij navraag gewoon vanaf DVD geprojecteerd te zijn. Een was er van home video, ik herkende het intro van DVD's die ik huur. Ik kon de pixels tellen. De acteurs kregen digitaal bewegende oogschaduw toebedeeld terwijl dat nu juist gebeurde in scenes waren waarin zij even geen make up droegen. Veel onscherpe beelden, vooral de wide angle scenes. Ik vind dit niet kunnen! Kun je net zo goed een film thuis kijken.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Pastichio Rocker wrote:

5 minuten? Doe er maar 10 bij.

Nog nooit meegemaakt ...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Niet?

Als je een film bezoekt van bv 21.00 uur dan begint de film pas rond kwart over 9, 10 voor half 10. Klein kwartier reclame, wat bioscooptrailers (dat is wel leuk altijd) en dan pas de film. En in de pauze krijg je ook altijd weer reclame. Als ik reclame met films wil zien zet ik wel SBS6 op.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Film Pegasus wrote:

(quote)

Met andere woorden wordt de reclame even onderbroken voor een stuk film... Net als Amerikaanse programma's die om de 5 minuten een reclameblok hebben. Enorm irritant en ook de hoofdreden om niet naar die films of programma's te kijken. Voor of na maakt mij niet uit, maar tijdens haalt het de drive altijd weg uit de film.

Niet helemaal. In Duitsland ging het zo:

-Kwartier reclame (Trailers, Axe, automerk dit en dat, Mc Donalds)

-5 Minuten pauze met zwart scherm

-Kwartier reclame (idem dito als hierboven.)

-Film

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Zelfs in de meest commerciële Pathé-bioscopen niet. Hooguit vijf minuten reclame, dan drie trailers en dan de film.

Elegy

• 72 messages
  • 141 votes

Ik heb zon hekel aan bioscopen waar ze oude popcorn verkopen :/

aunuscus

• 591 messages
  • 115 votes

Aan reclames over maandverband, er is geen ontkomen meer aan als je daar bent!

titia

• 601 messages
  • 1302 votes

wanneer heb jij voor het laatst reclame voor maandverband in de bioscoop gezien?

aunuscus

• 591 messages
  • 115 votes

Ik geef maar een voorbeeld

clockwork72

• 2780 messages
  • 1741 votes

ik heb er zo veel:

- Geen popcorn in sommige bioscopen

- Mensen die door de film heen gaan lopen praten. (heel irritant)

- reclame van een kwartier

- ongemakkelijke stoelen

U-96

• 11875 messages
  • 2081 votes

- Mensen die door de film heen gaan lopen praten. (heel irritant

Heb dat vorige week nog gehad, door een bepaalde groep die gewoonlijk vrij hard praat. Constant praten, bellen e.d.

Na een tijdje vroeg ik ze of ze wat stiller konden zijn, en wonderbaarlijk hielp 't ook nog.

aunuscus

• 591 messages
  • 115 votes

Elegy wrote:

Ik heb zon hekel aan bioscopen waar ze oude popcorn verkopen :/

bestaad dat?!

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Bestaden doet dat inderdaad niet, bestaan wel.

doodah

• 1538 messages
  • 1233 votes

Touché

niethie

• 7319 messages
  • 7246 votes

Waar ik me ook vreselijk aan kan ergeren is wanneer er zo'n stelletje voor je zit dat niet van elkaar af kan blijven en die het nodig vinden om elkaar dan om het kwartier af te lebberen. Het valt me nog mee dat ze niet ter plaatsen gaan liggen krikken. Blijf dan gewoon thuis aub, want ik hoef het niet te zien!

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

totdat je zelf naast een beeldschone vrouw zit in de bioscoop.

Val.Broman

• 170 messages
  • 1266 votes

Ik heb zelf een bloedhekel aan mensen die andere mensen corrigeren op hun gedrag tijdens de film. Dat maakt vaak nog meer lawaai dan de herriemakers zelf.....Oh en laatst had ik een stel voor me die heel hun relatie ging bespreken tijdens de film, hoezo ga je dan naar de bioscoop?

En natuurlijk de reclames die een jaar lang draaien in Pathe zoals die irritante Barry Hay met z'n Grolsch reclame. En die van Cola Zero vinden ze blijkbaar ook een erg leuke reclame daarzo...

yeyo

• 6352 messages
  • 4616 votes

Mensen die na een film applaudisseren. Voor wie klappen ze dan, de man die de projector bedient?

yeyo

• 6352 messages
  • 4616 votes

niethie wrote:

Waar ik me ook vreselijk aan kan ergeren is wanneer er zo'n stelletje voor je zit dat niet van elkaar af kan blijven en die het nodig vinden om elkaar dan om het kwartier af te lebberen. Het valt me nog mee dat ze niet ter plaatsen gaan liggen krikken. Blijf dan gewoon thuis aub, want ik hoef het niet te zien!

Wat mij vooral verbaast is dat ze dan elk een kleine 10euro spenderen aan een film, waar ze niet eens iets van gezien gaan hebben. Terwijl je evengoed thuis gratis kunt flikflooien.

Bart Simpson

• 2153 messages
  • 0 votes

yeyo wrote:

Mensen die na een film applaudisseren. Voor wie klappen ze dan,

Natuurlijk klappen ze dan voor mij.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

yeyo wrote:

(quote)

Wat mij vooral verbaast is dat ze dan elk een kleine 10euro spenderen aan een film, waar ze niet eens iets van gezien gaan hebben. Terwijl je evengoed thuis gratis kunt flikflooien.

Tja, dan moet je wel eerst investeren in een flinke thuisbios, anders lijkt het me wel duidelijk. Bovendien houdt niet iedereen van stelen.

Film Pegasus (moderator films)

• 31154 messages
  • 5451 votes

yeyo wrote:

(quote)

Misschien kan dat net niet door de aanwezigheid van ouders of een andere partner.

schram101

• 16684 messages
  • 2293 votes

Expres debiel hard lachen en praten tijdens de film.

Gooien met etenswaren.

Mensen die niet op tijd komen.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2314 votes

Pastichio Rocker wrote:

Waarom gaan mensen eigenlijk nog naar de bios?

- Om een film als een van de eerste te zien

- Een romance te beginnen

- Het grote scherm

- Met je vrienden te zien, als deze meegaan

- Om zelf te flikflooien

michael1992

• 117 messages
  • 0 votes

Irritante, naar alcohol ruikende, enge, oude, waarschijnlijk vrij eenzame dus toch enigzins wel zielige (in de zin van meelijwekkend) mannen die hun door alcohol vergrootte luidruchtigheid gebruiken om commentaar te geven op mensen die op een niet overdreven of zelfs gewoon maar luide manier, en ik kan het weten want ik was het niet zelf maar zat daarentegen twee rijen lager en heb er niets van gemerkt, popcorn eten en zo het eerste anderhalf uur van Inglourious Basterds moet verneuken, wat in mijn geval niet zo erg was maar voor zij die de eerste keer kwamen kijken wel een fameuze domper geweest moet zijn, totdat de security, die overigens al voor de tweede keer moesten komen opdraven, hem al 'Ik gon graag mee zenne, zie ne keer hoe graag ik meegon'roepend uit de zaal verwijderd wat overigens met een luid applaus onthaald werd.

De mensen die van het aandoen van de lichten en afzetten van de film gebruik wilden maken om even naar het toilet te gaan maar toen het licht terug uitging en de film dus weer begon snel naar hun plaats terug wilden rennen waren darentegen wel grappig.

Karl van H.

• 2812 messages
  • 2256 votes

Tip voor de volgende keer: punten. Je weet wel, zo'n ding: '.'. Daar eindig je een zin mee. Leest wat makkelijker.

Hoe dan ook, ik vond bij Slumdog Millionaire de twee mensen vóór mij die bij elke scène 'Ooh, daar zijn wij ook geweest' uitkraamden behoorlijk irritant. 't Boeit me niet of je er ook bent geweest, laat me gewoon die verdomde film kijken!

michael1992

• 117 messages
  • 0 votes

michael1992 wrote:

....applaus onthaald werd.

.... darentegen wel grappig.

Ik zie daar toch duidelijk twee punten achter staan.

yeyo

• 6352 messages
  • 4616 votes

Mensen die luidkeels een personage in een film aanmoedigen om iets wel of juist niet te doen vind ik ook best irritant.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2636 votes

Irritante kleine kinderen in de zaal die denken dat ze grappig zijn. Dat is irritant.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.