• 178.414 movies
  • 12.235 shows
  • 34.017 seasons
  • 647.728 actors
  • 9.378.921 votes
Profile

Horror

Nitrouz

• 433 messages
  • 232 votes

Tonypulp wrote:

Iedereen met een beetje interesse in campy teen slashers zal anders beweren.

Het origineel ja.

Dit slappe aftreksel daarvan was zo verschrikkelijk slecht. Alle seks, seksuele opmerkingen en onnodig gescheld werken niet echt in het voordeel hiervan.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Sweatshop ook maar eens een kans geven.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

The Tunnel (2011) => gaat dat zien!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Halcyon wrote:

The Tunnel (2011) => gaat dat zien!

Bedankt voor de tip! Net gekeken en we hebben er erg van genoten

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

gaaf filmpje inderdaad, zitten een paar zenuwslopende scenes in!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Had toevallig iets gelezen over The Tunnel laatst, maar leek me ontzettend oninteressant. Binnenkort toch maar eens kijken dan.

stanvh

• 44 messages
  • 70 votes

Wie kan mij wat horror titels geven ? Ben een enorme horror freak, heb er ook erg veel gezien.

Maar ik zoek de wat onbekendere titels, zoals dead end etc.

Nitrouz

• 433 messages
  • 232 votes

stanvh wrote:

Wie kan mij wat horror titels geven ? Ben een enorme horror freak, heb er ook erg veel gezien.

15 pagina's vol met Horror, lees het eens door zou ik zeggen!

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Dead End is niet echt een onbekende titel, behoorlijk bekend zelfs

stanvh

• 44 messages
  • 70 votes

Tonypulp wrote:

Dead End is niet echt een onbekende titel, behoorlijk bekend zelfs

Weet zeker als je aan 10 mensen vraagt ken je dead end, dat er 9 zeggen nog nooit van gehoord.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Nogal uit de lucht gegrepen en niet erg representatief...

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ook toen ik niet zo dvdverslaafd was kende ik dead end al. Was zelfs een van mijn eerste dvd's. Niet dat ik hem verder goed vind, maar dat even terzijde.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

stanvh wrote:

Maar wat vind je een leuk subgenre dan? Hou je vooral van slashers? splatter? zombie? komedie in combinatie met horror? Of juist vol met spanning? Of beide? recente films of bijvoorbeeld de jaren 80 horrors? Als je van allemaal houdt raad ik je inderdaad aan om even deze pagina's door te lezen.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Tip voor slasher en gore liefhebbers! JordyCapitated // Horror Cinema: The Orphan Killer (2011) - jordycapitated.blogspot.com Staat nog niet op de site hier.

jasper1991

• 42 messages
  • 386 votes

Mijn favoriete filmgenre. Het liefst echt enge films en geen bloederige onzin, die gewoon niet eng is. Horror is immers letterlijk Latijns voor angst. Veel wat onder de noemer Horror schijnt te vallen is gewoon goor en pervers, maar niet direct om bang van te worden naar mijn mening.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

FillumGek wrote:

Tip voor slasher en gore liefhebbers! JordyCapitated // Horror Cinema: The Orphan Killer (2011) - jordycapitated.blogspot.com Staat nog niet op de site hier.

Helaas weerhoudt het beleid ons ervan om deze film te plaatsen. Echt een meesterwerk..

The movie is pure “Jaw Dropping Madness” and truly “Gore-riffic.”

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Waarom mag ie niet op de site dan? Is er een groot verschil met andere horrors?

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Deze film wordt door hen gedistribueerd (via facebook) en niet via een officiële release (al is dat een keuze en absoluut geen geforceerde manier, gezien het eindresultaat). Hij is dus niet verkrijgbaar op sites zoals Amazon e.d.. Mja, enorm jammer. Geweldige aanrader voor liefhebbers van het wat grauwere Amerikaanse ultra violence spul.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Lijkt me dan ook een criteria waar je van af moet stappen. Met de social network progressie is het natuurlijk ook wel old fashioned om alleen dvd-release als rechtsgeldige distributie te zien. Vooral in het indy circuit nu, met downloadend volk.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Ja dat was mijn punt ook, maar het ''einde zou zoek zijn'' ! Om het even te quoten.

Het zal veel vaker voor gaan komen en regels moeten gewoon met de tijd mee gaan.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Mooi stom. Dit filmpje moet juist onder de aandacht komen! En het is inderdaad geen afgeraffeld werkje nee. Behoorlijk professioneel waar veel genre genoten een puntje aan mogen zuigen. Nog wel een grotere verrassing als dat Dream Home een tijd geleden op me was. Regelrechte aanrader voor de gore-liefhebbers!

Nitrouz

• 433 messages
  • 232 votes

Hell's Ground is echt geweldig.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

RED BALLOON on Vimeo Geweldige short van Damien Mace! Er hangt echt een heerlijke vibe.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Ik heb de kans gehad om James Cullen Bressack's eerste feature film te bekijken. My Pure Joy is een indie-horror meesterwerk. Wellicht de grootste verrassing ooit Straalt enorm veel liefde voor het genre vanaf en na veel contact te hebben gehad met James weet ik hoe breed zijn kennis is in horrorland. Meestal houden de referenties wel op bij een Psycho of Night of the Living Dead.. maar hij haalt er gewoon de Duitse splatter koning (Ittenbach) bij en nog vele andere Geweldig!

Sowieso erg mooi geschoten vaak. Goedkope look, sure, maar er zitten hoogtepunten tussen. Een fantastisch geschoten stuk bij een feest waar het uit de hand loopt, aan één stuk door gefilmd! Erg gewaagd, maar het pakt geweldig uit. Hij was zowel Director, Writer, Camera Operater, Editor.... en hij is slechts 19 jaar oud. Groots talent.. hou dat in de gate.

Gaat binnenkort pas draaien op de eerste festivals, en daarna is het wachten op een dvd release. Lange review: Tony's Cinema Trash: My Pure Joy (2011) - tonypulp.blogspot.com Hopelijk snel op MM!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Had je recensie al gelezen

Klinkt veelbelovend ja, alleen is het altijd de vraag of de goedkope look bij me aanslaat. Ik weet dat jij daar meer van houdt dan ik. Trailer word ik ook niet veel wijzer van, al zie ik al wel dat de killer lekker geschift is. Binnenkort maar eens aan wagen.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Zou het ook niet durven zeggen of dit aan zal slaan. Wordt ongebruikelijk veel in gesproken en het blijft een goedkope look, al zie je het totaal niet aan z'n shots, editing en special effects.

Nitrouz

• 433 messages
  • 232 votes

Kan iemand mij meer shit aanraden als The Machine Girl? Ik moet Mutant Girls Squad en Vampire Girl vs. Frankenstein Girl nog zien. Daarnaast wil ik Tokyo Gore Police nog kopen. Wie kan mij meer aanraden?

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Meatball Machine

Sexual Parasite: Killer Pussy

Fashion Hell

Gothic & Lolita Psycho

Attack Girls Swim Team

Robo-geisha

Stacy

Big Tits Dragon

High School Girl Rika

Zombie Self Defense Force

Helldriver

Sukeban Boy

Samurai Zombie

Nitrouz

• 433 messages
  • 232 votes

FillumGek wrote:

Meatball Machine

Sexual Parasite: Killer Pussy

Fashion Hell

Gothic & Lolita Psycho

Attack Girls Swim Team

Robo-geisha

Stacy

Big Tits Dragon

High School Girl Rika

Zombie Self Defense Force

Helldriver

Sukeban Boy

Samurai Zombie

Niiiiice! Thanks!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.