- Home
- Filmforum
- Film - Genres en landen
- Horror
Horror
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ik pindakaas vooral, sinds ik ben gestopt met dvd's verzamelen. Bovendien ben ik liefhebber van minder bekende horror's, vooral uit Azië en die vind je nu eenmaal niet zo snel.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik pindakaas als ik een film nergens kopen of als ie me te duur is op dat moment. Vaak als ik een film toch erg mooi vond, koop ik hem daarna nog.
Nitrouz
-
- 433 messages
- 232 votes
Ik pindakaas zelf eigenlijk enkel de films die ik héél graag wil zien, en niet verkrijgbaar zijn hier. 
Vandaag volume 1 gekocht van de Masters of Horror reeks, ik ben benieuwd!
Nitrouz
-
- 433 messages
- 232 votes
Mensen die een goede suspense horror willen zien kan ik Insidious aanraden
Ik wacht wel tot 'ie in de bioscoop komt. 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Pas geleden heb ik de Italiaanse horror Ubaldo Terzani Horror Show gezien. Een grote verrassing met een beklemmende sfeer, goed acteerwerk en een luguber verhaaltje. Ik denk ik breng hem even onder de aandacht hier 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2538 votes
Ik heb weinig goeie horrors gezien. Meer van die slappe en zinloze (wat soms vermakelijk zijn). Horror is geen favoriete genre, maar als een verhaal goed lijkt en er genoeg positieve dingen erover worden geschreven, kijk ik het meestal wel.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Iemand nog tips? Recente horrorfilms die ik zeker gezien moet hebben? Brute, ontnuchterende horror, creatieve indies, vlijmscherpe slashers of verrassende remakes?
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Iemand nog tips? Recente horrorfilms die ik zeker gezien moet hebben? Brute, ontnuchterende horror, creatieve indies, vlijmscherpe slashers of verrassende remakes?
Pas geleden heb ik de Italiaanse horror Ubaldo Terzani Horror Show gezien. Een grote verrassing met een beklemmende sfeer, goed acteerwerk en een luguber verhaaltje. Ik denk ik breng hem even onder de aandacht hier
Ik las dat je Il Bosco Fuori niet zo speciaal vond, maar deze is nog wat beter. Ben er in elk geval erg over te spreken.Verder misschien The Unforgiving. Rauw filmpje.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
House of the Devil en Insidious heb je als gezien meen ik. Captifs, Home Sick, Hatchet 1 & 2. Schieten me zo te binnen. F, Rampage, Cherry Tree Lane (Laatste drie zijn niet echt horrors, maar meer nare geweldsfilmpjes a la Eden Lake.)
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Human Centipede als je 'm nog niet hebt gezien, om koude rillingen van te krijgen die film..
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Home Sick moet ik nog eens herzien, vond hem destijds best bagger maar ik denk dat hij nu beter zal bevallen.
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12854 votes
Verder misschien The Unforgiving. Rauw filmpje.
Zeker aan te raden, ook Outcast (einde niet super, rest wel) en The Possession of David O'Reilly zijn aan te raden. Alle drie wat kleinschalige "net buiten de lijntjes" horror.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Oké, bedankt nog voor de aanvulling. Zal alle titels eens opzoeken en een selectie maken.
rsca3x
-
- 25 messages
- 19 votes
De laatste goeie horror die ik gezien heb was "frontieres". Frans film, was vond hem zoooo goed! Heb ook nog gelezen dat er enkele horrorfilms zijn die echt heel goed zijn: Haute Tension, martyrs. Als je ze zoekt ga je ook enkel positieve reacties lezen..
Nitrouz
-
- 433 messages
- 232 votes
Ik vroeg me af of Chakushin Ari (2003) echt zo eng is als gezegd wordt, aangezien de kijkwijzer 12+ is neem ik aan van niet.. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Heeft iemand nog tips voor recente slashers? Ze hoeven niet goed te zijn, zolang ze maar vermakelijk zijn met veel kills.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Thnx. Hatchet moet ik nog zien inderdaad. Blood Night heb ik al gezien, maar zoiets bedoel ik wel. 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
- Chain Letter
- The Collector
- Macabre
- My Bloody Valentine
- Sweatshop
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Sweatshop
Friday the 13th remake is ook érg lekker, als je die nog niet hebt gezien.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Danku. Ben benieuwd. Sweatshop, Macabre en Chain Letter nog niet gezien. 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Macabre binnenkort maar weer eens herzien en ophogen die handel 
Nitrouz
-
- 433 messages
- 232 votes
Sweatshop
Friday the 13th remake is ook érg lekker, als je die nog niet hebt gezien.
Zo verschrikkelijk slecht.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Iedereen met een beetje interesse in campy teen slashers zal anders beweren.
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
vrij recent Reykjavik Whale Watching Massacre