• 178.220 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.385 actors
  • 9.375.109 votes
Profile

Horror

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Ik gebruik deze site meestal om dat soort dingen te checken: Friday the 13th: The Complete Collection Blu-ray

Vlaggetje bovenin op universeel zetten en de titel typen, dan zie je direct welke versies in welke landen beschikbaar zijn en vaak ook met welke ondertiteling.

In jouw geval is het twee keer nee, lijkt het. Beide boxen alleen in Noord-Amerika verkrijgbaar.

U96

• 731 messages
  • 762 votes

Zwolle84 wrote:

(quote)

Ik gebruik deze site meestal om dat soort dingen te checken: Friday the 13th: The Complete Collection Blu-ray

Vlaggetje bovenin op universeel zetten en de titel typen, dan zie je direct welke versies in welke landen beschikbaar zijn en vaak ook met welke ondertiteling.

In jouw geval is het twee keer nee, lijkt het. Beide boxen alleen in Noord-Amerika verkrijgbaar.

inderdaad juist gecheckt, jammer zal dus wachten zijn, thanks in ieder geval voor de tips!!

Richard_Voorhees

• 2311 messages
  • 2135 votes

Wachten zijn?

Ik ben bang dat we aan deze kant van de Pacific nooit dergelijke releases gaan krijgen.

Jason Goes to Hell en Curse of Michael Myers hebben zelfs nooit (fatsoenlijke) releases gekregen.

De Nightmare on Elm Street films zijn wel allemaal hier uitgebracht en werden zelfs een aantal jaren terug heruitgebracht met andere covers/steelbox uitvoering. Die films zullen het schijnbaar wat beter doen, waardoor die dus ook hier in een blu-ray bundel verschenen zijn.

Ik wil zelf nog steeds eens een regiovrije blu-ray speler kopen zodat ik Amerikaans spul kan kopen. Ze zijn me tot op heden alleen nog wat te duur.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

The Horror Vault (Engels horror label)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Fortune

• 4316 messages
  • 2772 votes

Iemand #horror al gezien? Deze film staat nog niet op MM maar lijkt me wel interessant.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

#Horror (2015) , hij is via de zoekfunctie niet goed te vinden Irritant.

Fortune

• 4316 messages
  • 2772 votes

Aight hij staat er dus wel gewoon op. Nu zie ik dat Kappeuter hier ook de trailer en link heeft geplaatst. Ben wel een sucker voor social media horror.

comely

• 310 messages
  • 60 votes

Tonypulp wrote:

#Horror (2015) , hij is via de zoekfunctie niet goed te vinden Irritant.

Heb je nog leuke horror tips voor deze week?

Fortune

• 4316 messages
  • 2772 votes

Ja meer horrortips! Jammer dat dit topic weer zo dood is...

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

comely wrote:

(quote)

Heb je nog leuke horror tips voor deze week?

Mehh, ben de laatste tijd ook een beetje zoekende. Met Scouts Guide to the Zombie Apocalypse (2015) is er een vermakelijke bioscooptitel bij, maar na Halloween is er wel een enorme dip gekomen.

The Demon's Rook (2013) is wel een aanrader. Old school zombie film met een boel demonische, bovennatuurlijke ingrediënten (a la Fulci, maar dan op het niveau van Bruno Mattei). Deed me terugdenken aan films zoals Mucha Sangre (2002) en Plaga Zombie (1997) (en deel 2: Plaga Zombie: Zona Mutante (2001). Niet omdat de films op elkaar lijken, maar omdat het wel die heerlijke drive van een beginnende regisseur heeft vergelijkbaar met bijv. Peter Jackson (Bad Taste dan vooral). Met 2/3 stemmen per film wel pijnlijk onderbelicht hier

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Aangezien we onze top 10 van dit jaar kunnen invullen, misschien wel leuk om ook een aparte top 10 van horror neer te zetten?

Mijn top 10:

1. Editor, The

2. Final Girls, The

3. Dude Bro Party Massacre III

4. Human Centipede III (Final Sequence), The

5. Deathgasm

6. Wyrmwood

7. Flowers

8. Headless

9. We Are Still Here

10. American Guinea Pig: Bouquet of Guts and Gore

Met alle genres:

1. Felt (2014)

2. Editor, The (2014)

3. Final Girls, The (2015)

4. Dude Bro Party Massacre III (2015)

5. Human Centipede III (Final Sequence), The (2015)

6. Deathgasm (2015)

7. Wyrmwood (2014)

8. Flowers (2015)

9. Headless (2015)

10. Turbo Kid (2015)

Verandert niet heel veel

john mcclane 2

• 3489 messages
  • 6576 votes

bedankt voor je top 10,,,totaal langs mee heen gegaan,

http://www.moviemeter.nl/user/73468

jeroentjuuuh

ik pindakaaz er op los.

ben benieuwd

thanx

Hollywood007

• 3342 messages
  • 3844 votes

Ik kijk uit naar The Boy. Lijkt me een vermakelijk filmpje.

TornadoEF5

• 5616 messages
  • 1726 votes

The Witch. Ik kijk daarentegen uit naar de deze.

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

Aangezien deze, volledig onterecht, een beetje ondergesneeuwd lijkt door al die andere Italiaanse horrorklassiekers ook hier maar even Deliria (1987) promoten.

Slasher die werkelijk waar alles heeft. Legendarische killer, heerlijke kills, geweldig camerawerk en ook daadwerkelijk creepy as hell. Ook veel te stijlvol om simpelweg afgedaan te worden als Italiaanse horror trash, ook al heeft het zeker een aantal schoonheidsfoutjes.

baspls

• 4118 messages
  • 1673 votes

Voor mijn profielwerkstuk voor school heb ik het onderwerp Nederlandse filmgeschiedenis gekozen. Als echte horrorfanaat begon ik me natuurlijk als eerste in de geschiedenis van de genrewerken in Nederland te verdiepen. Tot mijn verbazing ontdekte ik dat er naast de films van Dick Maas en Intensive Care er nog enkele andere films zijn en korte films. Heb een film van Wim Vink op youtube gevonden en Zombi 1 stond ook op youtube. Ben nu heel erg geïntrigeerd geraakt in de Neder-horror. Was benieuwt of jullie hier misschien nog meer van dit soort films weten, en misschien weten hoe ik aan deze films zou kunnen komen?

mikey

• 28989 messages
  • 5141 votes

Horror top 10 all time:

1. Psycho (1960) 5*

2. Jaws (1975) 5*

3. Black Christmas (1974) 5*

4. Exorcist, The (1973) 5*

5. Invasion of the Body Snatchers (1978) 5*

6. Halloween (1978) 5*

7. Birds, The (1963) 5*

8. Carrie (1976) 4.5*

9. Evil Dead, The (1981) 4.5*

0. Dawn of the Dead (1978) 4.5*

Left4Dead

• 3240 messages
  • 3691 votes

jordandejong wrote:

Aangezien deze, volledig onterecht, een beetje ondergesneeuwd lijkt door al die andere Italiaanse horrorklassiekers ook hier maar even Deliria (1987) promoten.

Slasher die werkelijk waar alles heeft. Legendarische killer, heerlijke kills, geweldig camerawerk en ook daadwerkelijk creepy as hell. Ook veel te stijlvol om simpelweg afgedaan te worden als Italiaanse horror trash, ook al heeft het zeker een aantal schoonheidsfoutjes.

Is dit dan een remake?

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

Mooi lijstje mikey! Alleen benieuwd of deze er ver buiten valt?

mikey

• 28989 messages
  • 5141 votes

Thanx...

TCM? In 2004 gaf ik hem niet meer dan 2*, na tientallen herzieningen (zelfs op het grote witte doek) beoordeel ik hem nu op 3.5.

Who knows huh?

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

Left4Dead wrote:

(quote)

Is dit dan een remake?

Nee, heeft niks met Deliria te maken (op de alt. titel en de setting na). Staat desondanks wel al een tijdje op het lijstje om te zien.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Holidays (2016)

Het betreft een zgn. omnibusfilm.

comely

• 310 messages
  • 60 votes

Holidays mag je wel overslaan.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.