• 178.285 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.376.493 votes
Profile

Horror

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Flat Eric wrote:

Ja alexspyforever! Last man on earth vond ik ook een fijne! Verder natuurlijk The Raven (met een jonge Jack Nicholson) House of Usher, Tales of Terror (met Boris Karlof en Peter Lorre) en het eerder door mij genomineerde The Masque of the Red Death en The Pit and the Pendulum (met screamqueen Barbara Steele) zijn fijne Vincent Price films. Classics en sfeervol. En vaak mooie filmposters

Volgens mij was ik nog nominatieloos.

Bij deze nomineer ik / geef ik als kijktip mee

The Last Man On Earth de enige zombiefilm die ik leuk vind.

Ja Eric ik heb paar weken terug een lijstje samengesteld "Corman Price Poe" (dankzij een topic hierover op imdb). Die wil ik allemaal eens bekijken hopelijk volgende maand. Naast de 5 die je opsomde horen daar ook The Haunted Palace (1963) en The Tomb of Ligeia (1964) bij.

Als je niet zo van zombies houdt, misschien is deze dan meer iets voor jou:

Mr. Sardonicus (1961)

Vertelt over de legende van de ghoul. Uit ghoul zou dan later de zombie ontstaan zoals we die nu kennen. Want wat origineel een zombie was had eigenlijk weinig te maken met vleesetende halfdode gemuteerde mensen. De originele zombie werd aangedreven door voodoo en dat is deels te zien in deze film: I Walked with a Zombie (1943)

En Barbara Steele, als je haar leuk vindt, dan heb ik één dikke aanrader:

La Maschera del Demonio (1960)

Veel sfeervoller als dit heb ik ze nog niet veel kunnen vinden

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Even bijwerken en galaxy wat verlichten

Horrornominaties week 04 van 02-08 tot 05-08 (16u)/2015. Voor meer info en uitleg: Film >> Genres en landen >> Horror

The Oregonian (2011) (HALVE TAMME.)

Twins of Evil (1971) (mikey)

The Bride of Frankenstein (... (Hollywood007)

Wolfen (1981) (Left4Dead)

Cybernatural (2014) (Kondoro0614)

Eyes of A Stranger (1981) (alexander038)

The Dead (2010) (galaxydriver32)

Dread (2009) (tattoobob)

Eaten Alive (1977) (jordandejong)

Veneno para las Hadas (1984) (alexspyforever)

The Funhouse (1981) (jeroentjuhhhhh)

The Last Man on Earth (1964) (Flat Eric)

House on Haunted Hill (1999) (Richard_Voorhees)

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

De nominatie viel vorige keer wel in de smaak precies dus nomineer ik hem opnieuw:

Ren Pi Deng Long (1982)

leatherhead

• 3556 messages
  • 1813 votes

Nominatie: Afflicted (2013)

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Horrornominaties week 04 van 02-08 tot 05-08 (16u)/2015. Voor meer info en uitleg: Film >> Genres en landen >> Horror

The Oregonian (2011) (HALVE TAMME.)

Twins of Evil (1971) (mikey)

The Bride of Frankenstein (... (Hollywood007)

Wolfen (1981) (Left4Dead)

Cybernatural (2014) (Kondoro0614)

Eyes of A Stranger (1981) (alexander038)

The Dead (2010) (galaxydriver32)

Dread (2009) (tattoobob)

Eaten Alive (1977) (jordandejong)

Veneno para las Hadas (1984) (alexspyforever)

The Funhouse (1981) (jeroentjuhhhhh)

The Last Man on Earth (1964) (Flat Eric)

House on Haunted Hill (1999) (Richard_Voorhees)

Ren Pi Deng Long (1982) (Metalfist)

Afflicted (2013) (leatherhead)

Hollywood007

• 3342 messages
  • 3845 votes

So many movies...so little time

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Het zijn toch wel weer heel vaak dezelfde onderwerpen/discussies die terugkeren.

Hier: Film >> Genres en landen >> Combinatie verschillende genres (horror wordt hierin ook besproken)

(Kwestie van tijd, en dan valt dit topic ook weer stil. )

Kondoro

• 11521 messages
  • 2865 votes

De horror topic, Dick?

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ja dit topic.

Was jij nou die enige tijd The Burbs noemde? (Kan niet meer terugvinden). Ik denk dat die film meerdere genres heeft. (komedie, mystery, horror, familie...) Veel mensen zullen wel meer horrorfilms hebben gezien dan ze zelf denken.

(Ik kom toch een hoop interessante, grappige ook vreemde topics tegen Film >> Genres en landen >> Vrouwen die mensenvlees eten - films (Juiste tijdstip )

Hierin zit een gedeelte LET OP SPOILER morlocks (dus ook een beetje horror, wel verouderd maar goed The Time Machine (1960)

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Dk2008 wrote:

Het zijn toch wel weer heel vaak dezelfde onderwerpen/discussies die terugkeren.

Hier: Film >> Genres en landen >> Combinatie verschillende genres (horror wordt hierin ook besproken)

(Kwestie van tijd, en dan valt dit topic ook weer stil. )

Klinkt bijna alsof je dat leuk zou vinden terwijl je als niet-horrorfan hier aardig wat tijd spendeert de laatste tijd.

Tja dit is hier geen imdb forum natuurlijk waar ze een heel levendige horrorsectie hebben het hele jaar door. En hier moet je ook zoveel mogelijk binnen bestaande topics blijven. Ik zou dat ook wel beu worden. Ik zou het ook liever wat dynamischer hebben met topics, nu is het nogal statisch.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ik vind het niet erg dat het statisch is. In genres en landen ben ik ook veel kleinere horror-topics tegengekomen.

Het is naslag (kennis/informatie). En het is goed dat dat allemaal is blijven staan.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Enige reden waarom hier op MM niet (meer) zo inhoudelijk gediscussieerd wordt, is omdat het binnen twee reacties afgedaan wordt met ''ieder z'n mening'' ( ), of het verandert 95% van de tijd in slowchat.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ja vind ik het beetje rare reactie. Ik blader die oude topics een beetje door. Ik noem de Time Machine, als niet horror-fan.

Met andere woorden, omdat ik niet mee wil doen met die nominatiesgame, moet ik opzouten of zo.

Maar goed ik vind het best. Er zijn zat andere topics waar je ook in kunt reageren.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Overlapping heb je (praktisch) altijd wel in films, maar ik neig altijd meer naar het overheersende genre. Zo zou ik The Time Machine (wat trouwens een geniale film is die bovendien pakken beter is dan de remake wiens enige noemenswaardige aspect het feit is dat die door de kleinzoon van H.G. Wells werd gedraaid) toch meer aanduiden als science-fiction. Het horror aspect is wel aanwezig, maar om dat nu echt horror te noemen? Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld The Fly (wat eigenlijk evengoed een science-fiction is) die toch meer de focus legt op de horror.

Ach, hokjesdenken.. Ieder nadeel heb zijn voordeel [/Cruijff mode]

Left4Dead

• 3240 messages
  • 3691 votes

Raffael77 wrote:

Sorry maar ik pas. Ik ben veel te druk met muziek wedstrijden en de wekelijkse nominaties waren voor mij prima. Ik had al aangegeven dat ik niet die nominatie lijst kan bijhouden omdat ik voornamelijk via mobiel op de site zit.

Ik blijf wel rondhangen maar ik ga er geen dag taak van maken. Leer graag films kennen en leuk dollen met de mensen hier maar voor de rest vind ik het best zo.

Ik ben het hier deels mee eens. Volgende week heb ik nog vakantie en dan zou het nog haalbaar kunnen zijn om het aantal films te kunnen zien (ik wil niet alleen maar horror gaan zien) . Maar dan begint het werk weer en dan ligt het toch wel even anders. Daarbij krijg ik de films bij een pot pindakaas en ben dus erg afhankelijk welke films er bij de pindakaasboer verkrijgbaar zijn. Dat betekent dat het onmogelijk is om alle nominaties te gaan bekijken. Ik ga geen Youtube raadplegen aangezien de kwaliteit mij niet volstaat. Een film die alle moeite heeft gedaan voor kwaliteit in beeld en geluid vallen dan in het nadeel en die twee punten heb ik juist weer erg hoog in het vaandel.

Verder vind ik het ook jammer dat je een film nomineert maar geen winnaar wordt als de randommachine je kiest, je nominatie zou toch de winnaar kunnen zijn in mijn ogen.

Ik wil geen azijnpisser zijn en dit bericht is meer om te laten horen dat het zoals het er nu uit ziet voor mij het moeilijk wordt om een aandeel te kunnen geven aan dit forum. Het is een leuke opzet waardoor ik meer horror ben gaan zien en werpt daardoor voor mij zeker vruchten af. Maar het moet allemaal wel haalbaar zijn en ik denk dat meer users dit zullen ervaren. Een week is erg kort en een week zit al zo vol. Mijn lijst zonder horror is al zo groot en er staan nog zo'n 150 films klaar om afgespeeld te worden.

Ook denk ik wanneer je elke week een nominatie doet je snel door de klappers gaat. Het nabespreken van de nominatiefilms vind ik wel een heel goed idee, dan krijg je de gesprekken die je graag aangaat die ik nu toch wel mis. Ik heb nog geen echte gesprekken gezien over de nominatie van de week, ook ik ben daar onderdeel van (mea culpa). Mss is het een idee om wanneer je een film nomineert daar een leuk stuk tekst bij te geven waarom je juist die film nomineert. Daarbij te letten op bepaalde punten als:

- Acteerwerk

- Regie

- Camerawerk (filters, pov, camerakeuze, editing enz.)

- Sfeer

- Script

- Inkleding (omgeving, tijdperk enz.)

- Geluid

- Beeldkwaliteit

enz. enz.

Daarmee kun je de ander proberen te overtuigen waarom de film die je nomineert voor een ander ook echt een must is om te gaan zien. Daarnaast wordt het steeds moelijker om na te gaan of een film al genomineerd is geweest. De lijsten staan willekeurig op pagina's op de forum en das best een beetje lastig. Nu gaat het nog maar er komt een periode dat je teveel werk krijgt om al die lijstjes weer te gaan zoeken om te gaan kijken of dit het geval is.

Ik wil geen bom onder dit forum leggen want ik ben tot nu toe aardig positief hoe het gaat. Maar zoals Dick 2008 al aangaf is het moeilijk om een forum levend te houden. Dat heeft goede voorwaarden nodig en het moet overzichtelijk en haalbaar blijven.

Nogmaals ik wil geen azijnpisser zijn maar meer mijn gedachte die ik wil laten schijnen over het vervolg. lof voor de organisatoren volop om dit forum leven in te blazen en het werk dat zij erin stoppen. Mijn vraag is verder hoe het er nu allemaal voorstaat, hoe gaat het nu verder? Iktast een beetje in het donker op het moment.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Left4Dead ik snap je vragen en zo maar ik werk dan niet voltijds maar ik heb ook nog geen dag vakantie genomen dus ik doe het ook allemaal in mijn vrije tijd en tussendoor als ik de kans krijg.

Iedereen heeft zo wel zijn mening over hoe het best moet, maar ik heb ook wel het gevoel dat de meeste mensen echt wel lijstjesliefhebbers (of lijstjesmakers ) zijn en lijstjes willen 'afwerken'. Dan hebben ze ook niet meer echt zin in een discussie achteraf. De meeste geven dan punten aan de film typen eventueel een bericht en klaar. Missschien is MovieMeter te klein of te regionaal (noem het hoe je wilt) voor een project als dit.

Lukt het niet of is er geen behoefte meer aan dan hebben we het in elk geval geprobeerd. Iemand anders mag het gerust verder zetten als ie wil. Ik heb verschillende mensen aangesproken, enkel galaxy kon en later zouden andere mensen inpikken. Maarja daar is weinig van in huis gekomen totnutoe. En wat ik vreesde is gebeurd uiteindelijk ging het na een tijd enkel over de nominaties, gewoon titel zetten en klaar. Er zijn mensen die ik enkel een bericht zag plaatsen om te nomineren en voor de rest niets bijdragen. Zo werd het al snel een lege doos voor mij en kregen we weer dat lijstjesfenomeen dat wijd verspreid is op MovieMeter.

Hoe het verder moet, dat is ook beetje aan jullie. Misschien moeten jullie zelf ideeën aanbrengen wat jullie nu eigenlijk graag willen?

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Lijstjes afwerken doe ik wel maar ben wel selectief. Zo kijk ik geen films meer eerder dan 2000 en al helemaal niet als er geen HD versies zijn. Ik vind de nominatie tijd veel te kort waarbij je in drie dagen tijd ff 20 films zou moeten kijken. (Zelfs voor diehard fans te veel van het goede)

De oude films waren vroeger leuk maar denk toch dat velen het niveau van nu niet halen zeker kwa gore effecten en camera werk.

Zoals Left4Dead al aangaf kijk ik ook andere films en vooral series. Series die tegenwoordig beter zijn dan films. Neem TWD dat eigenlijk drama is maar betere zombies voorbij laat komen in de laatste 5 jaar dan elk andere zombie film in dezelfde tijd.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Raffael77 wrote:

Lijstjes afwerken doe ik wel maar ben wel selectief. Zo kijk ik geen films meer eerder dan 2000 en al helemaal niet als er geen HD versies zijn. Ik vind de nominatie tijd veel te kort waarbij je in drie dagen tijd ff 20 films zou moeten kijken. (Zelfs voor diehard fans te veel van het goede)

Euh dat was ook helemaal niet de bedoeling van de nominaties. Of heb jij al die genomineerde films zitten kijken? De bedoeling was dat de uiteindelijke winnaar zou worden gekeken en besproken. De verkorting van de nominatietijd was zodat we kunnen gaan stemmen voor 5 van de films die iemand er zal uitpikken via de randomizer.

Als je de uitleg maar half leest dan krijg je natuurlijk dit soort misverstanden.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

alexspyforever wrote:

Als je de uitleg maar half leest dan krijg je natuurlijk dit soort misverstanden.

Dit soort commentaar haalt natuurlijk ook wel het plezier weg voor nieuwe gebruikers in het topic. Je moet precies een stuk leerstof blokken en o wee als je het niet juist hebt begrepen..

Vind op zich het idee van nominaties wel iets hebben, maar ik vrees dat het allemaal wat te gepusht is geraakt. Zou hier eerder een soort van twee (of drie) wekelijkse update van houden. De eerste week kan iedereen naar gewenst een film nomineren. Je mag als gebruiker bijvoorbeeld in een maand niet dezelfde film nomineren. Doet een andere gebruiker (stel Dick2008 nomineert de Time Machine en ik doe hetzelfde 2 weken later) dat wel, dan zou ik het gewoon laten doorgaan. Moet je ook enkel je eigen nominaties bijhouden en zelfs dan nog als er eens eentje dubbel tussen zit. Who cares.

Daarna kun je alle nominaties op een rijtje zetten en kan er gestemd worden op de favoriet. Misschien kan elke gebruiker hun nominatie nog eens even kort toelichten, maar dat zien we dan wel. Sommige users voelen zich niet altijd even goed op hun gemak om hun bevindingen in een bericht neer te poten dus ik zou niets forceren.

Eenmaal een favoriet bekend is geworden kan er een tijdsperiode de film bekeken worden. Deze zou ik vast en zeker niet te nipt zetten, want niet iedereen heeft altijd evenveel tijd om een film te gaan bekijken. Ikzelf bijvoorbeeld heb een 'achterstand' van +/- 300 films die ik ooit heb aangeschaft en neig meer naar het afwerken daarvan dan naar willekeurige horror films te kijken. Als je een lange marge neemt (twee weken ofzo), dan gaan mensen volgens mij ook meer goesting hebben om het er eens eentje tussen te pakken.

Belangrijkste is volgens mij wel om niet van iedereen te verwachten dat ze dan ook effectief de winnaar gaan bekijken. Als bijvoorbeeld Raffael77 geen zin heeft om een film van voor het jaar 2000 te zien, dan ga je hem ook vast en zeker geen plezier doen met een film uit 1980. Wie weet bevalt het hem wel goed, maar het is en blijft aan hem om die keuze te maken. Ik zelf ben dan meer een liever van de oudere horror en kan dan weer wat minder met de nominaties van tattoobob (voor de rest even goede vrienden natuurlijk) en zal dan ook minder snel iets van die films opzetten.

Kort verhaal: niets forceren, niets verplichten en gewoon rustig een filmpje kijken wanneer het je uitkomt. Lukt het eens niet om een genomineerde film te kijken dan is dat echt geen schande. We zijn hier niet op school waar je met deadlines werkt.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Metalfist

Ik heb ook wel meerdere malen duidelijk gezegd dat we niemand ertoe verplichten om de film van de week te bekijken, iedereen is daar vrij in, het is geen school hier. Ik heb geen idee waar Raffael dat vandaan haalde en hierdoor lijken mijn woorden helemaal verdraait als ik jouw hele reactie lees.

Ik ben in het verleden vaak genoeg gewezen op de regels die soms wel 10 jaar geleden werden opgesteld en veronderstelde te kennen.

Ik kan daarom net zo goed te kennen geven dat ik heb besloten om mij terug te trekken uit dit project. Als galaxydriver32 nog verder wil doen of niet dat zal hij wel laten weten. Hij weet alvast dat ik ermee kap.

Left4Dead

• 3240 messages
  • 3691 votes

alexspyforever wrote:

Metalfist

Ik heb ook wel meerdere malen duidelijk gezegd dat we niemand ertoe verplichten om de film van de week te bekijken, iedereen is daar vrij in, het is geen school hier. Ik heb geen idee waar Raffael dat vandaan haalde en hierdoor lijken mijn woorden helemaal verdraait als ik jouw hele reactie lees.

Ik ben in het verleden vaak genoeg gewezen op de regels die soms wel 10 jaar geleden werden opgesteld en veronderstelde te kennen.

Ik kan daarom net zo goed te kennen geven dat ik heb besloten om mij terug te trekken uit dit project. Als galaxydriver32 nog verder wil doen of niet dat zal hij wel laten weten. Hij weet alvast dat ik ermee kap.

Dat zou heel erg jammer zijn aangezien je flink wat werk al hebt verzet en een opstart kost tijd en energie. Ik zou zeggen geef het nog even de tijd en kijken wat de rest bijvoorbeeld graag wil zien op dit forum. Er is hier nu adem in geblazen en je bent echt goed op weg. De opmerkingen zijn geen obstructie maar meer aanwijzingen. Met elkaar bedenken wat nu een prima concept kan zijn waarin een ieder zich in kan vinden. Het is nu echt vakantietijd en veel zijn niet of nauwelijks online dus zou het jammer zijn om nu de plug eruit te trekken.

Left4Dead

• 3240 messages
  • 3691 votes

Als je bijvoorbeeld, wat Metalfist ook al aanbracht, de nominatie over twee of meer weken verspreid heb je ook minder werk en heeft men meer tijd om er in te kunnen duiken. Je kunt per periode ook een subgenre of een tijdsbestek van horror inlassen voor de diehards. Zo zijn er vele mogelijkheden waardoor een ieder wel eens aan zijn trekken kan komen.

Hoe het verder moet, dat is ook beetje aan jullie. Misschien moeten jullie zelf ideeën aanbrengen wat jullie nu eigenlijk graag willen?

Dit is een goede opmerking waar we met elkaar dan ook kans op antwoord op moeten krijgen dus hoop dat je nog even kunt doorbijten. Nogmaals je bent goed op weg maar neem kritiek niet alleen als negatief op maar ook als positieve kritiek. Ik zou het een gemis vinden als dit zo snel weer doodbloed.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

alexspyforever wrote:

Ik vond gewoon dat je nogal kattig reageerde tegenwoordig (onder andere ook op Dick2008) en ik zou voor de rest niet zien hoe mijn reactie jouw woorden verdraait. Ik heb op zich niets tegen dit topic en vond het wel een interessant idee, daarom ook dat ik mee wat input wou geven, en dan gooi je de handdoek in de ring. Jammer, maar mij niet gelaten. Dan zoek ik wel mijn eigen weg.

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13471 messages
  • 1308 votes

Left4Dead wrote:

(quote)

Dat zou heel erg jammer zijn aangezien je flink wat werk al hebt verzet en een opstart kost tijd en energie. Ik zou zeggen geef het nog even de tijd en kijken wat de rest bijvoorbeeld graag wil zien op dit forum. Er is hier nu adem in geblazen en je bent echt goed op weg.

Ik zou het een gemis vinden als dit zo snel weer doodbloed.
Netjes & correct verwoord, ik ben het daarom dan ook helemaal met jou eens.

Thumbs up voor alexspyforever .

Left4Dead

• 3240 messages
  • 3691 votes

Metalfist wrote:

(quote)
Ik vond gewoon dat je nogal kattig reageerde tegenwoordig (onder andere ook op Dick2008) en ik zou voor de rest niet zien hoe mijn reactie jouw woorden verdraait. Ik heb op zich niets tegen dit topic en vond het wel een interessant idee, daarom ook dat ik mee wat input wou geven, en dan gooi je de handdoek in de ring. Jammer, maar mij niet gelaten. Dan zoek ik wel mijn eigen weg.

Nou kon ik mijzelf aardig verplaatsen in de antwoorden van alexspyforever op aardig pittige opmerkingen van Dick2008.

(Kwestie van tijd, en dan valt dit topic ook weer stil.

)

Lijkt wel leuk zo'n lachebekkie in de zin plaatsen maar de zin doet aan alsof alexspyforever het schip op de klippen laat varen. Beetje erg kleinzerig.

Dying Rose

• 1315 messages
  • 3424 votes

Idd alexspyforever. Je hebt veel moeite en tijd gestoken in dit topic (dat ik passief mee volgde), dat het jammer zou zijn moest je ermee stoppen. Het is niet gemakkelijk om iedereen tevreden te stellen, maar users mogen steeds suggesties voorleggen en gaandeweg evolueert een topic. Zeker wanneer een user nieuw leven in een topic blaast. Het is altijd een weg zoeken naar welke dingen de users interessant vinden, maar ik ben ervan overtuigd dat het evengoed/beter zal verlopen naarmate meningen en suggesties worden uitgewisseld.

Zelf - aangezien je vooral op het discussiëren wil inzetten - lijkt het me leuk om in een week 2-3 (zodat ze genoeg aandacht krijgen) horrorfilms te bespreken, zodat je uitgebreid je mening en theorieën kwijt kan en zodat diegenen die hem nog niet hebben gezien een beeld krijgen of die film iets voor hen is of niet. De filmtitels die besproken zullen worden, kunnen via dezelfde weg genomineerd worden.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Left4Dead: ik heb geen zin (en het was bovendien ook niet mijn bedoeling) om gebruikers te gaan bespreken. Het viel me gewoon op en dat terzijde. Het was zeker en vast ook niet als persoonlijke aanval bedoeld oid. Je hebt altijd wel iemand die je irriteert bij een enorme database aan gebruikers zoals op Moviemeter maar negeer dat toch gewoon. Iedereen lijkt de laatste tijd zo vreselijk kleinzerig te zijn geworden en dat haalt het plezier van topics zoals deze onderuit naar mijn gevoel. Dat, en je steekt ook enorm veel tijd en moeite om het iedereen naar zijn zin te maken en dat lukt nooit.

Soit, ik heb my 5 cents gegeven en zal wel wat in oog houden wat het verder verloop is. Hoop alleen dat het hier niet gaat uitdraaien in teveel drama, want dan is dit het verkeerde topic

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Left4Dead wrote:

Nou kon ik mijzelf aardig verplaatsen in de antwoorden van alexspyforever op aardig pittige opmerkingen van Dick2008.

(quote)

Lijkt wel leuk zo'n lachebekkie in de zin plaatsen maar de zin doet aan alsof alexspyforever het schip op de klippen laat varen. Beetje erg kleinzerig.

Kom zeg. Het is begonnen met toen de Japanse Cinema begon. Daar wilde hij niet op wachten. Toen begon hij een eigen topic. Dat heeft kappeuter samengevoegd. Toen liepen er twee discussies door elkaar van zowel de game als gewoon, mensen die ook wat wilde vertellen over een horrorfilm. Van elders werden ook mensen uit andere horrortopics gehaald. Als ik vervolgens op een van die mensen ging reageren, kreeg ik iedere keer te horen, je hebt geen interesse in die nominaties maar je reageert toch iedere keer. Als ik dat in het western topic doe, komt zo'n reactie niet.

Het is een openbare site. Dit topic is dus niet van hem.

Ook andere mensen zijn de mond gesnoerd, lees voorgaande pagina's even door. Een beetje minder prikkelig graag.

En er zijn enorm veel kleine horrortopics, die allemaal kortdurig waren. Het valt allemaal na te lezen op de site. Dat heb ik gewoon even willen aantonen.

Het begon allemaal, een maand geleden al, alsjeblief jongen, Film >> Genres en landen >> Horror

Met een beetje vriendelijkheid kom je al een heel eind.....

Left4Dead

• 3240 messages
  • 3691 votes

Dk2008 wrote:

(quote)

Kom zeg. Het is begonnen met toen de Japanse Cinema begon. Daar wilde hij niet op wachten. Toen begon hij een eigen topic. Dat heeft kappeuter samengevoegd. Toen liepen er twee discussies door elkaar van zowel de game als gewoon, mensen die ook wat wilde vertellen over een horrorfilm. Van elders werden ook mensen uit andere horrortopics gehaald. Als ik vervolgens op een van die mensen ging reageren, kreeg ik iedere keer te horen, je hebt geen interesse in die nominaties maar je reageert toch iedere keer. Als ik dat in het western topic doe, komt zo'n reactie niet.

Het is een openbare site. Dit topic is dus niet van hem.

Ook andere mensen zijn de mond gesnoerd, lees voorgaande pagina's even door. Een beetje minder prikkelig graag.

En er zijn enorm veel kleine horrortopics, die allemaal kortdurig waren. Het valt allemaal na te lezen op de site. Dat heb ik gewoon even willen aantonen.

Het begon allemaal, een maand geleden al, alsjeblief jongen, Film >> Genres en landen >> Horror

Met een beetje vriendelijkheid kom je al een heel eind.....

De voorgeschiedenis ken ik niet en daarom komt zo'n opmerking op mij natuurlijk kleinzerig over. Wat ik wel haal uit die opmerking is dat het een steek onder water is en dat is prikkelen terwijl je een ander vraagt niet te prikkelig te zijn. Ik en anderen kregen een PM om mee te gaan doen in deze topic en had en heb daar zin in, vanaf die tijd heb ik de berichten gelezen. Ook zit ik niet te wachten op een woordenwisseling tussen anderen met een achtergrond, ik zou dat liever met PM's zien gebeuren achter de schermen. Dan heeft de rest die er wel iets van willen maken daar geen last van.

Left4Dead

• 3240 messages
  • 3691 votes

Metalfist wrote:

Left4Dead: ik heb geen zin (en het was bovendien ook niet mijn bedoeling) om gebruikers te gaan bespreken. Het viel me gewoon op en dat terzijde. Het was zeker en vast ook niet als persoonlijke aanval bedoeld oid. Je hebt altijd wel iemand die je irriteert bij een enorme database aan gebruikers zoals op Moviemeter maar negeer dat toch gewoon. Iedereen lijkt de laatste tijd zo vreselijk kleinzerig te zijn geworden en dat haalt het plezier van topics zoals deze onderuit naar mijn gevoel. Dat, en je steekt ook enorm veel tijd en moeite om het iedereen naar zijn zin te maken en dat lukt nooit.

Soit, ik heb my 5 cents gegeven en zal wel wat in oog houden wat het verder verloop is. Hoop alleen dat het hier niet gaat uitdraaien in teveel drama, want dan is dit het verkeerde topic

Ik reageer normaliter niet snel op opmerkingen maar als zulke opmerkingen het moeilijk maken om een topic in stand te houden waar ik wel interesse in heb is dat voor mij niet houdbaar. Jammer dat het schip op deze manier dus zinkt.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.