• 178.289 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.451 actors
  • 9.376.792 votes
Profile

Horror

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Nee, dat mag (volgens mij) ook niet, in wezen is dat ook weer een link. Fragmenten zijn denk ik wel toegestaan want dat zijn trailers ook. Dan zou je dat zo kunnen doen.

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5077 votes

De weg wijzen naar een plek waar de film illegaal staat mag ook niet. Een link naar een kort(!) fragment of een trailer op een legale site mag wel.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Tja dan is het simpel dan doen we het gewoon zonder enige verwijzing.

Nominaties kunnen vanaf nu en je hoeft geen rekening te houden met vorige nominaties, we beginnen met een propere lei.

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13471 messages
  • 1308 votes

Bij deze mijn nieuwe nominatie :

The Oregonian (2011).

Trailer.

''Creatief zooitje.''

T. O. (2011): Een film die mij weer eens op 't puntje van mijn stoel heeft gekregen.

Effectief verhaal, bizarre personages en hier en daar belabberd acteerwerk, maar dat siert deze film wel ben ik van mening.

Kortom: heerlijk gek, super vaag en de vele maffe situaties maken The Oregonian (2011) in mijn ogen toch wel tot een bijzondere film die niet voor iedereen weggelegd is uiteraard (i liked it alot in ieder geval).

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Ik zag de trailer en dacht laat ik die maar eens overslaan.

• 13471 messages
  • 1308 votes

Raffael77 wrote:

Ik zag de trailer en dacht laat ik die maar eens overslaan.

Maken The Oregonian (2011) in mijn ogen toch wel een bijzondere film die niet voor iedereen weggelegd is uiteraard.

Een grote LSD-trip .

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

HALVE TAMME. wrote:

(quote)
Een grote LSD-trip .

Ik haak direct af als er niet degelijk filmwerk wordt geleverd. Typisch B manier van filmen zoals chaotisch (schokkerig filmen) Cliché handcam pulp en ook bepaalde filters die gebruikt worden zodat de film oud of goedkoop lijkt.

mikey

• 28990 messages
  • 5141 votes

mag er weer? nom nom nom:

Twins of Evil (1971)

trailer: Twins of Evil (1971)

Hele foute Hammer productie met sadisme en wat erotiek over een wel heel bevallige tweeling. De mannen in het dorp raken van slag door de decolleteetjes, hun oom de heksenjager wordt horendol van hun seksualiteit, alleen de satanist in het kasteel blijft kalm en lokt 1 van de twee naar een duivels diner.

Oh ja: let op de spiegel scenes: waarin vampiers geen spiegelbeeld hebben..

geregisseerd door legende John Hough John Hough - IMDb

Hollywood007

• 3342 messages
  • 3845 votes

Mijn nominatie van deze week (in lijn met mijn avatar ) The Bride of Frankenstein (1935). Zalige film

Left4Dead

• 3240 messages
  • 3691 votes

Mijn nominatie: Wolfen (1981)

Voor een film van die leeftijd verraste hij mij enorm. Aantal bekende koppen erin en een leuk verhaal dat aardig mysterieus te plaat werd gezet. Velen vinden de uitkomst aan het einde erg slecht maar daar had ik zeker geen problemen mee. Vreemd dat de film mij nooit is opgevallen, slechts twee weekjes terug gezien.

tattoobob

• 8198 messages
  • 2566 votes

Raffael77 wrote:

(quote)

Ik haak direct af als er niet degelijk filmwerk wordt geleverd. Typisch B manier van filmen zoals chaotisch (schokkerig filmen) Cliché handcam pulp en ook bepaalde filters die gebruikt worden zodat de film oud of goedkoop lijkt.

Zo zie je maar hoe smaken kunnen verschillen ....ik vond de film een verschrikkelijk wangedrocht.

Kondoro

• 11521 messages
  • 2865 votes

Ik nomineer Cybernatural (2014). Voor velen geen super film maar ik heb me prima vermaakt. Het enge zit hem in de Social Media die veel gebruikt word. Einde is ook nog even in real life en eigenlijk is het gewoon een super B-Film. De kills zijn geinig en zeker het kijken wel waard maar, het is geen avond griezelen!

alexander038

• 958 messages
  • 1295 votes

Nominatie/tip: Eyes of a Stranger (1981).

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

Horrornominaties week 04 van 02-08 tot 05-08 (16u)/2015. Voor meer info en uitleg: pagina 50

Mijn nominatie: The Dead (2010)

Geslaagde zombie film, gefilmd in het prachtige Afrika wat toch wel een aparte sfeer geeft. Zeer ondergewaardeerd, wat mij betreft.

The Oregonian (2011) (HALVE TAMME.)

Twins of Evil (1971) (mikey)

The Bride of Frankenstein (1935) (Hollywood007)

Wolfen (1981) (Left4Dead)

Cybernatural (2014) (Kondoro0614)

Eyes of A Stranger (1981) (alexander038)

The Dead (2010) (galaxydriver32)

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Wtf maar 3 dagen?

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

tattoobob wrote:

(quote)

Zo zie je maar hoe smaken kunnen verschillen ....ik vond de film een verschrikkelijk wangedrocht.

Waarschijnlijk is het je ontgaan maar dat was sowieso een prut film zoals velen genomineerde films.

De tot noe toe geposte films hebben mij maar 2 keer weten te boeien. Dat waren Preservation en Splinter.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Raffael77 wrote:

Wtf maar 3 dagen?

Ja lees even terug aub we gaan de nominaties anders doen, ik zit niet voor niets al die moeite te doen om dat uit te werken. Het minste wat je kan doen is het even lezen en dan begrijp je waarom.

• 13471 messages
  • 1308 votes

alexspyforever wrote:

(quote)

Ja lees even terug aub we gaan de nominaties anders doen, ik zit niet voor niets al die moeite te doen om dat uit te werken. Het minste wat je kan doen is het even lezen en dan begrijp je waarom.

Rustig rustig Belgische malle malle, BIERTJE .

tattoobob

• 8198 messages
  • 2566 votes

HALVE TAMME. wrote:

(quote)

(quote)

Een grote LSD-trip .

Nooit mijn soort drugs geweest

• 13471 messages
  • 1308 votes

Lul niet .

tattoobob

• 8198 messages
  • 2566 votes

Mijn nominatie.

Dread (2009)

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

Horrornominaties week 04 van 02-08 tot 05-08 (16u)/2015. Voor meer info en uitleg: Film >> Genres en landen >> Horror

The Oregonian (2011) (HALVE TAMME.)

Twins of Evil (1971) (mikey)

The Bride of Frankenstein (... (Hollywood007)

Wolfen (1981) (Left4Dead)

Cybernatural (2014) (Kondoro0614)

Eyes of A Stranger (1981) (alexander038)

The Dead (2010) (galaxydriver32)

Dread (2009) (tattoobob)

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Kan er bij het Voor meer info en uitleg: pagina 50 gedeelte niet gewoon een permalink worden gebruikt? Mijn instellingen staan andersom en pagina 50 linkt bij mij naar berichten van 11 maart 2006 en dat lijkt me niet de bedoeling te zijn

Dit dus gebruiken in plaats van een verwijzing naar een pagina:

Film >> Genres en landen >> Horror

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

Geregeld, Metalfist

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Sorry maar ik pas. Ik ben veel te druk met muziek wedstrijden en de wekelijkse nominaties waren voor mij prima. Ik had al aangegeven dat ik niet die nominatie lijst kan bijhouden omdat ik voornamelijk via mobiel op de site zit.

Ik blijf wel rondhangen maar ik ga er geen dag taak van maken. Leer graag films kennen en leuk dollen met de mensen hier maar voor de rest vind ik het best zo.

• 13471 messages
  • 1308 votes

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

Bedankt voor het laten weten Raffael77, alvast heel veel succes met aankomende muziek wedstrijden!

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

galaxydriver32 wrote:

Bedankt voor het laten weten Raffael77, alvast heel veel succes met aankomende muziek wedstrijden!

Bedankt

Hollywood007

• 3342 messages
  • 3845 votes

Effe mijn nominatie properkes neerzetten met link : The Bride of Frankenstein. Zo das beter

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

Ah, ik dacht al Hollywood007. Ik zocht de film dus blijkbaar verkeerd door er 'the' voor te zetten.. Heb heb het even aangepast.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.