- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3122 votes
@ mikey Ja, die had geloof ik ook een snelle come-back.
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3122 votes
Rot he, film kijken....
Het blijft gewoon leuk 
FixX
-
- 622 messages
- 456 votes
ik ben eigenlijk niet iemand die veel berichten achterlaat
of in forums mee typt
ik blijf meer op de achter grond
maar om nu weg te gaan en alles eraf te gooien
vind het juist makkelijk om mijn film lijst up to date te houden ( al heb ik dat de laatste maanden niet gedaan ) om terug te kunnen zien wat ik heb of gewoon om wat recensies te lezen van nieuwe films die komen
ach mensen moeten allemaal zelf weten wat ze doen
iedereen heeft een eigen leven
ik heb een zware tijd maar probeer het beste er van te maken
en voor de rest
alles komt goed
mzzls
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7935 votes
Ik zie anders geen enkele reactie die ongepast is ofzo.
Sterkte FixX!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Veel sterkte FixX, denk dat we allemaal die periodes wel kennen. Hopelijk komt alles snel weer goed!
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
ik blijf meer op de achter grond
maar om nu weg te gaan en alles eraf te gooien
vind het juist makkelijk om mijn film lijst up to date te houden ( al heb ik dat de laatste maanden niet gedaan ) om terug te kunnen zien wat ik heb of gewoon om wat recensies te lezen van nieuwe films die komen
@Lezen jullie alleen de hoofdletters ofzo?
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Ze lezen helemaal niets. Leuk voor FixX, weet hij ook hoeveel aandacht de gemiddelde user aan zijn berichten schenkt 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ze lezen helemaal niets. Leuk voor FixX, weet hij ook hoeveel aandacht de gemiddelde user aan zijn berichten schenkt
Ja, ik krijg ook niet indruk dat FixX weggaat, maar even wil delen dat-ie het moeilijk heeft en niet zo aanwezig is (wellicht verkeerde topic, maar soit).
Sterkte met de troubles (waar trouwens de meeste reacties ook over gaan)
@Lezen jullie alleen de hoofdletters ofzo?

Spetie
-
- 38871 messages
- 8145 votes
Wie leest er dan niet goed vraag ik me af? Iedereen wenst hem sterkte omdat hij zegt dat hij het moeilijk heeft. Ze zeggen toch niet tot ziens! Weer een typisch geval van een mug waar een olifant van wordt gemaakt lijkt me.
Sterkte trouwens FixX!
Ondergronds
-
- 250 messages
- 0 votes
Inderdaad Spetie, we wensen hem gewoon sterkte toe in deze moeilijke tijden voor hem.
Nergens zie ik "salut en de kost" staan.
Bij deze nogmaals: sterkte FixX!!
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Sterkte en tot ziens! (Heb soms moeite met blokletters)
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Ik dacht dat het bericht sarcastisch bedoelt was. (Zoniet dan sterkte.) Verder zie ik toch echt "Dag FixX" en "Tot de volgende keer Fixx
" Staan.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Klopt, maar er is gisteravond iets fout gegaan bij het verplaatsen van berichten en het topic is samengesmolten met een ander topic. Vandaar dat er nu even een nieuw topic is voor deze 'spoorloos verdwenen' zaken. Vandaar.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Pfviewww.
Was al bijna bang dat de rest van het topic dood was of spoorloos verdwenen. 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
In De Site > Gebruikers > Afscheid:
Dag dag, ik doe even afstand maar zal na een paar maandjes ongetwijfeld wel weer eens opduiken. Zo niet; toedeledokie!
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3122 votes
Altijd goed om een tijdje een beetje afstand te nemen van films en alles daar omheen, al begon het bij mij snel weer te kriebelen. Tot ziens otherfool
.