- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Bij mij zijn ze er dit jaar ook alle 4 uitgetrokken. Destijds vond ik het niet erg maar als ik er aan terug denk hoor ik vooral het gekraak van je tand die er niet uit wil komen, en het rukken met die tang 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Dat zal ik ook even niet vergeten.
Hartstikke bedankt, MMers!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Beterschap Minotaures, ik heb het ook gehad maar 1x flinke ontsteking erin.
Omdat de tand er niet goed uitging was het gat ook slechter als de andere.
Bij mij is het per 2 gedaan dit jaar laatste 2.
ibendb
-
- 5037 messages
- 3219 votes
Ai, klinkt erg pijnlijk. Veel beterschap.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ai, klinkt erg pijnlijk. Veel beterschap.
Dat is gelukkig geweest, nu aan het herstellen van een hersenschudding, gaat erg langzaam.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Bij mij is het per 2 gedaan dit jaar laatste 2.
Daar ga je ook niet met een glimlach heen...
Het gaat nu stukken beter. Ben best snel aan het genezen. Eerste 3/4 dagen had ik wat moeite met eten, maar nu gaat het prima. Ik kan gewoon goed praten (dat ging al prima nadat de verdoving was uitgewerkt). Het spugen van bloed zit er ook weer op, al moet ik het nog wel rustig aan doen met tandenpoetsen.
De hechtingen zullen over zo'n week tot wel een maand oplossen en mijn opgezwollen wangen (dit kwam voor de dag na verwijdering) zijn ook al sinds gisteren verdwenen.
Ik heb helemaal geen napijn, af en toe irriteer ik me wel aan de plekken maar dat is niet zo ernstig. Ik neem nog steeds wat medicijnen (poeder met water en dan opdrinken) en mond spoelen is ook erg belangrijk.
Mijn mond heeft het uiteindelijk goed genomen en is nu in volle genezing.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Daar ga je ook niet met een glimlach heen...
De 2de keer zeker niet na de ontsteking de eerste keer.
Gelukkig gaat het met jou beter.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Zal ik zeker doen, volgens mij leest ze af en toe nog wel mee want ze zei het wel te missen hier, dus waarschijnlijk ziet ze het vanzelf wel.
Gemist heb ik het hier zeker! Het gaat weer helemaal goed met me nu, dus vanaf vandaag ben ik er gewoon weer bij! 
Ik heb de afgelopen maanden dus filmloos doorgebracht en ook helemaal niets bij kunnen houden. Heb net weer eventjes op Moviemeter rondgekeken en wat heb ik een boel in te halen zeg!
Good to be back! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hiiii giiiiirl! Welcome back! Blij te horen dat het weer beter met je gaat! 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Welkom terug. Goed te horen dat het nu goed gaat. Er was hopelijk toch niets ernstigs aan de hand met je?
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Dank je wel! 
@SelmaDuim: Nee hoor, ik had gewoon weer heel veel last van mijn migraine.. En dan zit veel film kijken/laptoppen er helaas niet in voor mij. Gelukkig gaat het nu weer een tijdje goed, dus ik durf het weer aan! 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Gelukkig maar! Met de hondjes ook alles goed?
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Dat is leuk Mel.
Past ook een beetje in de kerstsfeer die terugkeer

The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Welkom terug Mel, heb je bijdragen hier wel gemist hoor! Leuk dat je er weer bent.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Gelukkig weer een dame terug, wb Mel!
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ja welkom terug. Erg weinig dames op de site inderdaad.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Die hebben vaak meer te doen dan mannen 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ontzettend veel. Werken, kinderen opvoeden, dan nog even koken, strijken, stofzuigen... 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Werken, kinderen opvoeden, dan nog even koken, strijken, stofzuigen...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Met jou altijd. 
Gelukkig maar! Met de hondjes ook alles goed?
Ja Mel, hoe gaat het met Max en Sam? Ben je door je afwezigheid ook gestopt met films kopen, want je verzameling werd erg groot toch? 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Bedankt allemaal! 
Met Max en Sam gaat het goed! Ze zijn al een tijdje niet meer ziek geweest nu. Max is nog wel wat mager en heeft een groeiachterstand, maar dat gaat allemaal goedkomen! 
Ik heb inderdaad niet echt veel films gekocht de laatste tijd. Er zijn wel weer een aantal titels bijgekomen, maar niet zo heel veel.
Ik heb een behoorlijke kijkachterstand die ik eerst maar eens weg moet gaan werken.