- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Zoals ik al eerder gezegd heb: een paar weken 'rust' in een niet al te fel verlichte omgeving. Oh ja... en tv kijken of te lang voor het pc-scherm zitten is ook af te raden.
Veel beterschap.
Dat heb ik de eerste dagen ook gedaan, maar volgens de huisarts was dat alleen vroeger nodig.
Onderzoek had uitgewezen dat het niet bijdroeg aan het herstel.
Alleen goed rusten was nodig, en plat liggen hoeft al helemaal niet meer. 
Bedankt.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Maar zo te zien kijk je wel behoorlijk veel films op een dag, met een zwaardere hersenschudding kan ik me niet voorstellen dat het bevorderlijk is om telkens achter de tv/laptop te zitten toch?
Beterschap iig. 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Maar zo te zien kijk je wel behoorlijk veel films op een dag, met een zwaardere hersenschudding kan ik me niet voorstellen dat het bevorderlijk is om telkens achter de tv/laptop te zitten toch?
Beterschap iig.
Ik kan verder ook niks doen, dus beetje afleiding is wel nodig om de dag door te komen.
Het geluid gaat al stuk zachter.
En het ging voor het gevoel ook stuk beter tot ik gister een stuk ging lopen.
Volgens de huisarts maakt het geen verschil, als ik me verder maar rustig houd en naar mijn lichaam luister.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Beterschap 606, maar hopen op het beste.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Met een hersenschudding geeft je lichaam zelf wel aan als je te ver gaat. Zo ook met tv kijken bijvoorbeeld. Wanneer je het nog als prettig ervaart en je er geen hoofdpijn van krijgt, moet dat gewoon kunnen. Belangrijk is wel gewoon toe te geven aan je vermoeidheid en af en toe lekker gaan slapen. Ik als ervaringsdeskundige kan het weten.
Sterkte!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Met een hersenschudding geeft je lichaam zelf wel aan als je te ver gaat. Zo ook met tv kijken bijvoorbeeld. Wanneer je het nog als prettig ervaart en je er geen hoofdpijn van krijgt, moet dat gewoon kunnen. Belangrijk is wel gewoon toe te geven aan je vermoeidheid en af en toe lekker gaan slapen. Ik als ervaringsdeskundige kan het weten.
Sterkte!
Dank je wel, ook de rest.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Jeetje, wat een jaar is het geweest als ik het zo terug lees. Maar wat heerlijk om te zien dat er nog een hechte groep gebruikers is. De anekdote van het boeket voor Speedy: Chapeau mensen 
Goed om te lezen dat het weer beter met je gaat Speedy 
En jij natuurlijk nog beterschap Martijn!
(weet uit ervaring hoe vervelend een hersenschudding kan zijn...)
Zelf ben ik nogal wat verslingert geraakt in mijn nieuwe hobby: fotografie in de Efteling, en dan met name de nieuwe parkshow daar: Raveleijn (sinds april).
Dat -in combinatie met afstuderen dit jaar- is dus de reden voor mijn verminderde forumactiviteit; voor zover het iemand was opgevallen 
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Dat -in combinatie met afstuderen dit jaar- is dus de reden voor mijn verminderde forumactiviteit; voor zover het iemand was opgevallen
Het is goed dat je dat even meldt, ik zit niet zo erg in die forums, maar een beetje opgevallen was het me toch wel. 
Er is wel wat meer in het leven dan alleen films. Fotograferen is sowieso een zeer leuke bezigheid.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Hallo Sonja. Blij je terug te horen (zien). 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Welkom terug!
Weet iemand waarom melvddonk en Amity ineens niet meer zo actief zijn als voorheen?
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Aan 't twitteren, net als Rose ? 
En hoi Sonja! 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Aan 't twitteren?
.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ze mag/mogen hier ook zelf antwoorden hoor. 
Ik kan me zo voorstellen dat mensen er niet op zitten te wachten als hier hun Twitteraccount rondgebazuind wordt.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ze mag hier ook zelf antwoorden hoor.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Welkom terug!
Weet iemand waarom melvddonk en Amity ineens niet meer zo actief zijn als voorheen?
Met Mel heb ik af en toe nog wel contact, ze kampte nog steeds met gezondheidsproblemen en mocht/mag nog niet teveel achter de computer, maar het ging wel beter met haar.
Denk dat ik dat wel mag vertellen van dr, heb ook al regelmatig van andere users de vraag gekregen waar ze heen was en dat mocht ik toen ook vertellen.
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Wil je haar in ieder geval beterschap wensen wanneer je weer eens contact hebt met Mel Eline?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zal ik zeker doen, volgens mij leest ze af en toe nog wel mee want ze zei het wel te missen hier, dus waarschijnlijk ziet ze het vanzelf wel. 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
. Was in elk geval niet mijn bedoeling.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Je doet ook niets fout, maar als ik hier een vraag stel, doe ik dat omdat ik hier een antwoord wil. Moviemeter is voor mij Moviemeter en Twitter is Twitter. Jij volgt misschien iedereen overal, ik doe dat niet. Ik stel gewoon openlijk een vraag uit interesse en vind het niet nodig om mensen op internet te 'stalken' omdat ik iets over ze wil weten. Als er een antwoord komt, dan heb ik een antwoord. En als er geen antwoord komt, so be it.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ja Eline, doe Melanie ook maar beterschapswensen van mij. Viel me al op dat ze niet zo actief meer was. Niet dat ik zelf zo actief ben op het moment... 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hopelijk is ze snel weer terug. Ik mis haar recensies, ze hoorde echt bij het 'horror clubje'.
En waar hang jij uit tegenwoordig, filmdip?
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Een behoorlijke ja, en niet zo veel tijd ook. Kruip er op den duur wel weer uit 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Jij volgt misschien iedereen overal, ik doe dat niet.
.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Nou, net terug van de kaakchirurg. Had het enkele uren geleden zo'n 20 minuten op 'de stoel' uit moeten houden. Resultaat: ALLE 4 mijn verstandskiezen uitgetrokken (3 uitgetrokken en 1 met de boor bewerkt).
Ik was wel verdoofd aan beide kanten (meer dan 6 prikken gekregen), maar ik voelde wel wat. Zoals het gevoel wanneer ze met kracht je kies uittrekken of wanneer ze diep in je tand boren.
Inmiddels thuis en heb net 10 minuten staan bloeden, dit is inmiddels gestopt. En ook wat vieze drank die mij moet helpen ingenomen... Ik deed er wel 20 minuten over om m'n beker leeg te drinken. En ik kan pas eten nadat ik weer gevoel in m'n mond heb, dat zal wel nog een kleine 2 uur duren...
En het zal wel weken tot maanden duren tot mijn mond volledig genezen is. Dus ik heb nog een flinke strijd voor de boeg.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Brrrr... Jij liever dan ik. Mijn grootste angst: de tandarts.
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Allemachtig!! 
Sterkte en spoedige genezing gewenst Minotaures.
disneystore
-
- 1760 messages
- 0 votes
Sterkte Minotaures en spoedige genezing zoals Brix al zegt