- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Bedankt iedereen voor al jullie steunbetuigingen. Ze zijn echt hartverwarmend en doen goed. 
Het heeft er net alles mee te maken. Door het vroegere roken zijn een groot gedeelte van mijn longblaasjes naar de kl*ten gegaan. Waar deze vroeger zaten zijn er zo 'gaten' ontstaan, holtes zeg maar. Daar waar de slijmproductie van een 'normale' long via natuurlijke weg werwijderd en afgevoerd wordt, blijft er bij mij zeer veel slijm in deze holtes zitten, waar het na verloop van tijd gaat ontsteken, met de gekende gevolgen. Waar bij 'normale' longen ook de bacteries op een normale manier verwijderd worden, blijven er bij mij ook in deze holtes zitten, waar ze ook de kans krijgen zich volop te ontwikkelen.
Nu is het voor mij de kunst om zoveel mogelijk slijm zo snel mogelijk te verwijderen uit deze holtes. Dit door tapotage, aerosol, het slijmlossende medicijn lycomucil, het flutter apparaat, ademhalingsoefeningen... kortom een hele waslijst waarmee je elke dag wel een tijdje bezig bent.
Roken??? Bezint voor je begint.
Het roken kan je wel vatbaarder maken voor die ziekten, maar die ziektes zelf niet veroorzaken. (Dat was wat ik bedoelde, en wat je in je lange uitleg gezegd hebt)
Good to have you back 
stinissen (crew films & series)
-
- 23443 messages
- 76931 votes
Een naar bericht ..............Laten we voor onze Speedy duimen
Dag Henk, Mijn papa ligt sinds dinsdag opnieuw in het ziekenhuis, ditmaal met een dubbelle longontsteking, infecties in het bloed en veel te weinig zuurstof. Het is op 8 weken tijd toch al zeker de 3e of 4e keer dat hij naar het ziekenhuis moet en hij raakt maar niet beter. Van zodra er nieuws is laat ik het je weten. Sorry dat ik je dit zo laat laat weten, maar ik heb nog niet zo veel tijd gehad. Mvg, Vicky
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
net nu we goede hoop hadden gekregen dat Speedy er weer gauw bovenop zou komen.
Heel veel beterschap gewenst, van ganser harte Speedy!
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ai, geen goed nieuws. Ik begin me toch echt serieus zorgen te maken of hij er nog echt wel goed bovenop komt. Veel sterkte toegewenst in ieder geval!
-
- 23443 messages
- 76931 votes
Misschien een idee om een fruitmand of een bos bloemen te sturen uit naam van MM ?
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Lijkt me geen verkeerd idee. Ik denk dat hij dat erg zal waarderen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Iemand een idee waar Bottleneck (laatste keer 10 september) en Nomak (30 augustus) zijn gebleven?
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Pfoei
nogmaals heel veel beterschap gewenst Speedy!
-
- 23443 messages
- 76931 votes
Als iemand een klein bedrag wil doneren (fruitmand/ bloemen) voor onze vriend op MM Speedy dan kan dat hier vermeld svp ook je gebruikersnaam erbij zodat we dat kunnen aangeven dmv een kaartje.
374861307 tav stinissen o.v.v 'Speedy" rabobank laat ieder crew lid ook zijn Echte naam en MM naam achter laten
-
- 23443 messages
- 76931 votes
Heb ie inmiddels al een bedragje geschonken laat het me ook nog ff weten via een PM
-
- 23443 messages
- 76931 votes
De mensen die Speedy een warm hart toe dragen kunnen tot en met as donderdag een bijdrage overmaken.
Dus niet na die donderdag omdat ik anders het geld weer terug ga boeken .
-
- 23443 messages
- 76931 votes
Er is een super groot Bouquet onderweg naar Speedy en wil bij deze ook iedereen bedanken die hebben mee gedaan om geld voor onze vriend op te halen. 
-
- 23443 messages
- 76931 votes
Dag Henk, Ze hebben het boeket net bezorgd en het is echt een heel mooi boeket. Ik neem het deze middag mee naar mijn vader en ik weet zeker dat hij enorm verrast en blij zal zijn met de attentie.Heel erg bedankt! mvg,Vicky
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Mooie actie, mooi initiatief. (hoewel ik zelf geen bijdrage heb geleverd, vind het toch een mooi gebaar!) Grappig om te zien dat Internet dit teweeg kan brengen. Geen ontvoeringen en enge dingen, maar vriendschappen vanuit een gemeenschappelijke hobby. Tof hoor.
.
-
- 23443 messages
- 76931 votes
Berichtje van zijn dochter
Dag Henk, Ik kom net van bij mijn vader en hij was heel aangenaam verrast en hij werd er zelfs wat emotioneel van! Ik moet jullie namens hem heel erg bedanken voor de fijne attentie. mvg, Vicky
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2536 votes
Superb. Het is maar dat ik nu pas dit topic even doorlees, anders had ik wel wat gedoneerd.
I.i.g. veel sterkte Speedy en een mooi gebaar van MM.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Omdat ik op vakantie was kon ik helaas niet meedoen.
Ik vind het wel een heel goed idee en was er volkomen in mee gegaan.
In ieder geval hoop ik voor Speedy dat hij na de bos bloemen maar snel opknapt.
-
- 23443 messages
- 76931 votes
Dag Henk, Mijn papa is sinds gisteravond thuis en blijkbaar is alles in orde, hij voelt zich goed maar moet nog wat herstellen. Je zal binnen enkele dagen wel iets van hem horen. Mvg,Vicky
GOED NIEUWS 
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
En nu voortgaan op de ingeslagen weg naar genezing Speedy 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Geweldig nieuws. Blij te horen dat het de goeie kant op gaat. 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Misschien hebben de bloemen wat geholpen. Goed te horen dat hij weer thuis is! 
herder
-
- 425 messages
- 0 votes
Superb. Het is maar dat ik nu pas dit topic even doorlees, anders had ik wel wat gedoneerd.
Somalië kan het bedrag ook goed gebruiken...
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Hallo 'Crazy' Henk en de andere toffe en supersymphatieke MM'ers
100.000 x maal bedankt voor die bloemen mannen (en dames natuurlijk). FANTASTISCH !!!!!
Emotioneel heb ik mij in jaren nog niet zo goed gevoeld. Ik denk dat het nu met de gezondheid ook snor zit, dus nog een poosje fysiek revalideren en tegen oudejaar staan we opnieuw vooraan in de rij. Ik had er in de verste verte niet aan gedacht waar dit boeket ook nog maar vandaan kon komen. En eerlijk, het was alsof de grond onder mij wegzakte, met een gigantische huilbui tot gevolg. Super om samen met de dames en heren van MM dit te organiseren en perfect aan te pakken. Het boeket staat op twee meter van mij en het is nog steeds in prachtige staat. Ik geniet er al een hele week van. Ik wist al langer dat er ergens enige vorm van samenhorigheid was op MM, maar had nooit verwacht dat deze zo groot zou zijn. Ik ga dit nooooooiiiiit vergeten, zeker van.
En natuurlijk ook een superbedankt vanwege mijn echtgenote Conny en dochter Vicky, voor deze supermorele ondersteuning.
Eén van mijn lievelingsrijmedingetjes van Toon Hermans is volgens mij speciaal voor Stinissen en iedereen hier dan ook, enigszins op zijn plaats.
Je hebt iemand nodig
stil en oprecht,
die als het erop aan komt
voor je bidt of voor je vecht.
Pas als je iemand hebt,
die met je lacht en met je grient,
dan pas kun je zeggen:
'k heb een vriend.
Voor mij het prachtigste boeket ooit. Eerlijk... 

Sorry, maar het is een ziekenhuisvaas.

Een gelukkige ikke... met nog vier dagen voor de boeg.

Kijken naar veldrijden op tv.

Mijn 'lifelines'...

In totaal op precies 14 dagen opnieuw 62 van deze dingen 'gedronken' waarvan 47 'jermkillers'.

Een deel van mijn ontbijtje...

Mijn territoriumpje, met mijn heerlijke zetel aan het raam

Mijn uitzicht vanop het 5de verdiep, afdeling pneumologie.

En tot slotte, mijn 'vriendje' in de soms lange, nachtelijke uurtjes... een dvd-spelertje 'gepikt' van mijn dochter.