- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Roken heeft niets te maken met wat Luc heeft.
Ik hoop dat ie snel terug is, want het was best een goede gebruiker van de site.
Roken verslechterd de zaak wel. 
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Rook helpt die bacillen niet hoor.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
De heer Stephan heeft de recensies van zijn laatste film overleefd zie ik.

Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
De heer Stephan heeft de recensies van zijn laatste film overleefd zie ik.
Die zijn merendeels positief, dusss....
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Eindelijk weer thuis. Zat met een multiresistente Escherichia coli bacterie in de longen waarop een ‘gewone’ antibiotica niet meer werkte, alleen nog intraveneus toegebrachte ziekenhuis-antibiotica’s werkten nog. Deze maal precies 51 baxters met verschillende antibiotica’s (voor de kenners: Amukin 1500 mg en Cefepim 2000 mg) via infuus gekregen. Ze volgden elkaar zo snel op, dat de aders in mijn handen begonnen te ontsteken. Daarom hadden ze na vier dagen maar een katheter in de hals geplaatst. Ik wist verdorie niet dat dit een mens zo fysiek kon afbreken tot op de grond. Na mijn laatste dosis ab heeft men mij direct huiswaarts gezonden omdat het besmettingsgevaar op andere infecties daar veel miniemer is dan in het ziekenhuis zelf, ondanks hun maximale hygiëne.
En wat is eigenlijk die E colli? Iedereen heeft er miljarden van, namelijk in de darmen. Van oorsprong uit is het een goedaardige bacterie, die per ongeluk op een of andere manier in mijn longen is gesukkelt en na lange tijd gemuteert is tot multiresistente ziektemaker.
Bedank allen voor de bezorgdheid. Voor mij is het nu kwestie van niet te hevallen en nog weken fysiek recupereren.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Bedankt voor de heads up. Sterkte ermee kerel.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5077 votes
Sterkte! Die rare bacterie heeft je wel te pakken gehad, zeg.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Hopelijk knap je snel op Speedy. Beterschap!
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Goed dat je weer thuis bent! Hopelijk nu voor lange duur. Beterschap!
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
@ speedy23:
Ik dacht vandaag aan je, en nu zie ik het bericht (gelukkig)
Klinkt allemaal indrukwekkend en schrikwekkend.
Gauw beter worden speedy.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Goed iets van je te horen Speedy! En beterschap!
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Bedankt iedereen voor al jullie steunbetuigingen. Ze zijn echt hartverwarmend en doen goed. 
Roken heeft niets te maken met wat Luc heeft.
Het heeft er net alles mee te maken. Door het vroegere roken zijn een groot gedeelte van mijn longblaasjes naar de kl*ten gegaan. Waar deze vroeger zaten zijn er zo 'gaten' ontstaan, holtes zeg maar. Daar waar de slijmproductie van een 'normale' long via natuurlijke weg werwijderd en afgevoerd wordt, blijft er bij mij zeer veel slijm in deze holtes zitten, waar het na verloop van tijd gaat ontsteken, met de gekende gevolgen. Waar bij 'normale' longen ook de bacteries op een normale manier verwijderd worden, blijven er bij mij ook in deze holtes zitten, waar ze ook de kans krijgen zich volop te ontwikkelen.
Nu is het voor mij de kunst om zoveel mogelijk slijm zo snel mogelijk te verwijderen uit deze holtes. Dit door tapotage, aerosol, het slijmlossende medicijn lycomucil, het flutter apparaat, ademhalingsoefeningen... kortom een hele waslijst waarmee je elke dag wel een tijdje bezig bent.
Roken??? Bezint voor je begint.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Roken??? Bezint voor je begint.
Als je alles van te voren weet..... Sommigen roken als ketters en zie hoe oud die worden. Teveel films kijken schijnt trouwens ook niet zo goed te zijn. 
Beterschap en succes met je oefeningen, etc.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Sommigen roken als ketters en zie hoe oud die worden.
.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ieder mens is anders, dus de één kan er beter tegen dan de ander. Maar toch geldt over het algemeen bij alles, overdaad schaadt
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Roken is gewoon niet goed voor je, wat maakt het dan uit of je er snel of langzaam van dood gaat? Het blijft troep.
Hopelijk ben je er snel weer bovenop Speedy, en ga je hopelijk een wat rustigere periode tegemoet!
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Roken is gewoon niet goed voor je, wat maakt het dan uit of je er snel of langzaam van dood gaat? Het blijft troep.
Het ging me meer om het bezinnen. ..... begin er dan ook niet aan, maar ja.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Het ging me meer om het bezinnen. ..... begin er dan ook niet aan, maar ja.
. (en nee, dit is niet sarcastisch bedoeld, ook al komt het misschien wel zo over).
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
. (en nee, dit is niet sarcastisch bedoeld, ook al komt het misschien wel zo over). Rook jij niet zelf ook nog steeds?
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Rook jij niet zelf ook nog steeds?
. Ik ben nu 3 maanden gestopt, sinds augustus. Voorlopig ook niet meer van plan er aan te beginnen.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Beterschap aan Speedy! Indien je door bovenstaande het Belgische interlandvoetbal gemist hebt, houden zo ter bevordering van je gezondheid!
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Speedy, goed dat je er weer bij bent!