- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waarom koos jij je avatar?
Waarom koos jij je avatar?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Omdat het zo'n leuke foto is
Zeker een leuke foto!
De verhoudingen van je plaatje klopten niet. Door het vierkant maken was zijn hoofd ingedrukt en breder.
Ik heb nieuwe voor je gemaakt die ook wat scherper zijn en niet vergeeld:
![]()
Of:
![]()
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
heb die van mij maar wat aangepast. Alain Delon roeleert ! Ben blij dat ik deze al had voordat iemand anders ermee aan kwam
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Deze, omdat het 1 van de weirdste films is die ik ken (Fear & loathing in Las Vegas).
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Deze, omdat het 1 van de weirdste films is die ik ken (Fear & loathing in Las Vegas).
Die is erg tof! 
Ik heb maar een mooi plaatje van Benicio uitgezocht. 
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Tim the Enchanter, mijn favoriet van de vele hilarische personen uit Monty Python and the Holy Grail. Bovendien ben ik groot fan van John Cleese. 

There are some who call me.....Tim?
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Bedankt, direct aangepast!
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Reservoir Dogs omdat het de eerste film van tarantino was waar ik in contact mee kwam
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Jessica Simpson is mijn favoriete blondje, vooral qua persoonlijkheid is het een geweldige vrouw die lekker haar eigen ding doet.
En ja haar hondje Daisy is natuurlijk heel 'cute'. 
Inmiddels alweer verandert van avatar, deze blijft voorlopig staan. 
Jennifer Aniston is ook zeker een favoriet van mij, het is een mooie, sympathieke en sterke vrouw in mijn ogen.
Qua actrice is ze ook goed, maar ze mag wel betere rollen kiezen, en ja ze is echt iemand waar ik tegenop kijk. 
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes

IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Jennifer Aniston is ook zeker een favoriet van mij, het is een mooie, sympathieke en sterke vrouw in mijn ogen.
Qua actrice is ze ook goed, maar ze mag wel betere rollen kiezen, en ja ze is echt iemand waar ik tegenop kijk. 
1 van de mooiste vrouwen die op deze aardbol rond loopt 
streeter
-
- 1436 messages
- 6799 votes
< ---- mijn avatar
Chevy Chase met een sigaar. Leek me wel grappig.
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Tsja, mijn avator zegt iets over mezelf, dus ik denk, kan ik net zo goed een foto van mezelf er in zetten.
film_kaza
-
- 3140 messages
- 0 votes
Ikzelf ben Kingdom Hearts verslaafd,
en het plaatje dat ik nu heb is het Organisation XIII lid "Zexion".
Maar ik twijvel best wel tussen die en eentje van Midori No Hibi want die vind ik daarintegen ook mijn top 5 waardig als het een film (mini-serie) was.
D-ark
-
- 1755 messages
- 420 votes
Ik ga denk een mooie maken van weezer, pixies, queens of the stone age, donnie darko of the virgin sucicedes... genoeg keuze dus
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
D-ark
-
- 1755 messages
- 420 votes
Hij wilt hem niet toevoegen
hij is in jpg en 54 bij 54 maar nee
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Hij wilt hem niet toevoegen
hij is in jpg en 54 bij 54 maar nee
D-ark
-
- 1755 messages
- 420 votes
Waarschijnlijk te veel (>6kb).
Bedankt, ga het veranderen 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ik ben nog steeds een beetje sceptisch. Het hele avatar gedoe is echt iets wat vooral gericht is op de populariteit, vind ik.. Maar goed, je ontkomt er niet aan, want ja, je wilt toch niet achterblijven
... Mijn avatar is een vrij logische keuze. Ik ben echt helemaal gek op ABBA, en vind Anni-Frid en Agnetha echt 2 van de meest fantastische zangeressen ever. Voorlopig word het dus deze..
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Denk dat ik deze, mijn Adamski Scoutship, wel echt een tijdje ga houden na al die wisselende contacten van de laatste week (alhoewel Maggie Cheung natuurlijk ook heel fijn was
).
De Wiki is erg kort over Adamski en zegt het volgende;
George Adamski (17 april 1891 – 26 februari 1965) was een in Polen geboren Amerikaan, één van de eerste mensen om openbaar te claimen UFOs gezien te hebben en gefotografeerd te hebben, aliens ontmoet te hebben en om met hen gevlogen te hebben. Adamski en anderen die zulke claims maakten werden soms „Contacees“ genoemd. Hij schreef verscheidene boeken met betrekking tot zijn claims, waaronder best-seller Flying Saucers Have Landed (1953), mede-geschreven met Desmond Leslie. Zijn werk wordt nu over het algemeen beschouwd als fictief (in het gunstigste geval).
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Omdat Cow & Chicken mijn nummer 1 tekenfilmserie is. 
D-ark
-
- 1755 messages
- 420 votes
Where. Where have been my love... Are you lost all over the ocean? Briljant gewoon, niet hun beste album maar zeker wel de moeite waard. Geweldig cover trouwens die ik als avatar gebruikt. Ik hou echt te veel van queens of the stone age 
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Toch maar een nieuwe avatar genomen, omdat die vorige me al begon te vervelen. Ik ben niet van plan om vaak mijn avatar te verranderen, daarom heb ik gewoon een hele stoere gekozen, vind ik zelf 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Eindelijk een avatar gevonden die me echt helemaal bevalt. Ik wil uiteindelijk toch een vaste avatar hebben, vandaar dat ik Bogart toch maar weg deed.
De nieuwe avatar is een plaatje uit The Third Man. Het heeft een goed film-noirsfeertje. Ik weet nou niet helemaal zeker of het nou Joseph Cotten of Orson Welles is die daar rent, maar dat doet er verder niet toe 
streeter
-
- 1436 messages
- 6799 votes
M'n avater vind ik wel een le(kkere)uke meid.
Wie is het? Het lijkt op een 12-jarig meisje.