- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waarom koos jij je avatar?
Waarom koos jij je avatar?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het werd eens tijd voor iets anders, maar om wel een beetje in het thema te blijven: The Monarch, de villain uit het geniale Venture Brothers
met Dr. Girlfriend:

met z'n Henchmen:

Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Juist die leuke wenkbrauwen staan er nu maar half op.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ja helaas, als je dat er allemaal op wilt blijft er van het gezicht niets over
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Neeeee Jordy 
Dat zal effe wennen zijn.
Wel een leuke slechterik lijkt me dat.
maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
Misschien even wennen maar ik vind hem echt tof Jordy.
In ieder geval kleuriger dan de vorige uit de Simpsons.
kelinci
-
- 20 messages
- 0 votes
veranderd naar Hugh Laurie, op m'n vorige kreeg ik versierberichten in m'n inbox...
plus House MD vind ik een geniale serie
xaboetje
-
- 31 messages
- 149 votes
Al vanaf Toy Story kijk ik graag naar computer animaties. En deze vind ik geniaal.
En dit is een goed herkenbare avatar
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Kijk pas sinds mijn 11e ongeveer naar horror, en dit was één van mijn eerdere zombie films, undead
En verder vond ik hem wel grappig, misschien binnenkort eens wat anders.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Sinds hele lange tijd heb ik een nieuwe genomen. Hiervoor was het Jack Bauer uit 24, nu Al Bundy, samen met Jack mijn grote tv held!
Al is the king!
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Ik moet er altijd ontzettend aan wennen als users hun avatar veranderen. Een avatar is voor mij toch vooral een herkenningsteken. Zo gauw ik de avatar zie met die hondekop, dan weet ik dat ik met Onderhond te doen heb. Ik kan mij bij hem geen andere avatar voorstellen.
Het eerste wat bij mij opkomt als ik een nieuwe avatar zie is dat wij met een nieuwe gebruiker te doen hebben. Ik heb daarom besloten mijn avatar niet meer te veranderen.
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Is dat een hondenkop?
Nou moet ik toch weer eens even kijken. Nu jij het zegt. Volgens mij is het geen hondenkop. Altijd gedacht dat het een hond was die onder de grond zat. Een mijnwerkershond.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik verander ook niet gauw mijn afbeelding, maar heel af en toe is het wel leuk eens een nieuw plaatje te tonen. Het is niet dat ik elke 2 weken dit aanpas. Dit is pas mijn 3e plaatje in die jaren dat ik lid ben.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nou moet ik toch weer eens even kijken. Nu jij het zegt. Volgens mij is het geen hondenkop. Altijd gedacht dat het een hond was die onder de grond zat. Een mijnwerkershond.
Ik dacht bij Onderhond dat het een futuristische robot ofzo was. Deed me denken aan het spel Killzone.
Ik heb er nooit een hond in herkend haha.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Nee, ik kwam zijn Avatar tegen in een animatie film. (Het is geen hond).
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Persoonlijk zie ik avatars altijd een beetje als de persoonlijkheid van de gebruiker erachter. En zo heb ik ook mijn avatar gekozen, welke in diverse zaken een weerspiegeling is van mijn karakter.
Nee, ik kwam zijn Avatar tegen in een animatie film. (Het is geen hond).
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Persoonlijk zie ik avatars altijd een beetje als de persoonlijkheid van de gebruiker erachter. En zo heb ik ook mijn avatar gekozen, welke in diverse zaken een weerspiegeling is van mijn karakter.
Dat hebben wij inmiddels wel gemerkt bij jouw berichten in het forum over rookwaar. Jouw avatar zou wat dat betreft niet misstaan op een pakje sigaretten.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes

Wist niet dat er van die coole gadgets en outfits van bestonden. Erg gaaf allemaal.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Nee, veel leuker om zelf te ontdekken. Die kop staat zelfs op de afbeelding van de hoes op MM. Daarbij is de kans dat je de film een keer gaat zien aanwezig. Makkelijk leverbaar iig.
Helaas snoopy....
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Volgens mij is het wel een hond, een gemaskerde Duitse herdershond. In het voorste stuk, daar past de snuit goed in. Die helm werd gedragen in het Duitse leger van Adolf. Vandaar.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Gezien Onderhond Jin-Roh een fantastische film vindt, weet ik vrijwel 100% zeker dat zijn avatar een still uit die film is.

Zou zo'n hondenhelm overigens niet een nog grotere snuit moeten hebben?
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Ja, maar volgens mij kwam het duitse leger in die film ook voor.
Misschien ligt daar een link met de helm.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Volgens mij niet. Jin Roh is trouwens niet de enige film waarin die pakkies worden gebruikt.