- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waarom koos jij je avatar?
Waarom koos jij je avatar?
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Alweer een nieuwe? Op zich niet lelijk, maar vanochtend had je er nog eentje van je nr 1 film. Toch jammer dat de oude van Le Conseguenze weg is, want die was erg mooi en heel herkenbaar.
Ja, dat is nu juist het probleem met die avatars. Soms ben je de oude zat, wil je een nieuwe en later krijg je daar weer spijt van. Want een avatar is nu eenmaal ook een herkenningsteken. Die avatar van die nr 1 film vond ik toch niet je van het, deze is beter maar het kan zijn dat ik die van "Le Conseguenze" weer terug haal. Ik zie wel.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ik kan me vergissen natuurlijk en misschien heb je ondertussen je avatar veranderd want ik reageer wat laat.
Maar is dat niet het japanse karakter voor "samurai"? Het lijkt er in elk geval zeer goed op, zo goed dat ik er zelfs bijna zeker van ben.
Sakura heeft toch een ander karakter als ik me niet vergis.
Ik ben jammer genoeg geen expert, verre van zelfs, dus het kan best zijn dat ik het verkeerd heb.
Dit is inderdaad Samurai. Ik ben tot nu toe één keer van avatar veranderd (maar dat viel vrijwel geen user op
). Die Cherry Blossom was een beetje te druk. En Samurai leek me ook wel passend...
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Heb ik het toch goed gezien. 
Hele mooie avatar vind ik het.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Niemand last van plaatjes die ontbreken?
Jeauhan
-
- 879 messages
- 0 votes
Alleen als internet wat tegenstribbelt heeft lukt het niet alle avatars in te laden, verder geen problemen. Zie jouw avatar ook prima trouwens...
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4895 votes
Who am I ?
Zoals Lefty al zei: Who the fuck am I? Who am I? I'm a, a spoke on a wheel. And so was he, and so are you.
jkbb
-
- 405 messages
- 0 votes
Deel van de poster van Byôsoku 5 Senchimêtoru. De mooiste die ik ken samen met die van Tokyo.Sora.
M.Goodkat
-
- 1290 messages
- 1463 votes
Blijf bij Sinatra omdat het een super zanger is en toch redelijk herkenbaar is =p Ben ik er al lang mee opgezadeld 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4895 votes
Heb nu toch maar eens een nieuwe avatar genomen. Eerdere pogingen waren niet echt succesvol, want ik was nooit echt helemaal tevreden over de nieuwe. Misschien blijft deze wel, maar hij zit nog in zijn proeftijd
Het is uiteraard weer een avatar van James Dean, mijn ''all-time favorite'' en ik heb 'm uit de poster van Rebel Without a Cause:

Als iemand deze echt helemaal niks vind hoor ik dat graag 
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
vind hem beter dan de vorige! houden deze 
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Tsja, ik vind de vorige trouwens beter. Geweldige acteur en machtige film btw! Favoriete Dean is en blijft tock Giant
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4895 votes
Giant is magistraal, vorig weekend gezien en denk ik ook mijn favoriet. Tevens één van de beste rollen die ik ooit heb mogen aanschouwen.
Adrenal
-
- 1381 messages
- 0 votes
Ik vond de vorige ook mooier, HarmJanStegenga. Wat sfeervoller. Maar jij moet uiteraard zelf kiezen. Zelf ben ik nooit tevreden over m'n avatar. Pff.. Ik ben toch een vermoeiend kereltje.... Nu vind ik deze avatar (de 2 hoofden door elkaar) wel mooi maar over een maand of zo heb ik waarschijnlijk toch alweer een nieuwe.
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Giant is magistraal, vorig weekend gezien en denk ik ook mijn favoriet. Tevens één van de beste rollen die ik ooit heb mogen aanschouwen.
Mooie avater overgens HJ, is weer eens wat anders he. En die poster is echt- schitterend, moet ik echt hebben. Ga er binnenkort snel eens achteraan. 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Het prettige aan mijn avatar is dat ik hem nooit zal wijzigen, omdat-ie gelinkt is aan mijn naam. U ziet links het cd-hoesje van de single The Other Fool van Motorpsycho. Ten tijde van een aantal 'internet username beslissingen' mijn favoriete liedje, en die naam heb ik altijd maar aangehouden. Dus is mijn hotmail otherfool, mijn oude hattrick team, last.fm enz. enz. Ziet u ergens otherfool staan? It's me!
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Haha... Heb me altijd al afgevraagt wat het nou precies moest voorstellen, ken het liedje niet overgens, moet ik me nu gaan schamen soms? 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Nogal ja! Een pareltje van jewelste... zo 123 zie ik nergens waar je hem online kunt beluisteren (niet op youtube kijken want dat is een hevig verkorte versie)... maar als je wilt kan ik hem altijd naar je opsturen.
Je hebt trouwens ook nog de rode variant, de albumhoes van de plaat waar de single van getrokken is:
http://images.google.nl/images?um=1&hl=nl&rlz=1T4SUNA_enNL285NL286&q=let+them+eat+cake+motorpsycho
maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
Ik vind allebei je avatars eigenlijk even mooi HarmJan... 
M.Goodkat
-
- 1290 messages
- 1463 votes
Geweldige avatar, én persoon, mijn moeder was gek op hem, spijtig dat die op zo een jonge leeftijd is gestorven, ging een groot icoon worden (is die al in feite)
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ten tijde van een aantal 'internet username beslissingen' mijn favoriete liedje, en die naam heb ik altijd maar aangehouden. Dus is mijn hotmail otherfool, mijn oude hattrick team, last.fm enz. enz. Ziet u ergens otherfool staan? It's me!
Hetzelfde bij mij, zie je ergens Metalfist staan dan ben ik dat 9/10 keren. Ook met spelletjes enzo
Ik denk dat mijn avatar voor zich spreekt.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Mooi avatar HarmJan, mischien nog mooier dan de vorige.
AC/DC
-
- 420 messages
- 0 votes
Waarom heb ik eigenlijk deze gekozen? Hmm.. Jessica Alba.. spreekt voor zichzelf 
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Waarom heb ik eigenlijk deze gekozen? Hmm.. Jessica Alba.. spreekt voor zichzelf 
Aaah, Alba, wat een zalig poepje die meid toch heeft. Je kan er probleemloos een kokosnoot tussen kraken!
AC/DC
-
- 420 messages
- 0 votes
Aaah, Alba, wat een zalig poepje die meid toch heeft. Je kan er probleemloos een kokosnoot tussen kraken!
Hahaha 
AC/DC
-
- 420 messages
- 0 votes
Ben uiteindelijk toch gegaan voor Charles Bronson, die een geniale rol neerzet in 'Once Upon A Time In The West'. 
kelinci
-
- 20 messages
- 0 votes
ik vond Jessica al raar uit d'r ogen kijken ^^