- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waarom koos jij je avatar?
Waarom koos jij je avatar?
RedSquare
-
- 194 messages
- 275 votes
Dick2008 heeft hem goed
Virgil.
Inderdaad uit de serie Thunderbirds. Niet zozeer dat ze me op de pop vonden lijken
maar ze vonden de naam zo mooi, en voor die tijd natuurlijk heel exotisch.
Sindsdien hebben de Thunderbirds een speciaal plekje voor me. Er is ook een film gemaakt in 1966 Thunderbirds Are Go (1966) en daarom mag hij ook hier als avatar 
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Waar is de tijd gebleven, ja dan is het Scott denk ik.
Films staan bij mij nu op een laag pitje, ben nu andere dingen aan het kijken. Heb twee weken geleden nog de dvd's met The Thunderbirds weer bekeken..... alleen die poppen lijken een beetje op mekaar 
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Mooie naam, inderdaad.
Er is ook een film gemaakt in 1966 Thunderbirds Are Go (1966)
Twee films deze ook. Thunderbird 6 (1968)
RedSquare
-
- 194 messages
- 275 votes
Het zijn dan ook allemaal broers van elkaar 
RedSquare
-
- 194 messages
- 275 votes
Dat wist ik niet. Eerlijk gezegd ben ik ook geen Fan, maar ik heb wel flink wat afleveringen gezien en kan de cult en de SciFi-kant wel zeer waarderen.
Ik ben wel tevreden met mijn naam maar regelmatig als ik me voorstel aan iemand is vaak de response: "Hoeveel?" Dat is dan weer een nadeel van een aparte naam.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik zat even te googlen en in het midden staat over de uitspraak: Virgil (betekenis van) - babybytes.nl ....dus kan de response wel begrijpen.
Ik ben ook geen echte fan, meer "jeugdsentiment" dat in dit geval ook steeds nog vrij goed blijft. Alleen een aflevering duurt wel lang 50 minuten en traag maar dat schreef ik hier al: Overigen >> Televisie >> Thunderbirds de serie
RedSquare
-
- 194 messages
- 275 votes
Lol. Klopt ook wel ja van mijn naam. Ik krijg allerlei uitspraken naar mijn hoofd, van letterlijk uitgesproken Vir-gil tot Futsol. mensen kunnen als ze er niet eerder van gehoord hebben niets mee.
De Thunderbirdsserie is inderdaad heel traag. Soort 'Zen-tv'. 
david bohm
-
- 3074 messages
- 3439 votes
El toro ratón. Of de stier genaamd muis.
Een sluwe stier met enkele doden op zijn 'geweten.'
Tja waarom. Omdat ik het een intrigerend en mooi beest vind. Ik ben geen tegenstander van stierenvechten maar heb meer sympathie voor het dier.
Ratón stierf op 24 maart 2013 een rustige dood op zijn eigen boerderij.
John Milton
-
- 24219 messages
- 13383 votes
Ik heb mijne maar eens geüpdate. Ook alweer 4 jaar terug dat ik daar op de Karelsbrug zat. Tijd om die Nice Guy glimlach te vervangen voor een Johnny Cool Guy foto van afgelopen zomer.
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Omdat ik mijn oude avatar niet goed vind passen bij het nieuwe design van MovieMeter heb ik voorlopig maar voor deze geopteerd - de cover van LiveMD van Proem, voor de niet-kenners. 
(Het heeft even geduurd, maar met de huidige modificatie ben ik denk ik wel tevreden.
)
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Nieuw design => nieuwe avatar. Net als Animosh vond ik mijn vorige wat botsen met het huidige design dus ik ben naar iets anders op zoek gegaan. De vorige was Cyclops uit het X-Men universum en ik ben in die categorie gebleven, enkel is het deze keer Cyclops uit de Age of Apocalypse tijdlijn.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Mijne is ook sinds het nieuwe design anders, wou er per se één die in het design opging 
John Milton
-
- 24219 messages
- 13383 votes
Waar is dat nieuwe design dan? Ik zie geen verschil... Hebben jullie het over de app of mobiele site?
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Profielinstellingen> 'ik wil het nieuwe design testen' 17 Januari wordt het officieel 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Nieuw design => nieuwe avatar. Net als Animosh vond ik mijn vorige wat botsen met het huidige design dus ik ben naar iets anders op zoek gegaan. De vorige was Cyclops uit het X-Men universum en ik ben in die categorie gebleven, enkel is het deze keer Cyclops uit de Age of Apocalypse tijdlijn.
Vond de Cyclops toch niet echt geslaagd dus ik ben naar iets op zoek gegaan dat mooi past in het nieuwe design. Het is een gemodificeerd logo van de Browncoats (Firefly, beste sci-fi ooit) geworden.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Net als menig anderen een nieuwe avatar genomen met het nieuwe design. Wel een avatar van dezelfde persoon gehouden.
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
ziet er inderdaad beter uit jullie nieuwe avatars
heb er zelf n.a.v. de nieuwe site ook een update tegenaan gegooid
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Zo weer even een jeugdsentimentje als Avatar (voorlopig ook blijvend);
https://imageshack.com/i/mu3h9xj
p.s. denk aan dé Sega 16-bit, was er vroeger niet vanaf te slaan! 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Dat spel heb ik ook grijs gespeeld 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha cool. Gisteren toevallig nog Sonic gespeeld op de PS2. Vroeger ook altijd een Sega gehad, nostalgie!
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Vroeger altijd van het Nintendo-kamp geweest 
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Dé Nintendo 64, ook zeker geweldig en vooral dat spelletje "Golden Eye" multiplayer met z'n vieren spelen. Was ook zeer verslavend. Altijd ruzie wie de beste Joystick zou krijgen (dat knuppeltje was altijd lam) Ahaha.. Achjeh 
Memories... 
edit: laatst nog op gespeeld, op een Full HD Ledscherm (het beeld was niet te harden haha veel te "blokkerig")
* Off-Topic*
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Daarvoor eerst nog de Atari haha. Space Invaders en Worm en dat soort onzin, heerlijk !
Fueledable
-
- 231 messages
- 3444 votes
Ik heb deze avatar gekozen omdat iemand die mij dierbaar is 'm mooi vind, en ik vind 'm zelf ook mooi. Het is een schilderij van Audrey Kawasaki, zij maakt erg mooie schilderijen.
Ebenezer Scrooge
-
- 2150 messages
- 3092 votes
Super Grover, gewoon omdat ie zo grappig is.
http://4.bp.blogspot.com/-F63t-RejeSc/T0EZuX014WI/AAAAAAAAJsk/t69qg-Ispbo/s400/Super+Grover+FTB.jpg
ibendb
-
- 5036 messages
- 3213 votes
Nieuwe avatar: Galinda uit de musical Wicked. En de vorige was het masker uit Phantom of the Opera. Beiden musicals die me gefascineerd hebben.
Het komt uit deze GIF:
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
http://hd.wallpaperswide.com/thumbs/injustice_god_among_us_joker_face-t2.jpg