• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.422 votes
Profile

Waarom koos jij je avatar?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

606 wrote:

(afbeelding)

Tof, doet me denken aan het werk van Brian Bolland voor de Batman reeks. Ik zou niet verbaasd zijn als dat ook het geval zou zijn.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Naomi Watts wrote:

Tof, doet me denken aan het werk van Brian Bolland voor de Batman reeks. Ik zou niet verbaasd zijn als dat ook het geval zou zijn.

Hier de link

Injustice God Among Us Joker Face HD desktop wallpaper : Widescreen : High Definition : Fullscreen : Mobile - wallpaperswide.com

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 messages
  • 1305 votes

Mijn tijdelijke avatar, een uitleg lijkt mij niet nodig.

http://s29.postimg.org/b0ezbw87r/Nationale_Rouw.jpg

Mijn avatar van Januari t/m November, ik keek vroeger altijd naar Eek the cat en daar kwam sharky de bullterrier in voor (geweldig). Zelf heb ik thuis ook een bullterrier rond wandelen.

http://s28.postimg.org/4u759p5pp/Sharky.jpg

Mijn avatar voor de maand December.

http://s11.postimg.org/bdw25ncsj/Rise_of_the_Guardians_Poster.jpg

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Ik zag dat iemand op musicmeter deze avatar had, en dus nam ik hem over.

Binnen enkele weken, wanneer de doden begraven zijn en de hele wereld hen is vergeten, dan keer ik wel terug naar Nijntje.

http://www.musicmeter.nl/images/avatar/3000/3631.jpg?cb=1375807762

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Goed nieuws voor starbright boy: Tjolk keert terug!

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

AGE-411 wrote:

Ik zag dat iemand op musicmeter deze avatar had, en dus nam ik hem over.

Binnen enkele weken, wanneer de doden begraven zijn en de hele wereld hen is vergeten, dan keer ik wel terug naar Nijntje.

(afbeelding)

Het is verdorie niet gemakkelijk om een avatar te uploaden dezer dagen. Hoe doen jullie dat?

Je selecteert een afbeelding, en moet dan het deel van de afbeelding selecteren die je als avatar wil.

Om de een of andere reden kan ik altijd maar een klein deel selecteren. Als ik dan toch op volgende klik, dan komt er en foutmelding "selecteer een groter deel van de afbeelding". Maar dat lukt niet!

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5068 votes

Wel grappig. Al durf ik het niet te proeven. Ik hou eigenlijk helemaal niet meer van zuiveldrankjes met een smaakje en het is meer jeugdsentiment dan wat anders. Ik wens ze veel succes en gelukkig staan de dieren ook weer op de verpakking.

Maar: Ik ga denk ik toch eens op zoek naar een andere avatar als Tjolk weer bestaat. Het is ook weer niet de bedoeling om een bestaand merk te promoten via mijn avatar.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

AGE-411 wrote:

Het is verdorie niet gemakkelijk om een avatar te uploaden dezer dagen. Hoe doen jullie dat?

Je selecteert een afbeelding, en moet dan het deel van de afbeelding selecteren die je als avatar wil.

Om de een of andere reden kan ik altijd maar een klein deel selecteren. Als ik dan toch op volgende klik, dan komt er en foutmelding "selecteer een groter deel van de afbeelding". Maar dat lukt niet!

Ik vind het altijd het makkelijkste om op voorhand een stuk uit een afbeelding te selecteren (Paint, Gimp, Photoshop, ...) en die dan de juiste afmetingen te geven. Dat was vroeger 54x54 pixels, maar is nu 108x108 pixels geworden. Als je dat uploadt, dan heb je geen problemen

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

Na 1,5 jaar tijd voor een nieuwe avatar.

Vorige: uit I Corpi Presentano Tracce di Violenza Carnale (1973)

https://imagizer.imageshack.us/v2/880x567q90/537/1OSKCQ.jpg

Nieuwe: uit Apocalypse Domani (1980), teleurstellende film maar wel een aardige still met daarin Giovanni Lombardo Radice. Jammer genoeg werd Cannibal Apocalyps zelf niet zo leuk als de film die Radice hier zit te kijken aan zijn gezichtsuitdrukking te zien.

https://imagizer.imageshack.us/v2/880x496q90/661/Qp8cr8.png

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Heath Ledger staat voor mij garant voor ( misschien wel ) de meest prachtige acteerprestatie ooit, als the Joker in the Dark Knight.

Werkelijk iedere scene waar de man in voorkomt is briljant, iedere zin, iedere gezichtsuitdrukking.

Een groot voorbeeld.

Dat hij zo jong stierf, waarschijnlijk na een overdosis medicatie, nadat hij zich maanden in zijn hotelkamer had opgesloten ter voorbereiding op zijn rol, maakt zijn prestatie des te indrukwekkender, en zijn postume Oscar des te verdiender.

Vandaar mijn avatar

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Metalfist wrote:

(quote)

Ik vind het altijd het makkelijkste om op voorhand een stuk uit een afbeelding te selecteren (Paint, Gimp, Photoshop, ...) en die dan de juiste afmetingen te geven. Dat was vroeger 54x54 pixels, maar is nu 108x108 pixels geworden. Als je dat uploadt, dan heb je geen problemen

Ben er eindelijk in geslaagd.

Nijntje blijft (voorlopig) weg, en maakt plaats voor Lord Flasheart.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

starbright boy wrote:

(quote)

Wel grappig. Al durf ik het niet te proeven. Ik hou eigenlijk helemaal niet meer van zuiveldrankjes met een smaakje en het is meer jeugdsentiment dan wat anders. Ik wens ze veel succes en gelukkig staan de dieren ook weer op de verpakking.

Maar: Ik ga denk ik toch eens op zoek naar een andere avatar als Tjolk weer bestaat. Het is ook weer niet de bedoeling om een bestaand merk te promoten via mijn avatar.

Succes! Tjolk loopt weer als een trein - AD.nl

Lord Flashheart

• 6454 messages
  • 2375 votes

AGE-411 wrote:

Nijntje blijft (voorlopig) weg, en maakt plaats voor Lord Flashheart.

Daar kan ik alleen maar blij om zijn!

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Vanwege mijn sport moet je veel inspanning op je nemen, hiervoor moet ik wat agressievere worden onder het sporten, hier voor is de muziek Genre Rock/Metal (En de sub-genres daarvan) erg handig (Dat is bij mij zo, bij andere is het weer dance muziek etc.). Onder andere ik dit ben gaan luisteren door sport (Ik heb vroeger ook wel een vriend gehad die luisterde altijd naar dit muziek dus die heeft mij er al een beetje in gesleept, voor Rammstein , geweldig vind ik), ben ik me er ook in gaan verdiepen. Ik ben artiesten en bands tegen gekomen die lekkere muziek maakt. Ook Slipknot, 1 van mijn favo bands in deze genre. Dus daarom mijn plaatje, al sinds het begin af aan heb ik Slipknot als avatar (Misschien kunnen sommige deze : KLIK nog wel herinneren). Dus altijd alle avatars die ik heb komen van slipknot op deze site, vind ik altijd het mooiste ! Misschien in the Future wel andere bands maar nu nog Slipknot.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Wat voor een sport doe je dan, schaak?

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

De dierenvriendjes zijn wel verfrissend opgepimpt overigens...dat is wel - euh - wennen c.q. schrikken...

Cinemaniak

• 566 messages
  • 513 votes

Van de week weer LS&TSB gezien... Rory's Not to Be Underestimated

Nieuwe avatar dus

Henk_61

• 35 messages
  • 43 votes

The Bible and gun club.......ooit gezien op het filmfestival in Rotterdam en altijd bijgebleven.

The Bible and Gun Club (1996) Trailer - YouTube

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Even op zoek geweest naar een nieuwe afbeelding van Meiko Kaji.

Zocht eigenlijk iets in kleur, maar 't is het steeds net niet.

Deze met die bril is wel lekker hip, nog even kijken of ik dat donkere randje aan de bovenkant nog kwijt kan raken.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Mijn Avatar komt voort uit het gegeven dat the Dark Knight een van mijn favoriete films is (top-10 materiaal). Dit komt m.n. door de fenomenale rol van Heath Ledger. Zo'n beetje iedere scene met hem is raak, en zijn rol is misschien wel mijn favoriete uit de filmgeschiedenis. Denk aan het drukken op de knop als ie in ziekenhuiskleding van het ziekenhuis wegloopt, de goochelscene met het potlood, de scene met Christian Bale in de verhoorcel etc. Stuk voor stuk weergaloos. Met daarbij nog eens Ledger's lugubere verschijning en de achtergrondgeschiedenis (Ledger stierf door een overdosis, waarschijnlijk gedeeltelijk omdat ie zichzelf zo in zijn rol had 'opgesloten') is dit voor mij de perfecte Avatar. Foto komt van het moment dat de Joker klapt voor de promotie van commissaris Gordon (geïmproviseerd!)

Deze Avatar zal ik dan ook niet zo snel veranderen.

Fueledable

• 231 messages
  • 3444 votes

Omdat Pusheen leuk is.

Donkerwoud

• 8660 messages
  • 3940 votes

Omdat ik mijn boos kijkende Lee van Cleef beu was en weer iets nieuws wilde. Ik vond dit een wat sympathieker shot. Maar verwacht binnenkort wel weer een nieuwe aan te maken.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Nouja, groot Breaking Bad fan, dus natuurlijk avatar van Walter White.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Ik heb nog steeds mijn horroravatar van de bijhorende KO. Nuja ik hou van de film Dolls (1987) waaruit mijn avatar komt.

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

De wolf is terug in Nederland. Mijn avatar heb ik daarop aangepast.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik liep alweer een tijdje rond met mijn Cyclops avatar, maar had wel eens zin in iets anders. Om toch in dezelfde stijl te blijven (letterlijk, want dit is uit dezelfde tekening van Nick Marino waar Cyclops ook uitkwam) ben ik deze keer voor Rogue gegaan. Sowieso één van mijn favoriete Marvel personages, des te jammer ook dat ze in de films compleet de nek wordt omgewrongen.

Vraag me alleen af of mensen nu gaan denken dat ik een vrouw ben..

Donkerwoud

• 8660 messages
  • 3940 votes

Omdat ik iets wil hebben dat strookt met mijn emotionele tirades als zelfgenoegzame religieuze gek die de hele wereldpolitiek in zijn eentje kan oplossen.

Donkerwoud

• 8660 messages
  • 3940 votes

Metalfist wrote:

Vraag me alleen af of mensen nu gaan denken dat ik een vrouw ben..

Ze zullen vast ook niet denken dat je een cartoon-figuur bent.

SPT

• 433 messages
  • 3237 votes

Zelf heb ik een buitengewoon ongelukkige keuze gemaakt bij het kiezen van mijn gebruikersnaam. Toen ik mijn account aanmaakte was ik nog niet van plan de site echt serieus te gaan gebruiken en berichten te gaan posten. Daarom heb ik mijn initialen als gebruikersnaam gebruikt, want dat is efficiënt in te typen en gemakkelijk te onthouden.

Helaas kan je je gebruikersnaam hier niet aanpassen .

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.