- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waarom koos jij je avatar?
Waarom koos jij je avatar?
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3123 votes
Mijn herkenbare Marv avatar ingeruild voor Julian uit Only God Forgives. Een van de meest intrigerende karakters die ik in de afgelopen tijd heb mogen zien in een film.
Theunissen
-
- 12267 messages
- 5513 votes
Voor herkenbaarheid heb ik eigenlijk altijd (op een paar weken na) mijn avatar behouden. Het is overigens niet mijn eigen hoofd (ik heb namelijk nog haren zat) 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Mijn avatar is zoals altijd een komende recente titel die een wereldklasse niveau belichaamd. La Vie d'Adele was dus een logische opvolger voor Spring Breakers. Alleen jammer dat er nog geen materiaal is dat echt geschikt is als avatar.
weide1
-
- 34 messages
- 0 votes
Mijn avatar is een afbeelding van een M73 Alpina 5,7 (5646 cm³) liter V12 motor met 285 kW/387 pk en 560 Nm. Zoals die lag in een E38.
Ik heb er vorig jaar bij twee gelegenheden in gereden. Prachtige auto. Misschien wel de mooiste ooit?
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Mixed Martial Arts fan. De beste fictieve MMA-vechter is natuurlijk Uri Boyka van Undisputed 2 en 3.
ikkegoemikke
-
- 3449 messages
- 4883 votes
Ik had eerst een avatar uit Evil Dead tot ik na een tijd merkte dat er al iemand anders identiek dezelfde gebruikte ... over toeval gesproken.
Na lang zoeken deze gekozen : een metaforisch beeld van het spectrum waar voor mij films in moeten passen nl. van humoristisch naar angstaanjagend ...
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ofelia uit Pan's Labyrinth omdat ik ontzettend met haar meeleef in haar situatie. Net als haar wil ik af en toe eens kunnen vluchten uit de realiteit en een fantasiewereld binnenstappen.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Toch maar weer eens een andere avatar genomen.
Na mijn tijdelijke, met (een van mijn helden) Giuliano Gemma, n.a.v. zijn overlijden, wilde ik toch niet meer terug naar mijn "ouwe blauwe".
Ik merkte zelf dat ik de kleur op den duur te dominant begon te vinden.
Daarom nu een rustigere, met een foto van twee jaar geleden, gemaakt tijdens een western- riding evenement, hier bij mij in de buurt.
Met drie western-riding maneges dicht in de buurt, vinden die evenementen regelmatig plaats.
Cowboyhoed-dragers zijn hier in de omgeving dan ook niet echt een noviteit of unicum 
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Thanx mar.
Ik heb ook wel iets met die bruinige tinten, en paarden natuurlijk. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
"Vind ik leuk".
Past echt bij jou Brixie.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Still van Gimme Shelter? Waarom? Omdat ik een zwak heb voor personages die in een niet al te rooskleurige situatie en dan door te dromen aan hun nachtmerrie te ontsnappen. Omdat Hudgens één van de meest onderschatte actrices is en dit, als er rechtvaardigheid bestaat, dit minimaal een academy award nominatie voor best actress in a leading role moet opleveren in 2015. Ook één van de beste drama's - zo niet hét beste drama - die volgend jaar uitkomt. Doe er uw voordeel mee zou ik zeggen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Kerst ava. Dan switch ik weer terug.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Heb mijn crop tooltje niet bij de hand.
.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Kerst ava.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik heb gewoon een foto waar ze een kerstmuts op heeft
. Al zijn er wel sites voor.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Photoshop o.d. programma's zijn altijd een optie, maar ik schat dat hij op internet heeft gezocht en deze foto tegenkwam.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Voor de kerst ook maar eens een andere avatar gekozen. Om in de sfeer te blijven is het een Hulk met een kerstmuts geworden.
edit: het is rode Hulk met een kerstmuts geworden 
ibendb
-
- 5036 messages
- 3213 votes
Na een lange tijd Éponine als avatar te hebben, heb ik dit besloten dat het tijd was voor verandering. Nu is het mijn favoriete zangeres: Caro Emerald. Ik hou van haar Jazz-stijl.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Omdat het bijna Kerst is, veel gezelligheid en zo.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Kerstman met een bijl? Altijd gezellig natuurlijk 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Kijk ons eens gezellig zijn dan. Toen Sinterklaas terug was naar Spanje heb ik ook maar weer voor 'de muts' gekozen.
RedSquare
-
- 194 messages
- 275 votes
Ik ben door mijn ouders vernoemd naar mijn avatar. Wie het weet mag het zeggen 
mar007
-
- 1151 messages
- 949 votes
Is dat niet uit de serie thunderbirds?
Jemig dat is lang geleden, de naam weet ik niet meer.
Ben wel benieuwd 
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Virgil? anders is het Scott. 
THUNDERBIRD THREE'S SILO - Characters - tracyislandchronicles.com
mar007
-
- 1151 messages
- 949 votes
Waar is de tijd gebleven, ja dan is het Scott denk ik.