- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waarom koos jij je avatar?
Waarom koos jij je avatar?
msLynch
-
- 78 messages
- 493 votes
Matilda uit de film Léon, omdat ik dat een geweldige film vind, en me vroeger altijd verteld werd dat ik op haar leek (en ik toen geen idee had wie dat was
)
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
Net als de vorige 2 users, een leuk meisje.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Zeker een strakke foto van Gosling. Alhoewel ik de film niet echt denderend vond, heb ik hem wel als whatsapp image.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Na een jaar Schwarzenegger, nu maar eens wat anders. Indiana Jones die in Raiders of the lost ark het gouden beeld heeft gevonden.

mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
Shit, gaat iedereen in de voetbaltopic zijn avatar ineens aanpassen
Wordt weer wennen zo. Maar Henry Jones Jr. is altijd welkom.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Voorlopig mag Nessa weer even terug.
Voorlopig? Dude..
mar007
-
- 1151 messages
- 949 votes
Weer een aantal nieuwe avatars gezien bij de users, is altijd weer even wennen.
ik heb ook maar eens afscheid genomen van mijn wolfje en ditmaal gekozen voor 1 van
mijn favoriete actiehelden.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Oddjob, de eerste echte Bond henchman en meteen de stoerste! Hoofden-choppende-hoed, dat wordt nooit meer overtroffen.
Nog steeds ben ik bij dezelfde gebleven. Met avatars vind ik herkenbaarheid beter dan nieuwigheid. Hooguit doe ik een variatie met feestdagen, maar van Oddjob wisselen, nee.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Sakata bleef zelfs dooracteren toen hij bij zijn eindscène met het hek onder spanning de vlammen in zijn nek kreeg en zware brandwonen opliep. Dat is pas een echte bikkel! En ik heb meer jeugdsentiment bij de Bondfilms dan Austin Powers.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Terug naar mijn oude, omdat hij schattig blijft. Al blijf ik deze ook echt geweldig vinden.

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja toch? Ik zit te twijfelen, maar hij lijkt me minder snel 'herkenbaar' dan Pascal. Maar Courage is wel echt vet natuurlijk.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik zou voor Courage gaan, al vraag ik me af hoe dat gaat blenden met de achtergrond van de site 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik ga 't eens proberen. Al zoek ik dan eigenlijk nog een leukere foto van Courage. 
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Ik vind dat groene ding eigenlijk veel leuker en herkenbaarder als Eline.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
En daarmee bedoel je..?
Ja toch? Ik zit te twijfelen, maar hij lijkt me minder snel 'herkenbaar' dan Pascal. Maar Courage is wel echt vet natuurlijk.
Ik vind dat groene ding eigenlijk veel leuker en herkenbaarder als Eline.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja, hij blijft leuk.
Het is een blijvertje.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Sorry, maar Courage "the Cowardly" Dog kent iedereen natuurlijk. Who the hell is Pascal?
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
nog nooit gehoord van Courage "the Cowardly" Dog eigenlijk. Pascal de Disney kameleon daartegen wel. Leuk kereltje trouwens.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Sorry, maar Courage "the Cowardly" Dog kent iedereen natuurlijk. Who the hell is Pascal?
Tangled/Rapunzel.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Wel gezien, maar een meisjesfilm zal niet door veel mannen in hun herinnering blijven 
Courage was toch 1 van de iconen in het meesterlijke tijdperk van Cartoon Network rond 2000. Samen met Dexter, Johnny Bravo, Powerpuff Girls, Cow and Chicken, Ed, Edd n Eddy etc. etc. vormden Courage de iconen van Cartoon Network. Hoe klote was het ook toen die zender van de kabel verdween.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
Tangled was anders één van de betere Disneys de laatste jaren Rep, maar die hagedis is ook mij niet bijgebleven. Courage is held, net als al die andere CN-helden van weleer
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Pascal is één grote running gag. Hoe je die kan vergeten
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja, dat dus!
Pascal en het paard Maximus zijn toch behoorlijk memorabel.

mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
Dat paard dat snuffelt staat me wel bij ja, maar Pascal? Nee echt niet. Als ik het zo terugzie, dan vooral doordat hij niets anders is dan andere kleine irritante Disney-figuurtjes.
horizons
-
- 5687 messages
- 2402 votes
Geen idee, maar heb hier nog steeds geen... eens kijken...
...en daar is ie dan