- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waarom koos jij je avatar?
Waarom koos jij je avatar?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Uiteraard omdat ik een 24 fan ben. Jack Bauer is een held!
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Oh ja, alleen wel een zwart wit foto...ik hou liever van een beetje kleur dat geeft sfeer.
LZA
-
- 474 messages
- 1557 votes
M'n eigen smoelwerk met een stuk zeep. Dat verkoop ik namelijk (als ik niet aan het matten ben dan he
).
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
M'n eigen smoelwerk met een stuk zeep. Dat verkoop ik namelijk (als ik niet aan het matten ben dan he
).

Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Ben niet zo lang geleden sinds jaren weer is een keertje overdondert door Sunshine.
Mag wel is vaker voorkomen...
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Weet je, danuz, dat jouw avatar op twee manieren te bekijken valt? Ik dacht eerst altijd dat het een of andere gemuteerde kat uit een tekenfilm was. Het vlakje tussen beide gezichten zou dan de mond van de kat zijn, kijk maar eens. 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Leuk dat je jouw norse Cagney-avatar terug hebt, Goodfella. Ik vind hem veel leuker dan die van Norma Desmond.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Dank je. Om onbegrijpelijke redenen raakte ik er op den duur op uitgekeken, maar hij zal nu wel even blijven staan. Hij past goed bij mijn filmsmaak en ziet er ook nog redelijk grappig en boosaardig tegelijk uit. 
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Omdat Gimli samen met Gandalf dé personages zijn van de Lord of the Rings (de hele triology). Ze maken het echt goeie films. Natuurlijk ook de muziek en de effects maar zonder Gimli en Gandalf zou het een stuk minder leuk zijn. Gimli houd echt de sfeer erin etc. en Gandalf ook wel een beetje.
Falkor
-
- 45 messages
- 0 votes
Ik ben zelf hartstikke fan van Tokio Hotel en dit is dus hun bandlogo. 
Voor de mensen die TH niet kennen: `t is een duitse rock band uit Magdeburg(Duitsland) en bestaat uit 4 jongens: Bill & Tom Kaulitz(Bill & Tom zijn ééneiigetweelingen), Gustav Schäfer & Georg Listing.
Dus vandaar m`n avatar 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ik ben zelf hartstikke fan van Tokio Hotel en dit is dus hun bandlogo. 
Ik had blijkbaar een avatar van Agnetha en Frida toen ik de vorige keer postte. Intussen is I love ABBA al best een behoorlijke tijd m'n avatar. Gewoon omdat ik dol ben op ABBA. Logisch dus.
masterjar
-
- 92 messages
- 19 votes
ik heb sinds vandaag ook een avatar,omdat ik alleen een naam nietszeggend vind.ik heb gekozen voor een soldaat,dit uiteraard omdat ik fan ben van wo2 films.
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3123 votes
Heb gekozen voor Ghostrider,oke vond de film geen topper maar ik ben echt een MARVEL stripboekfilm fan en vond de ''look" van Ghostrider gewoon goed uitgewerkt.
maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
1: El laberinto del Fauno is een geweldige film
2: The Pale man is een bijzonder personage in de film, hij eet graag kinderen en hij heeft zijn ogen in zijn handen. Erg angstaanjagend ook. Prachtig, hoe verzin je het
.
3: Één van de mooiste staatjes make-up ooit die ik in een film heb gezien.
Had eerst een foto van Steven Spielberg, in mijn ogen de beste regisseur.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Jeff Buckley ingeruild voor 'my blueberry nights'. Waarom? Ik was een keer uitgekeken op Jeff, en ook al heb ik MBN nog niet gezien, deze afbeelding is wonderschoon! 
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Net als Ajax&Litmanen1 een avatar van 24-personage Jack Bauer, maar dan minder herkenbaar. Ik vind het persoonlijk een prachtige avatar, met die explosie op de achtergrond.
Mark W
-
- 65 messages
- 447 votes
Ben fan van LotR trilogie. Gollum maakt natuurlijk deze trilogie met zijn specifieke schitzofrene karaktertrekken. Mijn avatar geeft een van de karaktertrekken perfect neer.
lucdecoster
-
- 1644 messages
- 6323 votes
Nieuwe avatar gekozen naar aanleiding van de thriller (mijn genre) "The Shining" met Jack Nicholson, het lijkt mij een prachtige verschrikkelijke, angstaanjagende foto.
Tevens is de film de nummer 2 in mijn top10.
Goto
-
- 1736 messages
- 0 votes
Ik heb mijn avatar gekozen voor de fun. Hij komt uit de film Schizopolis en dit is het plaatje van de criterion dvd. Heerlijk overdreven die kop. 
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Ik hoop dat ik het een tijdje kan uithouden met mijn huidige '2046'-avatar... 
Em24
-
- 10 messages
- 0 votes
Tja, Scarlett J. & Natalie P. op de rode loper, sharing a friendly kiss. Verder geen uitleg nodig volgens mij 
Goblin
-
- 60 messages
- 85 votes
Houd van schotland heb vrienden daar, vind het accent fantastisch en Braveheart is 1 van de beste films ooit.
Vandaar de schotse vlag Saint Andrew's Cross.
Goblin
-
- 60 messages
- 85 votes
Zit overigens wel te twijfelen nu.
Ben net een "mooie" afbeelding tegen gekomen van Danny Trejo en die markante kop heeft wel wat dus mogelijk ga ik die gebruiken als avatar.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik kan altijd zelf nog reageren, dank je wel! 
Momenteel heb ik deze avatar, gewoon omdat ik het een mooie anime plaatje vind. En ik heb iets met de winter, dus vandaar 
Dit is de gehele wall:

lucdecoster
-
- 1644 messages
- 6323 votes
Nieuwe avatar gekozen, deze keer een mooie romantische scène uit de film Samsara. Die Aziatische vrouw mag er best wel wezen, vind ik.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Even een nieuwe avatar gekozen, de kruisiging van Christus door Peter Paul Rubens. Een van mijn favoriete barok schilders.
Het is weer eens wat anders dan die moviestils.