• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.495 votes
Profile

Waarom koos jij je avatar?

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

kos wrote:

Ik zag trouwens laatst een friettent in België die Speedy heette en precies hetzelfde logo had als jouw avatar. . Moest meteen aan je denken.

Hmmm, moet ik mijn procentje maar eens gaan vragen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Uiteraard omdat ik een 24 fan ben. Jack Bauer is een held!

sherena

• 261 messages
  • 123 votes

Simpel

is gewoon mijn tattoe

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Oh ja, alleen wel een zwart wit foto...ik hou liever van een beetje kleur dat geeft sfeer.

LZA

• 474 messages
  • 1557 votes

M'n eigen smoelwerk met een stuk zeep. Dat verkoop ik namelijk (als ik niet aan het matten ben dan he ).

sherena

• 261 messages
  • 123 votes

Zwart wit??????????????? waar dan

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

LZA wrote:

M'n eigen smoelwerk met een stuk zeep. Dat verkoop ik namelijk (als ik niet aan het matten ben dan he ).

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Ben niet zo lang geleden sinds jaren weer is een keertje overdondert door Sunshine.

Mag wel is vaker voorkomen...

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Weet je, danuz, dat jouw avatar op twee manieren te bekijken valt? Ik dacht eerst altijd dat het een of andere gemuteerde kat uit een tekenfilm was. Het vlakje tussen beide gezichten zou dan de mond van de kat zijn, kijk maar eens.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Leuk dat je jouw norse Cagney-avatar terug hebt, Goodfella. Ik vind hem veel leuker dan die van Norma Desmond.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Dank je. Om onbegrijpelijke redenen raakte ik er op den duur op uitgekeken, maar hij zal nu wel even blijven staan. Hij past goed bij mijn filmsmaak en ziet er ook nog redelijk grappig en boosaardig tegelijk uit.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Omdat Gimli samen met Gandalf dé personages zijn van de Lord of the Rings (de hele triology). Ze maken het echt goeie films. Natuurlijk ook de muziek en de effects maar zonder Gimli en Gandalf zou het een stuk minder leuk zijn. Gimli houd echt de sfeer erin etc. en Gandalf ook wel een beetje.

Falkor

• 45 messages
  • 0 votes

Ik ben zelf hartstikke fan van Tokio Hotel en dit is dus hun bandlogo.

Voor de mensen die TH niet kennen: `t is een duitse rock band uit Magdeburg(Duitsland) en bestaat uit 4 jongens: Bill & Tom Kaulitz(Bill & Tom zijn ééneiigetweelingen), Gustav Schäfer & Georg Listing.

Dus vandaar m`n avatar

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Falkor wrote:

Ik ben zelf hartstikke fan van Tokio Hotel en dit is dus hun bandlogo.

Je bent niet de enige.. Rianneke_Dan

Ik had blijkbaar een avatar van Agnetha en Frida toen ik de vorige keer postte. Intussen is I love ABBA al best een behoorlijke tijd m'n avatar. Gewoon omdat ik dol ben op ABBA. Logisch dus.

masterjar

• 92 messages
  • 19 votes

ik heb sinds vandaag ook een avatar,omdat ik alleen een naam nietszeggend vind.ik heb gekozen voor een soldaat,dit uiteraard omdat ik fan ben van wo2 films.

DVD-T

• 15565 messages
  • 3123 votes

Heb gekozen voor Ghostrider,oke vond de film geen topper maar ik ben echt een MARVEL stripboekfilm fan en vond de ''look" van Ghostrider gewoon goed uitgewerkt.

maerk

• 4249 messages
  • 2702 votes

1: El laberinto del Fauno is een geweldige film

2: The Pale man is een bijzonder personage in de film, hij eet graag kinderen en hij heeft zijn ogen in zijn handen. Erg angstaanjagend ook. Prachtig, hoe verzin je het .

3: Één van de mooiste staatjes make-up ooit die ik in een film heb gezien.

Had eerst een foto van Steven Spielberg, in mijn ogen de beste regisseur.

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Jeff Buckley ingeruild voor 'my blueberry nights'. Waarom? Ik was een keer uitgekeken op Jeff, en ook al heb ik MBN nog niet gezien, deze afbeelding is wonderschoon!

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Net als Ajax&Litmanen1 een avatar van 24-personage Jack Bauer, maar dan minder herkenbaar. Ik vind het persoonlijk een prachtige avatar, met die explosie op de achtergrond.

Mark W

• 65 messages
  • 447 votes

Ben fan van LotR trilogie. Gollum maakt natuurlijk deze trilogie met zijn specifieke schitzofrene karaktertrekken. Mijn avatar geeft een van de karaktertrekken perfect neer.

lucdecoster

• 1644 messages
  • 6323 votes

Nieuwe avatar gekozen naar aanleiding van de thriller (mijn genre) "The Shining" met Jack Nicholson, het lijkt mij een prachtige verschrikkelijke, angstaanjagende foto.

Tevens is de film de nummer 2 in mijn top10.

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Ik heb mijn avatar gekozen voor de fun. Hij komt uit de film Schizopolis en dit is het plaatje van de criterion dvd. Heerlijk overdreven die kop.

JJ_D

• 3815 messages
  • 1344 votes

Ik hoop dat ik het een tijdje kan uithouden met mijn huidige '2046'-avatar...

Em24

• 10 messages
  • 0 votes

Tja, Scarlett J. & Natalie P. op de rode loper, sharing a friendly kiss. Verder geen uitleg nodig volgens mij

Goblin

• 60 messages
  • 85 votes

Houd van schotland heb vrienden daar, vind het accent fantastisch en Braveheart is 1 van de beste films ooit.

Vandaar de schotse vlag Saint Andrew's Cross.

Goblin

• 60 messages
  • 85 votes

Zit overigens wel te twijfelen nu.

Ben net een "mooie" afbeelding tegen gekomen van Danny Trejo en die markante kop heeft wel wat dus mogelijk ga ik die gebruiken als avatar.

Goblin

• 60 messages
  • 85 votes

Ja, die ga ik dus gebruiken.

Goed he.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

soom wrote:

(quote)
Je bent niet de enige.. Rianneke_Dan

Ik kan altijd zelf nog reageren, dank je wel!

Momenteel heb ik deze avatar, gewoon omdat ik het een mooie anime plaatje vind. En ik heb iets met de winter, dus vandaar

Dit is de gehele wall:

(afbeelding)

lucdecoster

• 1644 messages
  • 6323 votes

Nieuwe avatar gekozen, deze keer een mooie romantische scène uit de film Samsara. Die Aziatische vrouw mag er best wel wezen, vind ik.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Even een nieuwe avatar gekozen, de kruisiging van Christus door Peter Paul Rubens. Een van mijn favoriete barok schilders.

Het is weer eens wat anders dan die moviestils.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.