- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waarom koos jij je avatar?
Waarom koos jij je avatar?
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ik kan altijd zelf nog reageren, dank je wel!
. Neem me niet kwalijk, hoor. In het vervolg zal ik je dan maar zelf laten reageren. Maar het is zo dat je helemaal loopt te soppen van Tokio Hotel, dus ik zie niet in waarom ik iemand niet op jouw profielpagina zou mogen wijzen.Back on topic..
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Voor het eerst in bijna 2 jaar ben ik hier van avatar veranderd. Mijn blauwe Jack Bauer plaatje heb ik ingewisseld voor een ander Bauer plaatje. Eentje die ik wat grauwer en stoerder vind.
Ik vind deze zo mooi omdat het goed de serie laat zien. Grauw, hard maar ook met de nodige emotie.
Jaja, ik denk wel na over mijn keuze haha 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Voor het eerst in bijna 2 jaar ben ik hier van avatar veranderd.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Volgens mij heb ik deze op de dag van registratie, 9 mei 2006 genomen. De oude bedoel ik dan he, niet wie er nu staat.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Avatars bestaan nog niet zo lang hoor
Hoogstens een jaartje zoals Mochizuki Rokuro zegt.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Oww zo. Is dat zo? Haha, ik ging er vanuit dat ik het al vanaf het begin had. Dan moet ik me corrigeren. Ik had de vorige avatar vanaf het moment dat een avatar gebruikt kon worden 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Geeft niet hoor. Ik zie liever een avatar met Bauer dan eentje die bij je nickname zou passen. 
Chuck Taylor
-
- 1269 messages
- 1953 votes
Deze avatar heb ik gekozen omdat ik dit een prachtige vrouw vindt. Giulia Boschi is haar naam en ze is van Italiaanse afkomst, ze speelt een zeer goede rol in de film Chocolat (1988), en helaas ook een van de weinige rollen die ze in haar leven gespeeld heeft. Ik zou graag meer filmmateriaal van haar zien, maar daar is lastig aan te komen.
kinjutsu
-
- 1549 messages
- 2582 votes
Susumu Terajima is een van mijn favoriete acteurs. De man bezit een talrijk aantal fijne expressies en emoties die goed van zijn gezicht af zijn te lezen en mij erg aanspreken. Hij is vaak te zien in films van Takeshi Kitano, ik beschouw Susumu als zijn rechterhand. Met prestaties in meer dan 100 films behoord Susumu tot de top acteurs van Japan.
* Height: 165cm (5'4")
* Weight: 58k (128 lbs.)
* Blood type: A
* Marital status: Single
* Hobbies: Travel, driving, photography
* Sometimes credited as: Susumu Terashima
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Deze avatar - een detail uit de poster "Vertigo" van Hitchcock - heb ik gekozen omdat ik hem gewoon mooi vond en uiteraard ook omdat "Vertigo" voor mij op "Casablanca" na de beste film aller tijden is.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Deze avatar - een detail uit de poster "Vertigo" van Hitchcock - heb ik gekozen omdat ik hem gewoon mooi vond en uiteraard ook omdat "Vertigo" voor mij op "Casablanca" na de beste film aller tijden is.
Ja, Vertigo is ook een verdomd goede film! 
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
De letter 'R' uit het Sopranos-logo alsook de eerste letter van mijn voornaam...
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Als ik een foto zie van gestapelde synthesizers, dan krijg ik het heet.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Ik hou van wederopbouw auto's, en ik hou zeker van de Messerschmitt KR 200!
Vandaar mijn nieuwe Avatar.
P8rb
-
- 10773 messages
- 1820 votes
Nog even een toelichting waarom ik het Bert en Ernie plaatje heb vervangen voor deze: Geeft wat beter weer van wat voor soort films ik houd (horror dus). Mijn vorige fleurige plaatje fleurde natuurlijk wel het forum een beetje op, maar hier ben ik meer tevreden mee. 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Nog even een toelichting waarom ik het Bert en Ernie plaatje heb vervangen voor deze: Geeft wat beter weer van wat voor soort films ik houd (horror dus). Mijn vorige fleurige plaatje fleurde natuurlijk wel het forum een beetje op, maar hier ben ik meer tevreden mee. 
Ik kan me de Bert en Ernie niet eens meer herinneren. 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ik mis ze nog steeds elke dag!
Maar deze pompoen is ook wel gezellig oranje/geel, tenminste niet zo'n zwart/wit plaatje.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vind die pompoen avatar juist 1 van de mooiere avatars op dit forum 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Ik heb maar weer een nieuwe avatar gekozen, dit keer is het een fragment van het affiche van de film Das Cabinet Des Dr. Caligari 
maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
Ik heb maar weer een nieuwe avatar gekozen, dit keer is het een fragment van het affiche van de film Das Cabinet Des Dr. Caligari 
Haha, je wisselt erg veel van Avatar Klute, kun je niet kiezen? 
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Had ik in het begin ook, maar ik ben tevereden met die van mij, het is ook een bepaard herkeningspunt voor de andere users, je kijkt ook eerder naar de avater dan naar de gebruikersnaam (tenminste dat doe ik, weet niet hoe dat met de andere zit)...
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Haha, je wisselt erg veel van Avatar Klute, kun je niet kiezen? 
Toch wel, toch wel. Maar ik heb zo veel mooie plaatjes op m'n computer staan, dat ik wat vaker dan normaal afwissel 
En uit al die plaatjes is het inderdaad moeilijk kiezen 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Had ik in het begin ook, maar ik ben tevereden met die van mij, het is ook een bepaard herkeningspunt voor de andere users, je kijkt ook eerder naar de avater dan naar de gebruikersnaam (tenminste dat doe ik, weet niet hoe dat met de andere zit)...
dat doe ik eigenlijk ook wel, naar de avatars kijken. Misschien moet ik dan toch maar eens een vaste avatar kiezen
Maar welke?
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Deze is prima. 
En anders gewoon een die je zelf erg mooi vind (tip, geen simpele waar je snel op uitgekeken raakt), en mocht je dan ooit een andere kiezen dan meld je dat hier even, dan kunnen de andere tenminste niet zeggen dat je van te voren niets gezegd hebt. 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Deze is prima. 
En anders gewoon een die je zelf erg mooi vind (tip, geen simpele waar je snel op uitgekeken raakt), en mocht je dan ooit een andere kiezen dan meld je dat hier even, dan kunnen de andere tenminste niet zeggen dat je van te voren niets gezegd hebt. 
Zal ik doen
bedankt! 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Dan zal ik nu alvast bekend maken dat ik weer een nieuwe avatar neem, maar die houd ik dan ook gewoon. dit wordt voorlopig de laatste wisseling
( althans dat hoop ik toch
)
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Het is gepiept. Het is de ene helft geworden van een prachtige auto. De Zudapp Janus
Deze avatar blijft 
Querelle
-
- 6548 messages
- 4894 votes
Mijn avator is een shot uit the Trouble with Harry van Alfred Hitchcock. Ik vond het wel een vredig plaatje en mooie kleuren hebben. Die man die daar ligt is eigenlijk dood. Maar als je dat niet weet, ziet het eruit alsof ie lekker aan het zonnen is.