• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.827 votes
Profile

Waarom koos jij je avatar?

nightbreed

• 3360 messages
  • 5027 votes

kos wrote:

Al dat Mayhem, Varg, Euronymus gedoe is vooral slap gelul om de legende te versterken.

Dat is jou mening.

Mayhem is en blijft de meest legandarische black metal band die de meeste black metalbands heeft beinvloed.

Mayhem is tenslotte begonnen met de 'second wave' black metal.

Nu ben ik uitgepraat over Mayhem, als je wilt doorpraten hierover dan ga je maar naar een Mayhemforum, ik wou enkel ff mijn naam verklaren hier.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

kos wrote:

Al dat Mayhem, Varg, Euronymus gedoe is vooral slap gelul om de legende te versterken.

Een hoop natuurlijk wel, maar het feit blijft dat Varg Euronymus vermoord heeft. Geen gezellige mensen in ieder geval.

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

danuz wrote:

(quote)

Alweer een Yu...

hoezo alweer? wie hebben ook Yu?

NKyou

• 3081 messages
  • 747 votes

Kiriyama, al sinds het begin. Ze kijkt alleen de andere kant op, dus misschien dat je haar rechterkant niet herkende

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Ik heb die avatar voor kiriyama gemaakt , vergeten te vertellen, maar naast Gino heeft niemand Yu

NKyou

• 3081 messages
  • 747 votes

Ik zit er niet meer hoor, alleen maar mooi

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

nightbreed wrote:

Dat is jou mening.

Mayhem is en blijft de meest legandarische black metal band die de meeste black metalbands heeft beinvloed.

Mayhem is tenslotte begonnen met de 'second wave' black metal.

Dat ontken ik ook niet, maar je moet toegeven dat er wel heel veel verhalen rondgaan over die band en de (ex)leden die meer Urban legends dan daadwerkelijk feiten zijn.

starbright boy (moderator films)

• 22398 messages
  • 5070 votes

SelmaDuim wrote:

(quote)

Volgens mij heeft het iets te maken met een hele oude (ergens jaren 80) Donald Duck.

Zoiets

Gewoon, een soort vervaagde jeugdherinnering. En het wijkt wat af van de meeste avatars. Zo vind ik mijn eigen berichten makkelijk terug.

nightbreed

• 3360 messages
  • 5027 votes

kos wrote:

(quote)
Dat ontken ik ook niet, maar je moet toegeven dat er wel heel veel verhalen rondgaan over die band en de (ex)leden die meer Urban legends dan daadwerkelijk feiten zijn.

De moord op Euronymous, de zelfmoord van Dead en het kerkbranden zijn feiten en geen urban legends.

Het enige wat we niet weten is of Euronymous nou wel of niet een stukje hersens van Dead heeft gegeten.

Dus er zijn helemaal geen urban legends.

Maar er wordt veel meer gepraat waarom Varg het heeft gedaan en je hebt daarin al vele versies.

1 smeuige versie is dat hij niet achter wou blijven op Faust van Emperor die eerder een homosexueel had doodgestoken maar die versie geloof ik niet.

Persoonlijk denk ik dat het om zakelijke reden ging omdat DSP van Euronymous de CD van Burzum zou uitbrengen en dat duurde wat langer en Varg kreeg nog veel geld van Euronymous bla bla bla....in die richting zoek ik het dus.

Zo en nu stop ik echt met deze discussie voordat mensen gaan denken dat ik een satanische seriemoordenaar ben

nightbreed

• 3360 messages
  • 5027 votes

starbright boy wrote:

(quote)

Zoiets

Gewoon, een soort vervaagde jeugdherinnering. En het wijkt wat af van de meeste avatars. Zo vind ik mijn eigen berichten makkelijk terug.

Het is in ieder geval wel een vrolijke avatar

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

lowhusky wrote:

IK heb een nieuwe avatar, Yu in het jong, van Su-Ki-Da (2005)....rocky werd iets te saai dus....

Ook al is Yu mooier dan Sly was je altijd wel lekker herkenbaar lowhusky! Al die Japanse dames lijken zowel aan de linker- als rechterkant op elkaar. Tenminste als ze zo klein als hier in beeld zijn.

Maar fijn dat je het even hebt aangekondigd. Ik kijk tegenwoordig alleen nog maar met schuine ogen naar de avatar en usernames zelden. Maar als iedereen gaat wisselen, dan raak ik natuurlijk helemaal van slag

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Sorry, man, maar Yu werd me iets te saai...het plaatje is iets te onscherp dus nu heb ik weer Rocky . En ik heb geen top 10 meer dus nu weet iedereen dat rocky mijn nr. 1 is en niet su-ki-da

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Welcome back, Rocky!

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Ha ha Fijn om die slicke kop weer terug te zien.

DieGo

• 5808 messages
  • 2365 votes

Chuck > Sly > rest

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Chuck

Stom hoe kon ik het vergeten

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

danuz wrote:

... Fijn om die sicke kop...

Moet dat nou :

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

danuz wrote:

Ha ha Fijn om die slicke kop weer terug te zien.

respect voor rocky, graag...maar niemand waardeert de film op deze site dus...

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Is uit puur respect, lowhusky Mag ik het niet iets grappigs vinden hebben, of is het puur serieus bedoeld ? Dan mijn excuses.

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Kim Moon: de ex-vrouw van Keith Moon (The Who) en dezelfde initialen als Katie Morosky.

Nee, om eerlijk te zijn vind ik het gewoon een supermooie foto. Make-up, kapsel, uitdrukking, gewoon af.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Een schoppen aas....aas betekent ace maar kaarten heeft natuurlijk niks te maken met ace leader

edit: ace of hearts van gemaakt

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Sir Alfred Hitchcock met een van zijn 'birds'.

jstinissen

• 336 messages
  • 17988 votes

Counter-Strike!

grovonion

• 595 messages
  • 2199 votes

Fu (uitgesproken als vraag), betekent in het Chinees zoiets als "Good Fortune". Ik ben een aantal jaren Chinees aan het studeren en woon momenteel in China. Heb op een dag een nectarine uit een plaatslijke supermarkt gehaald met dit teken erop, foto van gemaakt en als avatar gebruikt, vandaar.

nietdatdus

• 222 messages
  • 843 votes

al pacino is een god

Nojoke

• 7 messages
  • 0 votes

ik heb nog geen avatar ik zit nog effe na te denken wat ik ga nemen.

W.M.J.M

• 4041 messages
  • 2902 votes

Gewoon de strakste actie van de beste band ooit genomen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Pearl Jam?

W.M.J.M

• 4041 messages
  • 2902 votes

Ja, hier kun je het zien.

http://www.youtube.com/watch?v=ckRsIy4Zqgo

Ook een geweldig concert tussen haakjes.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ja! Ik was daar ook.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.