- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waarom koos jij je avatar?
Waarom koos jij je avatar?
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
*Snif* Pinkpop '92 is het al zo lange gelee, wordt helemaal week en sentimenteel hier achter de PC 
Ozarklynch
-
- 1317 messages
- 581 votes
Nijmegen afgelopen juni was anders ook prachtig. De energie spatte er nog steeds vanaf, maar werd (de mannen worden al een jaartje ouder
) een ietsje minder fysiek overgedragen. Prachtige band nog steeds met een dijk van een live act.
gondwana
-
- 1212 messages
- 1464 votes
omdat ik het ben
Niethemdus?
nightbreed
-
- 3360 messages
- 5027 votes
go to musicmeter to find out... 
Tja voor iemand die een beetje in de Metal-scene zit is jou avatar wel bekend.
King Diamond aka Kim Bendix Petersen uit King Diamond en Mercyful Fate.
Het beste werk van Kim Bendix Petersen vind ik nog steeds 'Don't Break the Oath' maar ik vind de rest van zijn werk ook erg goed, ik ben jarenlang fan geweest en vind het nog steeds prachtig.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Gewoon de strakste actie van de beste band ooit genomen.
Couch Potato
-
- 411 messages
- 0 votes
Tja, Ik ben een superfan van deze acteur. Voor mij toch één van de beste acteurs allertijden : JN.

niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Had eerste een plaatje van chaplin staan (een klein dagje, maar besloot toch deze neer te zetten). Een geanimeerde dvd/poster cover van de top film boogie nights goh wat wou ik dat ik die in groot formaat als poster had zeg 
Ps:Bedankt nog kappeuter voor de info hoe ik een plaatje moest plaatsen, was me anders nooit gelukt 
Goto
-
- 1736 messages
- 0 votes
Ben al een tijdje een groot Giger fan en dat paars staat mooi op een hele pagina berichten. Daarbij is een avatar wat te klein voor het meeste werk van Giger. Vandaar dat het dit plaatje is geworden. 
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Dit is een plaatje van "de Klipfontein". Een schip dat als een Titanic ten onder ging (neus eerst) en waar mijn vader opvarende was.
In plaats van een ijsberg was het een gezonken duitse U-boot waardoor het lek sloeg.
![]()
nietdatdus
-
- 222 messages
- 843 votes
Niethemdus?
oke was
nu is het al pacino
hinie
-
- 1336 messages
- 0 votes
Verander steeds, maar ga het proberen bij deze te houden. Is mijn hond en is zo'n schatje.....
DieGo
-
- 5808 messages
- 2365 votes
Vond het tijd voor nieuwe maar weet niet of ie een beetje duidelijk is. 10 punten voor degene die weet uit welke film hij komt.
DieGo
-
- 5808 messages
- 2365 votes
Klopt, dus het is wel enigszins duidelijk?
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
Enigzins inderdaad, maar duidelijker dan Chuck (toch?) kan haast niet hè? 
DieGo
-
- 5808 messages
- 2365 votes
Inderdaad maar Chuck is helaas geen blijvertje 
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7361 votes
Ik zou graag mijn naam hier veranderen.
Ik had deze maar rap rap gekozen bij het inschrijven hier op MM.
Op mijn avator ben ik trots en die zal ik voorlopig behouden.
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Volgens mij kan dat niet, je naam veranderen.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Bewondering voor de modegevoeligheid van de beste man.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Nou mijn voorkeur gaat uit naar zijn legergroene/grijze jumpsuits, maar wel met dit weloverwogen montuur inderdaad.
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
Vond deze casual badjas-look (enkel in zwart verkrijgbaar trouwens) hem ook niet misstaan. Geeft hem toch iets terug van zijn jeugdigheid, hetgeen natuurlijk ook te danken is aan zijn net gewaxte borstkas.
moviegirl2
-
- 315 messages
- 310 votes
ik koos voor russel crowe in Gladiator, omdat dat een van mn lievelingsfilms is en het had een grote impact op me!
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Dat is russel crowe toch niet? Maar die andere krachtpatser?