- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waarom koos jij je avatar?
Waarom koos jij je avatar?
DieGo
-
- 5808 messages
- 2365 votes
Misschien is de afbeelding van Diego de sabeltandtijger ( Ice Age ) nog vrij? 
Hou ik even in het achterhoofd 
Leuke avatar al zie ik hem liever zonder hoed en in een tellsell spotje. Met de ab pro of zoiets. 
Kan zo snel ff niks anders vinden, wellicht later nog 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Nu je het zo in woorden omvat misschien toch wel ja
En je was héél slecht in computer spelletjes 
Pwoah! Alleen dat vage side scrollende vechtspel die ik bij jou speelde ja!
Maar laten we het maar weer over avatars gaan hebben. Wat moet die van jou voorstellen?
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Ik dacht eerst dat het een geanimeerde kat was met een enorme bos haar, ik zie nu pas dat het twee vrouwen zijn.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Ha 
Die van mij is uit een werk van de Belgische kunstenaar Nicolas Provost. Een shot uit Hiroshima Mon Amour overigens. Maar goed, die dingen blijven veranderen huh. Binnenkort maar weer eens wat nieuws uitzoeken.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
DieGo: als je er één wilt van Diego uit Ice Age, kun je eventueel deze gebruiken:
of

DieGo
-
- 5808 messages
- 2365 votes
Ik hou het voorlopig even bij Chuck maar heb ze op mijn harde schijf opgeslagen, bedankt!
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5739 votes
Ik heb Audrey Hepburn in Breakfast at Tiffany's. Ik vind het een mooie foto (bijvoorbeeld die enorme zonnebril op zo'n klein gezichtje) en het brengt een jaren '60 gevoel op (en natuurlijk de herrinering aan de geweldige film zelf).
Ozarklynch
-
- 1317 messages
- 581 votes
Die van mij is uit een werk van de Belgische kunstenaar Nicolas Provost. Een shot uit Hiroshima Mon Amour overigens. Maar goed, die dingen blijven veranderen huh. Binnenkort maar weer eens wat nieuws uitzoeken.
herkende ze meteen van het 'spiegelfilmpje'
.
De Rashomon adaptatie vind ik zelf nog een stuk genialer. Vooral ook de muziek (met die distorted schreeuw er doorheen) is geweldig.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Papillon D'Amour heet die. Geniaal inderdaad. Vind het beiden geweldige films van een geniale kunstenaar.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik heb mijn avatar verandert omdat ik zag dat Remi dezelfde had en hij ook veel berichten postte bij discussies en films dat ik volg, dus elke keer zag ik die avatar en dacht ik dat het van mij was 
Nu heb ik een soort van geld van Tarantino. Vond het wel een mooie afbeelding en Tarantino blijft mijn favoriete regisseur
Pure
-
- 770 messages
- 0 votes
Ik had nog niets in deze richting gezien en vind het plaatje wel wat hebben: eenvoudig, en wel relevant voor deze site.
Bovendien hoop ik ooit nog herkenbaar te worden op deze site en dan draagt een leuke avatar daar wel aan bij.
guulbert
-
- 1618 messages
- 18 votes
Prachtige scène uit de prachtige film Dolls!!
nightbreed
-
- 3360 messages
- 5027 votes
Bij Breaking the Waves (1996):
By the way, ik krijg bij Tjolk zo'n eighties gevoel, heb jij dat ook?
nightbreed
-
- 3360 messages
- 5027 votes
Wauw coole topic, die ga ik straks ff helemaal lezen en dan zet ik mijn avatar er ook ff bij 
nightbreed
-
- 3360 messages
- 5027 votes
Die van mij is van de vermoorde gitarist Euronymous (Øystein Aarseth) van de Noorse cult black metalband Mayhem.
Ik heb geen idolen en ben anti-idool maar hij komt wel erg dicht in de buurt.
nightbreed
-
- 3360 messages
- 5027 votes
Ik heb de verklaring van Tjolk voor zijn avatar niet kunnen vinden 
Ik denk dat hij die lekkere pakjes Tjolk mist of hij heeft in de jaren 80 tijdens het drinken van zo'n pakje iets meegemaakt wat zo'n onuitwisbare indruk op hem heeft gemaakt dat wanneer hij eraan terugdenkt ook automatisch aan zijn pakje Tjolk terugdenkt 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Gezellig, een gestoorde gek als idool.
nightbreed
-
- 3360 messages
- 5027 votes
Gek is een relatief begrip, in mijn ogen ben jij misschien een gestoorde gek, het is maar hoe je het bekijkt.
De mens wil gewoon alles in een hokje stoppen zodat ze lekker kunnen slapen denkend dat ze alles snappen.
In mijn ogen bestaat goed en slecht niet, dat zijn 2 woorden zonder betekenis.
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
IK heb een nieuwe avatar, Yu in het jong, van Su-Ki-Da (2005)....rocky werd iets te saai dus....
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik heb de verklaring van Tjolk voor zijn avatar niet kunnen vinden 
Ik denk dat hij die lekkere pakjes Tjolk mist of hij heeft in de jaren 80 tijdens het drinken van zo'n pakje iets meegemaakt wat zo'n onuitwisbare indruk op hem heeft gemaakt dat wanneer hij eraan terugdenkt ook automatisch aan zijn pakje Tjolk terugdenkt 
Volgens mij heeft het iets te maken met een hele oude (ergens jaren 80) Donald Duck. 
nightbreed
-
- 3360 messages
- 5027 votes
IK heb een nieuwe avatar, Yu in het jong, van Su-Ki-Da (2005)....rocky werd iets te saai dus....
Je ziet er nu een stuk beter uit 
nightbreed
-
- 3360 messages
- 5027 votes
Volgens mij heeft het iets te maken met een hele oude (ergens jaren 80) Donald Duck. 
Vertel...vertel alles wat je weet 
Selma...zo heet mijn zusje ook 
-jack_sparrow-
-
- 823 messages
- 1158 votes
Ik heb Jack sparrow van Pirates of the caribbean.
logisch waarom , want het is mijn favoriete film.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Alweer een Yu...
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Gek is een relatief begrip, in mijn ogen ben jij misschien een gestoorde gek, het is maar hoe je het bekijkt.
De mens wil gewoon alles in een hokje stoppen zodat ze lekker kunnen slapen denkend dat ze alles snappen.
In mijn ogen bestaat goed en slecht niet, dat zijn 2 woorden zonder betekenis.
Da's allemaal leuk en aardig maar ik denk dat niemand het normaal vind dat je even een foto neemt van een bandlid dat net zijn hersens eruit heeft geschoten en die dan later als hoes gaat gebruiken. En dan ook nog de intentie hebben om zijn hersens maar op te eten.
Rare jongens die Noorse blackmetal gasten.
nightbreed
-
- 3360 messages
- 5027 votes
Da's allemaal leuk en aardig maar ik denk dat niemand het normaal vind dat je even een foto neemt van een bandlid dat net zijn hersens eruit heeft geschoten en die dan later als hoes gaat gebruiken. En dan ook nog de intentie hebben om zijn hersens maar op te eten.
Rare jongens die Noorse blackmetal gasten.
Die CD met die lay-out van de dode zanger met de hersenen uit de kop is een bootleg, daar heeft de band zelf dus niets mee te maken.
De foto zelf is inderdaad door Euronymous gemaakt.
En dat hersenen eten zijn enkel geruchten.
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Al dat Mayhem, Varg, Euronymus gedoe is vooral slap gelul om de legende te versterken.