- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waarom koos jij je avatar?
Waarom koos jij je avatar?
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Offtopic gechat verwijderd. Dat kan allemaal heel gezellig via chat of PM.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Stomme vraag misschien, maar waar zit die MM chat ergens dan? Lees vaker dat leden daar naar worden verwezen maar heb het nooit bezocht.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
Ja, dat zou ik ook wel eens willen weten.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Je moet een klein programma'tje downloaden en daar kan je moviemeter opzoeken.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2631 votes
noknoke
-
- 391 messages
- 134 votes
Ik heb de mijne even veranderd in een andere held van me.Joe pesci vind ik helemaal geweldig in Scorcese's films.
Ik kan mezelf wel een beetje vinden in zijn karakters. Klein ventje ,net als ik, met een hele grote mond.
O.K. dat is een leuke nu een ander graag. 
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Ik ben toen naar de mirc-uitleg gegaan en als je dat volgt moet het geen probleem zijn lijkt mij!
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Gekozen ava: m'n USAAF B-3 sheepskin. Volgens militaire standaard met een isolatie van 32 graden. Zonder synthetische materialen: heerlijke, natuurlijke warmte tijdens deze wat koudere winter...

En... miss M. Monroe proof
(still uit "Bus Stop")

Van Haflin krijgt een B-3 mee van zijn lieftallige vrouw voor zijn trip naar de koude Sierra Mountains...

Laat het maar kouder worden! 
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Wow, cool jack Dogie! (of is 'hot' hier beter op zijn plaats?)
Martijnnn
-
- 2248 messages
- 2409 votes
Het werd tijd dat die kerstmis avatar maar eens weg ging, en omdat ik men oude niet meer terug kon vinden deze maar genomen!
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ik heb mijn oude ook niet meer. Maar nu heb ik deze omdat Fallout 3 een erg goede game is!
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Jah veel mensen hebben hun oude niet meer door het kerstmutsen fenomeen. Maar ik had die van jou nog wel omdat ik hem toen bewerkt had. Dus als je hem nog terugwilt.

MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Zelf ook nog maar eens van avatar veranderd. Deze komt uit Apocalypse Now, het is Kolonel Kurtz (Marlon Brando) die met zijn hand over zijn kale hoofd strijkt. Het schaduwspel waarbij alleen het hoofd van Kurtz zichtbaar is viel me bij herziening nogal hard op.

Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Leuke avatar MNV2! Vind hem beter dan de vorige 
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Ik vond je vorige veel meer stijl hebben. Deze is ook gewoon leuk hoor. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ook voor mij eens tijd voor een nieuwe. Krueger was kleurrijker, maar deze past meer bij mij als persoon. Maf, maar niet gek 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Nope Rusell Crowe uit "a beautiful mind",maar grappig dat je dat dacht haha. Ik heb dan ook een beautiful mind. 
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Leuke avatar MNV2! Vind hem beter dan de vorige
Ik vond je vorige veel meer stijl hebben. Deze is ook gewoon leuk hoor.
Erg mooie en intense avatar MNV2.
Bedankt. 
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Ben jij dat?
Haha, kwam ook even bij mij op.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Nou dan ga ik hem zeker houden haha. En Rusell lijkt op mij, ik niet op hem ja 
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Wees daar maar lekker blij mee! Russel Crowe heeft een pens tegenwoordig waar Bud Spencer trots op zou zijn! 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Nee, maar altijd nog beter als mensen bij de Freddy Krueger-avatar hadden gevraagd: Ben jij dat? haha
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Ook voor mij eens tijd voor een nieuwe. Krueger was kleurrijker, maar deze past meer bij mij als persoon. Maf, maar niet gek
Ik weet niet, vind Crowe toch een stuk humorlozer
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Als je met Crowe wil lachen, moet je lekker veel foto's van hem maken als hij gaat uit eten! Word dan echt een KNAL feest!