- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waarom koos jij je avatar?
Waarom koos jij je avatar?
SilverGun
-
- 1151 messages
- 818 votes
Ik koos die van mij vanwege de mooie belichting en de ietwat mysterieuze sfeer. En Eraserhead is natuurlijk een geweldige film.
WB
-
- 1612 messages
- 2657 votes
Bij mij heeft het eigenlijk geen uitleg nodig. De bekendste WB staat in mijn logo 
Ravenstein
-
- 1524 messages
- 518 votes
Ik heb gekozen voor een geile foto van de (in de tijd) meer dan lekkere Lina Romay, die vooral "bekend" is van de films die ze maakte met haar man Jesus Franco.
Voor jullie misschien te klein om te zien, maar is een erg hete foto...
Pascal A
-
- 213 messages
- 0 votes
Ik zat op Google wat te kijken voor een avatar en van de vele afbeeldingen had ik bij deze afbeelding het gevoel dat hij wel goed was, het was gewoon een ja.
Clueless Dork
-
- 682 messages
- 1046 votes
Omdat Emily Perkins een fantastische actrice is die ik enorm bewonder. Niet alleen als actrice maar ook als persoon.
Word_Play
-
- 358 messages
- 1290 votes
Ik vind mijzelf gewoon een baas, en deze op deze foto lijk ik wel op een baas. 
bebdn
-
- 1884 messages
- 1148 votes
Gewoon een zwak voor Portman, t'was deze of Maggie Cheung, kan nog een beurtrol invoeren 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Gewoon een zwak voor Portman, t'was deze of Maggie Cheung, kan nog een beurtrol invoeren 
Mooie vrouw die Maggie, heb ook nog een avatar gedestilleerd uit deze foto...

![]()
arkadi
-
- 1029 messages
- 0 votes
Doe is heel snel Maggie!!! 
Edit: al vind ik picture hierboven niet de beste die er is.
arkadi
-
- 1029 messages
- 0 votes

Kan je deze bewerken? ga ik dan misschien gebruiken als bebdn voor natalie kiest 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Nee, er zijn wel mooiere fotos's van haar, al heeft dat grofkorrelige zwart/wit wel iets mysterieus vind ik
Edit: Ta...ta...

J.T.O
-
- 791 messages
- 1048 votes
arkadi
-
- 1029 messages
- 0 votes
Thx ik wacht nog even de definitieve keuze van bebdn af (wel zo netjes) en maak dan mijn eigen keuze.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Tsja, ik ben het zelf. Hoewel ik deze n beetje zat ben. Misschien heb ik binnenkort een 'leukere'
edit: gewijzigd in een onuitgeslapen versie 
J.T.O
-
- 791 messages
- 1048 votes
Thx ik wacht nog even de definitieve keuze van bebdn af (wel zo netjes) en maak dan mijn eigen keuze.
Eigenlijk vind ik jouw avatar zo perfect. Mooie kleuren overgang, de karakers staan er erg duidelijk en scherp. Op een 54X54 kan je echt geen beter avatar maken dan dat om even eerlijk te zijn 
bebdn
-
- 1884 messages
- 1148 votes
Je doet maar, zolang ik maggie maar zie 
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
starbright boy's Tjolk avatar is cool.
Ik vond die afbeeldingen vroeger al zo geweldig.
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Ik wil om de 2 weken een nieuwe, maar wel in hetzelfde stijltje om verwarring te voorkomen. Jullie moeten me wel kunnen blijven vinden 
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Fight Club .. Mijn favoriete film dus tsja lijkt me logisch.
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Die grote afbeeldingen van japanse schonnheden verklooien de hele pagina alhier. Kunnen jullie ze niet kleiner maken of helemaal niet plaatsen?
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
Chinees... en ze maken de pagina natuurlijk alleen maar mooier 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Moet nog kiezen. Twijfel tussen Snake Plissken (user naam was al vergeven) of iets met Rambo, of heel iets anders....
Het is dus toch iets anders geworden....
De eigenzinnigheid en brilliante muzikale veelzijdigheid maken Zappa tot mijn favoriete kunstenaar/artiest. Daarbij is Sheik Yerbouti een geweldig krachtig beeld en mijn eerste Zappa plaat. (en nog steeds een van mijn favorieten albums)

Leviwosc
-
- 883 messages
- 335 votes
Ik heb mijn avatar zelf gemaakt, was ook niet zo heel erg moeilijk. Het is het tweede karakter van mijn Chinese naam 廖榮智 en wordt in het pinyin geschreven als: róng; naar mijn eigelijke voornaam: Ron. Het betreffen hier traditionele karakters.
Voor hen wier computer geen aziatische tekens ondersteunt, een afbeelding die ik ooit eens heb gemaakt.

De betekenis van de karakters:
廖 - liào = (achternaam, heeft verder geen betekenis)
榮 - róng = glorie / geëerde
智 - zhì = wijsheid / kennis
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ja da's een fijne!
"ik tjolk op het schoolplein"
"en ik tjolk op de achterbank"
etc. Of ben je erg oud als je dat nog weet ? 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
De eigenzinnigheid en brilliante muzikale veelzijdigheid maken Zappa tot mijn favoriete kunstenaar/artiest. Daarbij is Sheik Yerbouti een geweldig krachtig beeld en mijn eerste Zappa plaat. (en nog steeds een van mijn favorieten albums)
Ja! Dancing Fool - oehoehoehoe!
Wordt trouwens ontzettend weinig gebruikt in films volgens mij. De imdb geeft er maar een handjevol, waaronder wel drie toppers: Y Tu Mama Tambien, Happy Together en Ice Storm.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
etc. Of ben je erg oud als je dat nog weet ? 
Een beetje wel.
Je moet volgens mij toch wel rond de 30 zijn om je Tjolk nog te kunnen herinneren.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
...
Ik vroeg het me al af ... in avatar versie lijkt de rode tekst een vage bloedvlek. Zat al aan sleezy B-film dingen te denken