• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.066 actors
  • 9.372.269 votes
Profile

Waarom koos jij je avatar?

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Is dat dan nog niet duidelijk ?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Het is nog pril..... Ookal is het al weken aan het opbloeien. Tsja, te grote aantrekkingskracht

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Inderdaad. Het was al gelijk duidelijk dat we het meer dan goed met elkaar kunnen vinden.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

liefde doet gekke dingen dus dan ga je foto' s van elkaar als avatar plaatsen lordsnoopy lol, maar het mag on-topic indeed en mijn freddy-krueger is here to stay

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Eens met lordsnoopy. Zet de avatars ook maar vast, net als de usernames.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Wat een onzin, als je je avatar zat bent, of een andere wilt mag je best veranderen. Gebruikersnamen zijn wat anders vind ik.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Je mag ook van avatar veranderen, maar het moet geen dagelijkse bezigheid worden.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Gelukkig mag het toch nog van AHWA.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

AHWA wrote:

Je mag ook van avatar veranderen, maar het moet geen dagelijkse bezigheid worden.

Zou niet weten waarom niet.

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Wat is volgens jou de bedoeling van een avatar?

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Vastzetten is een beetje moeilijk te regelen, niet iedereen krijgt namelijk in 1x zijn avatar goed (zowel keuze van plaatje als goede weergave). Maar het zou fijn zijn als mensen een plaatje kozen wat hen beviel en dan ook bij die keuze bleven...

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

kos wrote:

Wat is volgens jou de bedoeling van een avatar?

Grappig plaatje om je account wat persoonlijker te maken?

Enniewee, als ik 10x op een dag verander van plaatje moet ik dat lekker helemaal zelf weten, en het interesseert me echt geen hol of andere mensen zich daar aan storen.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Een avatar zou eigenlijk een grote visiuele hulp moeten zijn om zo gebruikers sneller te herkennen. Dat wordt moeilijker als er elke dag veranderd wordt. Op zich geen ramp, maar het maakt de herkenbaarheid wel een pak lastiger.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Misschien zegt dat juist wel iets over de persoon zelf.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Ik moet wel zeggen dat toen jij gister het gezicht van Eline als avatar had, ik je bíjna een geil berichtje had gestuurd.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Een avatar hoort iets persoonlijks te zijn, een stukje interesse die je op dat moment hebt. En of ik nou de ene dag Johnny Depp heb en de andere dag Pastichio Rocker, dat is wel iets wat bij MIJ past.

Lekker boeiend of anderen het storend vinden, ik vind zoveel users storend hier.. met of zonder wisselende avatar.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Pastichio Rocker wrote:

Misschien zegt dat juist wel iets over de persoon zelf.

Wees gerust, jij bent wel herkenbaar.

Ik moet toch toegeven dat ik sinds de invoering van de avatar sneller iemand zal opmerken aan de hand van zijn of haar avatar en dan pas let op de naam.

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Pastichio Rocker wrote:

Grappig plaatje om je account wat persoonlijker te maken?

.

Wat is er persoonlijk aan om de haverklap een nieuwe plaatsen .

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

kos wrote:

(quote)

Wat is er persoonlijk aan om de haverklap een nieuwe plaatsen .

Dat er altijd figuren zijn zoals AHWA die zich zichtbaar storen aan dat soort dingen? Dat maakt het het waard om juist zoiets te doen, vooral omdat het zoiets pietluttigs is.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik kijk ook eerst naar de avatar en denk o ja dat is hij of zij. Naam kan ik er dan meteen makkelijker aan koppelen. De avatar zegt op zo'n site dan ook meer dan de naam vind ik. Kijk, voor de rest, als je weer ergens een azijn-zuur stukje ziet staan dan kan ik terwijl ik hier nog kort ben al wel een beetje herkennen wie het is. Dan heb ik de avatar niet meer nodig. We schrijven/denken toch allemaal anders over films en daar haal je toch de meeste herkenningspunten na een tijd uit.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Pastichio Rocker wrote:

(quote)

Dat er altijd figuren zijn zoals AHWA die zich zichtbaar storen aan dat soort dingen? Dat maakt het het waard om juist zoiets te doen, vooral omdat het zoiets pietluttigs is.

Pure aandachttrekkerij dus. Maar dat is bij jou wel vaker het geval. Gelukkig ben je niet de enige. Je mag je account best persoonlijk maken, maar kies dan een avatar en hou die een tijdje aan. Dagelijks wisselen en dat hier verkondigen vind ik onzin. Zeg niet dat jij dat doet, maar anderen wel. Daar stoor ik me aan. Maar m'n dag wordt er niet minder van hoor

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Ik doe er inderdaad graag een schepje bovenop als mensen zich druk maken over pietluttige dingetjes zoals het vaak wisselen van avatar. Denk om je hart he?

Maar daarom ben ik ook zo populair.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Populair zou ik het niet noemen.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Duidt gewoon op een wat onstabiel en onzeker karakter.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Gelukkig hebben we jou als amateur psycholoog om anderen te beoordelen.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

Het nooit wisselen van avatar kan duiden op een saai en routinematig karakter...

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Pastichio Rocker wrote:

(quote)

Het nooit wisselen van avatar kan duiden op een saai en routinematig karakter...

Of het houden van orde.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Pastichio Rocker wrote:

Liever vastberaden en verzekerd dan labiel.

Jammer voor je dat Apollinisch net wat met speranza is begonnen, jullie hadden een mooi koppeltje gevormd.

Spetie

• 38871 messages
  • 8149 votes

Onderhond wrote:

Of op een heel chaotisch karakter.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

(quote)

Liever vastberaden en verzekerd dan labiel.

Jammer voor je dat Apollinisch net wat met speranza is begonnen, jullie hadden een mooi koppeltje gevormd.

Laat je niet zo kennen joh.

Koppig en gebrek aan inlevingsvermogen past daar ook wel bij.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.