- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waarom koos jij je avatar?
Waarom koos jij je avatar?
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12840 votes
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
het vaak wisselen van avatar duidt er voor mij op dat de persoon creatief is en van afwisseling houdt. 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12840 votes
Misschien als die persoon dan de ballen van het concept avatar begrijpt. Dat zou kunnen natuurlijk.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Dat bedoel ik dus met routinematig... ging er wel vanuit dat jij zo iemand was, maar bedankt voor de bevestiging. Dan liever geen benul van het concept avatar. 
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Stel je voor dat 50.334 berichten gerestyled worden door een andere avatar. Krijgt Jordy weer reacties als: "Ik vond het vorige MM design mooier".
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik vind als je eerst een mening geeft op films met peter pan en dan nu weer met weet ik veel wie die avatar van je is, vat ik dezelfde mening soms gewoon anders op. Of je hitler of ghandi als avatar neemt, geeft mij een heel ander beeld bij de teksten die ik van hem of haar lees, hoe positief en vriendelijk die recensies dan ook mogen zijn.
Je wil best graag aandacht PR en dat maakt ook verder niet uit. Je bent wie je bent. Populair bedoelde je denk ik als zelfspot, want je bent meer "aanwezig" zullen we maar zeggen.
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Dat bedoel ik dus met routinematig
Mja, conform aan het doel van een concept handelen heeft toch niets met routine te maken? In dat geval zou je onder het mom van 'routinedoorbreking' evenwel kunnen beweren dat het wellicht tijd wordt om pizza via onze neus te consumeren... Doel je niet eerder op conformisme aan gestelde doelen (wat mijns inziens in de meeste gevallen niets minder dan logisch (en gewenst) is, maar soit)?
B_B
-
- 1969 messages
- 776 votes
Stel je voor dat 50.334 berichten gerestyled worden door een andere avatar. Krijgt Jordy weer reacties als: "Ik vond het vorige MM design mooier".

Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Aantal offtopic chatberichten verwijderd. Hou het aub ontopic, mensen.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Coole avatar trouwens Chainsaw...En nu we hier toch zijn, waarom heb je hem veranderd? 
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Mijn onstabiele karakter.
Nee, was even toe aan iets nieuws.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Freddy Krueger blijft je favoriet he? 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik vind gewoon dat mensen die een mooie avatar hebben, hem niet mogen veranderen en de mensen die een lelijke avatar hebben, moeten hem zo snel mogelijk veranderen. 
Dusss...
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
En welke mensen hebben een mooie avatar dan?
...
titia
-
- 601 messages
- 1302 votes
Waar o waar is mijn glazen bol?
ah...gevonden.
hij zegt dat er een knock out van avatars aankomt, waarbij de uitslag van de lelijkste avatar bindend is en de user verplicht wordt zijn avatar te veranderen......

SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
En welke mensen hebben een mooie avatar dan?
...
Daar wil ik me best een keer over buigen. 
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Waar o waar is mijn glazen bol?
ah...gevonden.
hij zegt dat er een knock out van avatars aankomt, waarbij de uitslag van de lelijkste avatar bindend is en de user verplicht wordt zijn avatar te veranderen......
En jij bent topfavoriet 
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Daar wil ik me best een keer over buigen.
Ik ben ook wel nieuwsgierig. 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Jij scoort nu met je Yonderboi-avatar al enorm hoog Pasti. Je weet wat dat betekent toch? 
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Jij scoort nu met je Yonderboi-avatar al enorm hoog Pasti. Je weet wat dat betekent toch?
Yonderboi? Dat is een foto van mijzelf hoor! 
titia
-
- 601 messages
- 1302 votes
En jij bent topfavoriet
makkelijk he, zo'n inkopper? ach ik weet het, smaken verschillen! maar ik word vrolijk van mijn freggel, that's all that matters to me!
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
freggels zijn cool!
Ik blijf gewoon bij mijn avatar uit koppigheid, luiheid, angst voor verandering en...omdat ik hem mooi vind. 
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2630 votes
Ik zou em ook helemaal niet veranderen als ik jou was. Mooie avatar
.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
ik dacht dat ik vaak wisselde van avatar maar Pastichio Rocker kan er ook wat van.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
ik heb nu ook weer gewisseld. Al Pacino als Micheal Corleone in The Godfather.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Je mag hem houden als je tenminste de naam van het personage juist schrijft.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Vond hem van Vito Corleone een stuk interessanter dan deze nietszeggende avatar.