• 178.079 movies
  • 12.210 shows
  • 33.981 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.888 votes
Profile

MM Meetings

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Nou laten we dan een nieuwe datum prikken in Rotterdam

Za 21 april

Programma Rotterdam: 3 maart (bios: Lantaren/Venster}

± 15.00 uur - verzamelen L/V

± 15.30 uur - film

± 17.30 uur - biertjes in LV

± 18.30 uur - eten in Gaucho's met prachtig uitzicht op de Nieuwe Maas (of is 14 euro kip of 18 euro

all you can eat spare ribs te prijzig?) Kunnen ook in LV eten. Dan ben je rond de 10

euro klaar.

±20.30 uur - doorzakken in Hotel New York (Is vooral leuk als je er nog nooit geweest bent) Of in

Cafe Tsjechov & Co op het Deliplein in Katendrecht. Is meer een gezellige kroeg.

± 01.00 uur - MM - tattoo zetten bij de enige echte Tattoo Bob op Katendrecht.

Andere leuke dingen in de buurt die je vooraf kan doen: een bezoek aan het Fotomuseum of de SS Rotterdam.

Deelnemers:

- Reinbo

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Het programma klinkt wel goed!

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

21 april moet kunnen! Nu nog een grotere groep bij elkaar brengen!

DUS KOM OP MENSEN, MELD JE AAN EN JE KRIJGT EEN KOEKJE!!!!

- Reinbo

- niethie

- Sint(?)

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

dat koekje wil ik sowieso wel. zoals eerder gezegd, zal ik er niet bijzijn, op die datum

Skycrawler

• 741 messages
  • 0 votes

Het spijt mij, maar zoals eerder gezegd vind ik Rotterdam voor een meeting te ver. Waarschuw mij wanneer er een meeting in Utrecht wordt gehouden.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Ik ben van de partij iig.

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

@Skycrawler: Die stond ook nog ergens in het verschot voor ''ik geloof'' mei (?) maar inmiddels een beetje ondergesneeuwd en uit het oog verloren: Nja organiseer er zelf eentje zou ik zeggen! Als het een beetje uitkomt kwa geld en tijd dan wil ik er ook wel graag bij zijn: meetings zijn altijd leuk en vind het nog steeds jammer dat de vorige niet door kon gaan, mede door mijn toe doen. Maar goed we kunnen ook niet de hele tijd alleen maar potentiele datums noemen hier en vervolgens weer een aantal weken niets meer laten horen: dan komt er ook weinig van, maar goed als we telkens maar met 3,4 man in dit topic zitten schiet het ook niet op natuurlijk. Dat wordt toch echt pm's rondsturen. Of we moeten het serieus gaan overwegen dit topic toch maar ''gratis bier'' noemen.

@ Frank: Ja ik was echt bereid je met een grote rol luxe kaakjes op te wachten op centraal maar als het dan echt niet lukt, jammer! Helaas ga ik niet alleen over de datum.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

PIM's (die met sinaasappeljam weet je wel), ik doe niet voor minder. . Past vast nog wel in je tas dit weekend, daar zit haast nog niets in

@Skycrawler: Als jij Utrecht goed genoeg kent wil ik best wel de organisatie samen met je doen, maar zoals ik al zei, dat doe ik niet in mn eentje, want ben eersteklas chaoot.

l-d

• 276 messages
  • 641 votes

sinterklaas wrote:

En zo dooft alles weer uit als een kaars.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Als ik afgestudeerd ben, als alles meezit over iets meer dan een jaar, organiseer ik de grootste Moviemetermeeting ooit! Noteer dus maar vast in je agenda van 2014: MOVIEMETERMEETING AMSTERDAM.

Skycrawler

• 741 messages
  • 0 votes

Inland Rabbit wrote:

PIM's (die met sinaasappeljam weet je wel), ik doe niet voor minder. . Past vast nog wel in je tas dit weekend, daar zit haast nog niets in

@Skycrawler: Als jij Utrecht goed genoeg kent wil ik best wel de organisatie samen met je doen, maar zoals ik al zei, dat doe ik niet in mn eentje, want ben eersteklas chaoot.

Dat maakt twee, dus dat is niet zo'n verstandig idee.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Apollinisch wrote:

Als ik afgestudeerd ben, als alles meezit over iets meer dan een jaar, organiseer ik de grootste Moviemetermeeting ooit! Noteer dus maar vast in je agenda van 2014: MOVIEMETERMEETING AMSTERDAM.

Gratis bier?

Number23

• 8638 messages
  • 5678 votes

Misschien al 2 jaar actief op de site, maar nog steeds heeft MM nog vele geheimen voor mij. Kom toevallig hier terecht nadat ik een gebruikersmijlpaal (2000 stemmen ) heb behaald. En ik kan niet met genoeg woorden benadrukken hoeveel interesse ik heb in zoiets als een meeting. Al klinkt 21 april me akelig bekend in de oren.

Number23

• 8638 messages
  • 5678 votes

Jah 21 april is The Clash of the Coverbands-finale in 013, maar ik zit nog nergens aan vast..

Hoe zit het nu eigenlijk, gaat er iets door??

Utrecht, Rotterdam, het maakt mij helemaal niets uit.

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Rotterdam gaat wat mijn betreft gewoon door: het is alleen nog akelig stil hier: maar goed als je je ertussen zet zitten we al op 4 en ik zal deze week nog wel even verder informeren. Zal toch wel moeten lukken om een groepje van minimaal 10 bij elkaar te krijgen binnen die tijd? Als we nog steeds naar Lantaren/Venster gaan dan zou ik persoonlijk graag 170 HZ zien, weet niet of die dan nog draait en er genoeg animo is maar hij lijkt me heel boeiend! Dus Reinbo etc, laat even iets horen...

- Reinbo

- niethie

- Sinterklaas

- Number 23 (onder voorbehoud maar?)

Edit: Wie nog meer? Het is lente dan mensen!

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Kiekeboe!

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Number23

• 8638 messages
  • 5678 votes

Ik kan eventueel nog een MM-lid meenemen, brandon is misschien een nogal passieve gebruiker, maar MM is MM of niet??

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Tuurlijk.

Number23

• 8638 messages
  • 5678 votes

Akelig stil hier de laatste paar dagen............

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

sinterklaas wrote:

Ik ben van de partij iig.

Heb ik jou nou gezien in Antwerpen jaren terug op een mm meeting?

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Number23 wrote:

Akelig stil hier de laatste paar dagen............

Rotterdam ..... Hallo,

Niet handig voor het noorden, niet handig voor het Oosten, .....

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Het gaat er niet om of het handig is, maar of het een onvergetelijke dag wordt.

En dat gaat het zeker worden. De Kop van Zuid heeft gewoon enorm veel te bieden en is praktisch onontdekt. Du sik zou toch maar eens allemaal komen. Wordt leuk!

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Flauwekul, ... zelf rijden is niet zo goedkoop meer, daarbij zitten een hoop mensen niet graag 4 uur in de auto. Met openbaar vervoer zullen de mensen uit het Noorden nog langer bezig zijn.

Niet echt haalbaar. Neemt niet weg dat je de enige bent die echt initiatief neemt, waarvoor respect.

Eigenlijk is het voor mij gewoon wachten tot er iets in het noorden of eventueel (max) Utrecht wordt geregeld. Lekker centraal en ook vast een hoop moois te beleven.

Daarbij zorgt iets centraal hoogstwaarschijnlijk voor een grote opkomst, en dat is denk ik waar vele leden wel op zitten te wachten.

Uiteindelijk is het daar toch ook om te doen? Elkaar ontmoeten?

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Als jullie nou eens een keertje goed lezen dan zou je zien dat ik nu al meerdere malen een meet in zowel Utrecht als ergens in het noorden (Groningen?) heb voorgesteld, ik heb dus aan iedereen gedacht en wil het ook alle partijen naar de zin maken, maar reageert er iemand? Wat verwachten jullie: dat 1 iemand alles regelt? Ik ben nog nooit in het noorden geweest en weet dan ook niets over de bioscopen/cafe's daar, dus dan is het aan de mensen die er ook daadwerkelijk wonen om het samen met elkaar te regelen: is dat nou zo moeilijk? Als we alleen maar hier komen om een ''wiens stad is beter/handiger?'' spelletje te spelen dan zijn we over een half jaar nog nergens...

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Wou al zeggen, Groningen stond hier ook bij, alleen niemand wilde dus dan houdt het al snel op

De Site >> Gebruikers >> MM Meetings

en het bericht eronder van niethie. Zie dat je jouw naam er ook al had neergezet Snakedoc, dus blijkbaar is de animo er gewoon niet meer zo voor. Wat dat betreft is de instelling van iedereen uit het westen net zo erg als die van ons. Aangezien niemand de moeite doet om zich ervoor aan te melden Niemand(en dan bedoel ik ook echt niemand) hier heeft blijkbaar dus zin om het halve land af te reizen, dan kan je beter ook geen meeting meer houden

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

rustig Niels, rustig.

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Ben alweer zen!

@Robert: Een retourtje Groningen kost mij al bijna 50 euro (en dat is alleen nog maar de reis) het is niet dat ik het er niet voor over heb: dat kan ik gewoon niet missen. Verder helemaal niets tegen het noorden: Grun lijkt mij hartstikke tof! Vind het alleen zo jammer dat dit topic langzaam een beetje lijkt dood te bloeden terwijl ik het persoonlijk juist tof zou vinden als er regelmatig eentje zou zijn. Zoals al eerder aangegeven: op musicmeter gaat dat veel beter: daar houden ze er minimaal 4 in het jaar, telkens op verschillende plekken en er is altijd genoeg animo. Vraag me dan ook een beetje af waarom hier steeds minder interesse is hoor, maar goed: I blame social media!

Number23

• 8638 messages
  • 5678 votes

Waar komen de belangrijkste users op dit forum allemaal vandaan dan? Reinbo uit Rotterdam en verder?

rep_robert uit Almere??

SnakeDoc uit het noorden??

niethie?

Inland Rabbit?

Skycrawler uit Utrecht?

mikey?

stfuympos??

sinterklaas??

Ikzelf ben een Brabander die overal voor open staat. Zelfs voor Groningen, geen probleem mensen!!

Number23

• 8638 messages
  • 5678 votes

Want we hebben nu 21 april staan met 4 of 5 mensen en ik vind dat we er gelijk eentje in mei/juni moeten plannen. In het noord-oosten van het land welteverstaan

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.