- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Eindhoven vind ik zelf prima, Maastricht veel minder.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Misschien zijn de mensen gewoon niet geinteresseerd in een meeting, maar durven ze dit niet te zeggen. Er zijn natuurlijk niet voor niets steeds zoveel afmeldingen op het laatste moment van mensen die eerst zeiden te komen.
Een meeting lijkt mij persoonlijk best leuk om een keer mee te maken, maar ik ga er geen andere dingen voor afzeggen of opzij zetten, en de meeting moet voor mij centraal zijn, dus Utrecht. Ik ga in geen geval helemaal naar Maastricht of Groningen toe reizen.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Met centraal bedoel jij een kwartier van je huis af zeker?
Het is gewoon geven en nemen vind ik.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Met centraal bedoel jij een kwartier van je huis af zeker?
Het is gewoon geven en nemen vind ik.
Haha, inderdaad.
Maar sowiezo wil ik me niet te veel binden aan een meeting met een stel voor mij onbekenden. Het lijkt mij wel leuk zoals ik al zei maar ik ga er niets voor verzetten. Ik denk gezein de opkomst van deze meeting dat er meerdere mensen zo over denken.
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Is dat nu niet de bedoeling van de MM-Meetings? Filmliefhebbers ontmoeten die anders niets meer zijn dan een naam op een site. Of zit ik ernaast.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Hey Skycrawler, leef jij ook nog? 
21 april ben ik wel van de partij 
Reinbo
Niethie
Sinterklaas
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Ik kan nu al zeggen dat 21 april niet gaat uitkomen, helaas.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Het is toch jammer dat een grote filmsite met honderden online gebruikers per dag moeite heeft met het bij elkaar sprokkelen van geinteresseerden.
Ik heb dit topic gisteren doorgebladerd en na een eerste golf van enthousiaste reacties wordt er heel vaak toch op het laatste moment afgezegd, waardoor de meeting uiteindelijk komt te vervallen.
Wanneer ik verder terugblader zie ik dat er in het verleden ook meetings zijn geweest met een groot aantal aanwezigen (15-20 man). Wat is er veranderd ten opzichte van toen?
Maar hulde voor de mensen die het blijven proberen om een succesvolle meeting tot stand te brengen! Ik wens ze alle succes! 
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Ik begrijp dat ook niet. Ben een paar jaar terug naar een aantal meetings in Utrecht geweest en toen kwamen we nog makkelijk aan een man/vrouw of tien. Maar als iedereen zijn/haar agenda al volgepland heeft tot half november wordt het inderdaad lastig...
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Een volgeplande agenda is natuurlijk niets aan te doen, maar wat mij is opgevallen is dat er eerst steeds een golf van enthousiaste reacties zijn waarin men zich ook daadwerkelijk opgeeft voor de specifieke datum, maar gaandeweg dat de meeting vorm begint te krijgen de mensen die eerst zouden komen alsnog één voor één afhaken, en dan veelal op het laatste moment. Ook zijn het vaak dezelfde gebruikers die een meeting proberen in te plannen (en dezelfde mensen die vaak afhaken).
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Eens. Doe ook altijd graag mee, maar voor een meeting van 4 man reis ik niet heen en weer. Toevallig heb ik de 21e wat anders (waarschijnlijk), anders was ik er wel gekomen.
Meer een motivatie kwestie ook. Als ik zie dat er een meeting komt, probeer ik te plannen dat er op die dag dan niets anders staat en ga ik niet 1 week vantevoren nadenken van "oh kan ik nog wel", want dan zit ik vol ja.
Dus in die zin is er in de agenda wel zeker te "plannen"zodat je niet vol komt. Waar een wil is, maar is die wil er wel?
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Ik haalde het aan omdat er een duidelijk verschil lijkt te zijn in de animo voor een meeting van nu en een paar jaar geleden. Ik ben nieuwsgierig waar dat door komt. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Misschien omdat een aantal leden ook minder actief zijn? Neem een _Se7en_, die zie ik ook niet veel meer op de site en die ging volgens mij ook regelmatig naar meetings en nam het initiatief. Misschien is dat 'vaste clubje' een beetje uit elkaar gevallen?
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Dat zal er ongetwijfeld mee te maken hebben. Toch zie je nog steeds gebruikers die hier nog steeds met enige regelmaat te vinden zijn, maar zich niet meer opgeven voor een meeting.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Misschien is dat 'vaste clubje' een beetje uit elkaar gevallen?
Niet dat ik weet. Maar ik schitter door afwezigheid zodat er hoogstwaarschijnlijk wat meer animo is.
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
De Movie Meter meetings zitten in het slob. Hoe anders is dat bij de Music Meeter meetings. In januari dit jaar heb ik een Music Meter meeting georganiseerd in Nijmegen. Maar liefst 20 muziekfanaten waren er aanwezig en tot mijn grote verrassing ook de filmfanaten Paalhaas en Stephan73. Was er heel gezellig. 
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Bij de GamesMeter meetings viel het me op dat het vooral gasten waren die net uit de luiers gekropen waren. Was dat bij de MusicMeter meeting ook zo?
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Ik weet niet, soms draag ik ze nog wel eens op mn hoofd, zo voor de lol enzo. 
Maar eh, bij de meetings van MuMe waar ik ben geweest was ik vaak de jongste, Vroeger was dat een vrij oud board, maar er komen veel jongeren bij de laatste tijd geloof ik. Moet zeggen dat ik er niet zo graag meer kom, behalve voor mn stemmenlijst en 1 specifiek topic.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Vind Music- en GamesMeter sowieso kutsites. Te veel fanboyism waardoor de ratings niet representatief zijn. Boeken lees ik niet dus BoekMeter heb ik nog nooit bezocht.
En wat maakt het nou uit of er in Utrecht alleen maar pauper bioscopen zijn? Het gaat bij zo'n meeting toch om de gezelligheid en niet om de film lijkt me?
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Daar heeft Moviemeter gelukkig geen last van, Fanboys *kuch* Godfather *kuch* Lord Of The Rings.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Ja, er zullen altijd fanboys zijn. Maar bij die andere twee sites lijkt het me dat er even meer zijn. Bij je favoriete artiesten zie je toch meer door de vingers (of juist averechts, artiest slaat ander pad in bv waardoor ie compleet gebasht wordt) dan een andere artiest. Bij films lijkt me dat minder. Ikzelf laat me er totaal niet door leiden in ieder geval. Maar we gaan teveel offtopic, konijntje.
ibendb
-
- 5037 messages
- 3216 votes
Ik zou erg graag eens een Moviemeter Meeting bijwonen, maar alles is net te ver. Ik zeker niet afwijzen moest het een keer in België plaatsvinden.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Genoeg Belgische gebruikers lijkt mij, maar of er genoeg 'forumbewust' zijn durf ik niet te zeggen.
Je kan altijd proberen om een uitje te regelen in België, dan kan je zien wie allemaal zich aanmeld.
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Bij de GamesMeter meetings viel het me op dat het vooral gasten waren die net uit de luiers gekropen waren. Was dat bij de MusicMeter meeting ook zo?
Bij de Music Meter Meeting in Nijmegen waren zowel jongeren als mensen van middelbare leeftijd aanwezig. Die van middelbare leeftijd zijn bij een music meeting vaak oververtegenwoordigd. Dit keer in Nijmegen waren er meer jongeren. Ook twee muziekliefhebbers uit België waren er aanwezig.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
14 of 28 april niks?
@Skycrawler: Waarom kom jij niet eens op een meeting? 
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
14e staat nog open bij me, 28e wordt ook al niets. (ah 26 bedoel je, dat kan wel, denk ik) maargoed eh, eerst maar eens kijken of er anime is, dan komt die datum later wel? Beter eerst wat mensen en dat we dan met die mensen bespreken wat t best uitkomt?
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
14e staat nog open bij me, 28e wordt ook al niets. maargoed eh, eerst maar eens kijken of er anime is, dan komt die datum later wel? Beter eerst wat mensen en dat we dan met die mensen bespreken wat t best uitkomt?
Als er "anime" is wil ik ook nog wel komen. 
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
. Laat het nou een bewuste typefout zijn geweest. Ik denk, misschien gaat het niet opvallen. 
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
14 of 28 april niks?
@Skycrawler: Waarom kom jij niet eens op een meeting?
Dat hebben we al besproken. Lees het een sterug. 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
En zo dooft alles weer uit als een kaars.