• 178.061 movies
  • 12.206 shows
  • 33.977 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.774 votes
Profile

MM Meetings

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Ik zeg wacht het mooie weer af, dan komt de zin wel weer (hopelijk). Een meeting willen met kut weer, ja dat is ook niet te doen. Plan een Juni meeting en je zit goed.

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Rotterdam! Kun je bij de (meeste) profielen wel zien staan he. Maar laten we het oude schema'tje anders weer tevoorschijn toveren, met wat kleine aanpassinkjes dan:

niethie wrote:

Rotterdam: 21 april (bios: Lantaren/Venster}

- Reinbo

- niethie

- Sinterklaas

- Number 23 (onder voorbehoud maar?)

Utrecht: april, mei of juni (Datum voorlopig onder voorbehoud? Nader over in te komen!)

- Niethie

- Inland Rabbit (misschien?) Skykrawker?

Groningen: 21 april (?) (Activiteit: zuipen tot we kruipen!!!)

- Rep_Robert (?) SnakeDoc (?)

-

Zo en nu effe erin houden dit en wees niet bang een datum/bios te roepen...

Edit: Dat kut weer valt toch wel mee de laatste tijd?

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Zeker, lekker weer de laatste dagen. Oke, Utrecht in Juni, maar wie is organisator? Ik niet haha Nee vroeger hadden we voor Utrecht Kappeuter, maar die woont in Leeuwarden ofzo tegenwoordig.

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Ja, waar zijn die mods als je ze echt nodig hebt?

Maar goed ja: organiseren? Als we het gewoon simpel houden: niet naar een premiere-film gaan die zo uitverkocht is of een restaurant waar je maanden van te voren voor moet reserveren wil je er met een groep van minstens 10 in kunnen, dan is dat toch helemaal niet nodig eigenlijk? Gewoon op centraal afspreken en wel zien waar we uitkomen. Er zijn vast meerdere personen bij die de hot spots wel een beetje kennen en zo redden we ons wel toch? of denk ik er nu te makkelijk over?

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

ja want bij een groepje van meer dan 6 is reserveren voor bios en eten zeker wel nodig. Nu kan ik dat voor de bios wel, maar voor eten is dat in Utrecht best een ramp. Al zit er een redelijke italiaan (Mario's) die groepen aankan.

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Nou dan, prima toch? En op eten ben ik zoiezo niet kritisch: zolang er geen kakkerlakken over mijn bord lopen vind ik het prima, hehe! Mja andere moeten ook maar even wat zeggen ofzo. Briljante discussie die we starten zo precies in het weekend: vast geen hond die het lees weer...

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

juist wel toch? de forum tijd is int weekend groter dan doordeweeks? Maar inderdaad, wil er best een opzet voor maken, dus hoor het wel f er belangstelling voor is.

Number23

• 8638 messages
  • 5678 votes

niethie wrote:

Rotterdam! Kun je bij de (meeste) profielen wel zien staan he.

Owjah......

niethie uit Rotterdam

Inland Rabbit uit Houten

Skycrawler - Nieuwegein

sinterklaas - Wieringen

SnakeDoc - Emmeloord

mikey - Amsterdam

rep_robert - Groningen

Number23

• 8638 messages
  • 5678 votes

Inland Rabbit wrote:

juist wel toch? de forum tijd is int weekend groter dan doordeweeks? Maar inderdaad, wil er best een opzet voor maken, dus hoor het wel f er belangstelling voor is.

Belangstelling!

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Misschien een tip als jullie meer mensen willen hebben; een PM'tje naar verschillende gebruikers die jullie kennen/volgen zou eventueel voor de extra mensen zorgen.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

FF lekker verder zeiken hoor

Ik snap niet waarom je drie meetings gaat houden, 1 in het noorden, 1 midden en 1 in Rotterdam.

Het mooiste is toch een zo groot mogelijke groep te krijgen?

Daarom zou ik het Westen en Noorden laten vallen en voor midden Nederland gaan. (Utrecht is dan waarschijnlijk het meest logische).

Number23

• 8638 messages
  • 5678 votes

Okay wie is bereid om een meeting in Utrecht te organiseren dan? Ik denk gelijk aan Skycrawler

Number23

• 8638 messages
  • 5678 votes

Heb in een paar andere forums lopen roepen dat dit gaat gebeuren, nu hopen dat ik niet gestenigd wordt ofzo...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

SnakeDoc wrote:

FF lekker verder zeiken hoor

Ik snap niet waarom je drie meetings gaat houden, 1 in het noorden, 1 midden en 1 in Rotterdam.

Het mooiste is toch een zo groot mogelijke groep te krijgen?

Daarom zou ik het Westen en Noorden laten vallen en voor midden Nederland gaan. (Utrecht is dan waarschijnlijk het meest logische).

Klinkt best logisch inderdaad. Maarja vraag blijft dan wel of de mensen uit Groningen zin hebben om af te reizen naar Utrecht als er ook een kleinere meeting in het noorden gehouden kan worden. Volgens mij is een klein gezelschap ook best gezellig, misschien wel leuker dan zo'n hele groep van 20 man.

Number23

• 8638 messages
  • 5678 votes

Elineloves wrote:

(quote)

Klinkt best logisch inderdaad. Maarja vraag blijft dan wel of de mensen uit Groningen zin hebben om af te reizen naar Utrecht als er ook een kleinere meeting in het noorden gehouden kan worden. Volgens mij is een klein gezelschap ook best gezellig, misschien wel leuker dan zo'n hele groep van 20 man.

Groep van 20 kunnen ze hier alleen maar van dromen tegenwoordig

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

mikey wrote:

(quote)
Heb ik jou nou gezien in Antwerpen jaren terug op een mm meeting?

Nee.

ibendb

• 5037 messages
  • 3216 votes

Het is nu al een tijdje geleden dat er nog eens een Meeting in België plaatsvond, dus wat zouden jullie ervan denken om eens samen te komen in Antwerpen? Welke maand zou het best zijn? Ik dacht aan juli of augustus. Iemand zin?

Number23

• 8638 messages
  • 5678 votes

Antwerpen ben ik wel voor in

misterwhite

• 4726 messages
  • 656 votes

Oeeh in Antwerpen heb ik ook wel interesse en zeker als het doorgaat in de zomervakantie.

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

- Reinbo

- niethie

- Sinterklaas

Utrecht: april, mei of juni (Datum voorlopig onder voorbehoud? Nader over in te komen!)

- Niethie

-

Antwerpen (Ergens Juli/Augustus?)

- Misterwhite, ikbendb en Number23 (onder voorbehoud?)

ibendb

• 5037 messages
  • 3216 votes

- IbenDB

- Misterwhite en Number23 (onder voorbehoud?)

Number23

• 8638 messages
  • 5678 votes

Ja ligt aan de datum natuurlijk, grote kans dat ik tijd heb denk ik zelf.

@Niethie: ik ben zeker voor 21 april Rotterdam, net als brandon....

misterwhite

• 4726 messages
  • 656 votes

Zet mij maar gewoon onder voorbehoud, want ik weet nog niet wanneer men vakantiewerk doorgaat.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

- ibendb

- misterwhite (onder voorbehoud)

- Number23 (onder voorbehoud)

misterwhite wrote:

Zet mij maar gewoon onder voorbehoud

Zo bedoel je toch ?

ibendb

• 5037 messages
  • 3216 votes

Anders nog kandidaten?

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

niethie wrote:

- Reinbo

- niethie

- Sinterklaas

- Niethie

-

- Misterwhite, ikbendb en Number23 (onder voorbehoud?)

Ik moet helaas nu zelf afhaken op de 21e. Ben helaas verhinderd. Al moet ik zeggen dat met 4 man het ook niet veel zin heeft. Ik zou zeggen veeg alles op een hoop en pik een datum in de zomer en een centrale plek (Utrecht of Eye) en kijk of je dan wel 15-20 man samen krijgt.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

11 augustus Utrecht??

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Reinbo wrote:

(quote)

Ik moet helaas nu zelf afhaken op de 21e. Ben helaas verhinderd. Al moet ik zeggen dat met 4 man het ook niet veel zin heeft. Ik zou zeggen veeg alles op een hoop en pik een datum in de zomer en een centrale plek (Utrecht of Eye) en kijk of je dan wel 15-20 man samen krijgt.

Voor!

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

*DIEPE ZUCHT!!!* Nja laten we dat maar doen dan. Hoewel: is 11 augustus niet wat laat? What about 9 of 10 juni (voor Utrecht dan?) Zeg het maar mensen: komt dit uit voor jullie? Vroeg genoeg dag om vrij te vragen van school/stage/werk, je ouders over te halen/een oppas te regelen etc?

Number23

• 8638 messages
  • 5678 votes

Ai jammer!

Laat maar weten welke er vastgezet wordt, interesse heb ik zowieso

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.