- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Ik zeg wacht het mooie weer af, dan komt de zin wel weer (hopelijk). Een meeting willen met kut weer, ja dat is ook niet te doen. Plan een Juni meeting en je zit goed.
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Rotterdam! Kun je bij de (meeste) profielen wel zien staan he. Maar laten we het oude schema'tje anders weer tevoorschijn toveren, met wat kleine aanpassinkjes dan:
Rotterdam: 21 april (bios: Lantaren/Venster}
- Reinbo
- niethie
- Sinterklaas
- Number 23 (onder voorbehoud maar?)
Utrecht: april, mei of juni (Datum voorlopig onder voorbehoud? Nader over in te komen!)
- Niethie
- Inland Rabbit (misschien?) Skykrawker?
Groningen: 21 april (?) (Activiteit: zuipen tot we kruipen!!!)
- Rep_Robert (?) SnakeDoc (?)
-
Zo en nu effe erin houden dit en wees niet bang een datum/bios te roepen...
Edit: Dat kut weer valt toch wel mee de laatste tijd?
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Zeker, lekker weer de laatste dagen. Oke, Utrecht in Juni, maar wie is organisator? Ik niet
haha Nee vroeger hadden we voor Utrecht Kappeuter, maar die woont in Leeuwarden ofzo tegenwoordig.
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Ja, waar zijn die mods als je ze echt nodig hebt? 
Maar goed ja: organiseren? Als we het gewoon simpel houden: niet naar een premiere-film gaan die zo uitverkocht is of een restaurant waar je maanden van te voren voor moet reserveren wil je er met een groep van minstens 10 in kunnen, dan is dat toch helemaal niet nodig eigenlijk? Gewoon op centraal afspreken en wel zien waar we uitkomen. Er zijn vast meerdere personen bij die de hot spots wel een beetje kennen en zo redden we ons wel toch? of denk ik er nu te makkelijk over?
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
ja want bij een groepje van meer dan 6 is reserveren voor bios en eten zeker wel nodig. Nu kan ik dat voor de bios wel, maar voor eten is dat in Utrecht best een ramp. Al zit er een redelijke italiaan (Mario's) die groepen aankan.
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Nou dan, prima toch? En op eten ben ik zoiezo niet kritisch: zolang er geen kakkerlakken over mijn bord lopen vind ik het prima, hehe! Mja andere moeten ook maar even wat zeggen ofzo. Briljante discussie die we starten zo precies in het weekend: vast geen hond die het lees weer...
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
juist wel toch? de forum tijd is int weekend groter dan doordeweeks? Maar inderdaad, wil er best een opzet voor maken, dus hoor het wel f er belangstelling voor is.
Number23
-
- 8638 messages
- 5678 votes
Rotterdam! Kun je bij de (meeste) profielen wel zien staan he.
Owjah......
niethie uit Rotterdam
Inland Rabbit uit Houten
Skycrawler - Nieuwegein
sinterklaas - Wieringen
SnakeDoc - Emmeloord
mikey - Amsterdam
rep_robert - Groningen
Number23
-
- 8638 messages
- 5678 votes
juist wel toch? de forum tijd is int weekend groter dan doordeweeks? Maar inderdaad, wil er best een opzet voor maken, dus hoor het wel f er belangstelling voor is.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Misschien een tip als jullie meer mensen willen hebben; een PM'tje naar verschillende gebruikers die jullie kennen/volgen zou eventueel voor de extra mensen zorgen.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
FF lekker verder zeiken hoor 
Ik snap niet waarom je drie meetings gaat houden, 1 in het noorden, 1 midden en 1 in Rotterdam.
Het mooiste is toch een zo groot mogelijke groep te krijgen?
Daarom zou ik het Westen en Noorden laten vallen en voor midden Nederland gaan. (Utrecht is dan waarschijnlijk het meest logische).
Number23
-
- 8638 messages
- 5678 votes
Okay wie is bereid om een meeting in Utrecht te organiseren dan? Ik denk gelijk aan Skycrawler
Number23
-
- 8638 messages
- 5678 votes
Heb in een paar andere forums lopen roepen dat dit gaat gebeuren, nu hopen dat ik niet gestenigd wordt ofzo...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
FF lekker verder zeiken hoor 
Ik snap niet waarom je drie meetings gaat houden, 1 in het noorden, 1 midden en 1 in Rotterdam.
Het mooiste is toch een zo groot mogelijke groep te krijgen?
Daarom zou ik het Westen en Noorden laten vallen en voor midden Nederland gaan. (Utrecht is dan waarschijnlijk het meest logische).
Klinkt best logisch inderdaad. Maarja vraag blijft dan wel of de mensen uit Groningen zin hebben om af te reizen naar Utrecht als er ook een kleinere meeting in het noorden gehouden kan worden. Volgens mij is een klein gezelschap ook best gezellig, misschien wel leuker dan zo'n hele groep van 20 man.
Number23
-
- 8638 messages
- 5678 votes
Klinkt best logisch inderdaad. Maarja vraag blijft dan wel of de mensen uit Groningen zin hebben om af te reizen naar Utrecht als er ook een kleinere meeting in het noorden gehouden kan worden. Volgens mij is een klein gezelschap ook best gezellig, misschien wel leuker dan zo'n hele groep van 20 man.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Nee.
ibendb
-
- 5037 messages
- 3216 votes
Het is nu al een tijdje geleden dat er nog eens een Meeting in België plaatsvond, dus wat zouden jullie ervan denken om eens samen te komen in Antwerpen? Welke maand zou het best zijn? Ik dacht aan juli of augustus. Iemand zin?
misterwhite
-
- 4726 messages
- 656 votes
Oeeh in Antwerpen heb ik ook wel interesse en zeker als het doorgaat in de zomervakantie. 
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
- Reinbo
- niethie
- Sinterklaas
Utrecht: april, mei of juni (Datum voorlopig onder voorbehoud? Nader over in te komen!)
- Niethie
-
Antwerpen (Ergens Juli/Augustus?)
- Misterwhite, ikbendb en Number23 (onder voorbehoud?)

ibendb
-
- 5037 messages
- 3216 votes
- IbenDB
- Misterwhite en Number23 (onder voorbehoud?)
Number23
-
- 8638 messages
- 5678 votes
Ja ligt aan de datum natuurlijk, grote kans dat ik tijd heb denk ik zelf.
@Niethie: ik ben zeker voor 21 april Rotterdam, net als brandon....
misterwhite
-
- 4726 messages
- 656 votes
Zet mij maar gewoon onder voorbehoud, want ik weet nog niet wanneer men vakantiewerk doorgaat. 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
- ibendb
- misterwhite (onder voorbehoud)
- Number23 (onder voorbehoud)
Zet mij maar gewoon onder voorbehoud
?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
- Reinbo
- niethie
- Sinterklaas
- Niethie
-
- Misterwhite, ikbendb en Number23 (onder voorbehoud?)
Ik moet helaas nu zelf afhaken op de 21e. Ben helaas verhinderd. Al moet ik zeggen dat met 4 man het ook niet veel zin heeft. Ik zou zeggen veeg alles op een hoop en pik een datum in de zomer en een centrale plek (Utrecht of Eye) en kijk of je dan wel 15-20 man samen krijgt.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Ik moet helaas nu zelf afhaken op de 21e. Ben helaas verhinderd. Al moet ik zeggen dat met 4 man het ook niet veel zin heeft. Ik zou zeggen veeg alles op een hoop en pik een datum in de zomer en een centrale plek (Utrecht of Eye) en kijk of je dan wel 15-20 man samen krijgt.
Voor!
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
*DIEPE ZUCHT!!!* Nja laten we dat maar doen dan. Hoewel: is 11 augustus niet wat laat? What about 9 of 10 juni (voor Utrecht dan?) Zeg het maar mensen: komt dit uit voor jullie? Vroeg genoeg dag om vrij te vragen van school/stage/werk, je ouders over te halen/een oppas te regelen etc?
Number23
-
- 8638 messages
- 5678 votes
Ai jammer!
Laat maar weten welke er vastgezet wordt, interesse heb ik zowieso