• 178.096 movies
  • 12.213 shows
  • 33.984 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.961 votes
Profile

MM Meetings

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Ik pleit voor een meeting in LantarenVenster. Mooiste bios van Nederland. Draaien ook nog goede films. Voor minder doe ik het gewoon niet.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Niets mis met de bioscopen in Utrecht hoor. haha

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Reinbo wrote:

Ik pleit voor een meeting in LantarenVenster. Mooiste bios van Nederland. Draaien ook nog goede films. Voor minder doe ik het gewoon niet.

Denk dat de meeste mensen nog niet dood in Rotjeknor gevonden willen worden En met zo'n mentaliteit hebben de mensen al helemaal geen zin om die kant op te gaan

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Nee, spreek maar lekker in Almere af.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Dat wordt natuurlijk niet gezegd, maar wanneer je niet open staat voor andere steden dan je eigen moet je natuurlijk niet raar opkijken dat mensen dan niet jouw kant op willen komen

Ik bedoel, ik ben ook wel tevreden met Wolf in de Euroborg, Pathé in de binnenstad en Images voor de culturele films. Zo komt niemand meer zijn/haar stad uit en is het niet meer dan logisch dat de meetings niet meer bezocht worden.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Ze hoeven ook niet voor mij te komen, maar voor LantarenVenster.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Reinbo wrote:

Ze hoeven ook niet voor mij te komen, maar voor LantarenVenster.

Plan dan een meeting!! .

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

De stoelen zijn natuurlijk het best in Rotterdam

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Naast de beste stoelen (want die zijn inderdaad top), heb je ook de mooiste projectie (alles is gloednieuw), mooiste foyer (een ontwerp van de Portugese architect Álvaro Siza) en een hele lekkere keuken (ook horeca genoeg in de omgeving). En dan ook nog eens een prima programmering (http://www.lantarenvenster.nl/35-Film) . LV is niet voor niets met afstand de mooiste bios van Nederland.

Ik wil wel een meeting plannen. Zaterdag 3 maart?

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Ik sla Rotterdam nu principieel over. Ga nog liever naar Antwerpen!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Lantaren Venster .

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

SnakeDoc wrote:

Ik sla Rotterdam nu principieel over. Ga nog liever naar Antwerpen!

Ook als ik zelf niet kom.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Aha, een datum (hehe). Niet zeiken, zeuren, twijfelen, overpeinzen en analyseren.

3 maart, Rotterdam, LantarenVenster, organisator Reinbo.

Ik zet 't in de agenda,

- Mug

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Reinbo wrote:

(quote)

Ook als ik zelf niet kom.

Dan ben ik de eerste op de lijst

Nee ik zal niet zo flauw doen, ... maar Rotterdam is me echt te ver weg. Jammer, want dit is het zoveelste zuidelijke feestje voor jullie.

Utrecht had ik prima gevonden. Maar wellicht een volgende keer. Succes met organiseren in ieder geval!

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Wat een gezeik zeg! Ik als Rotterdammer zou ook wel eens naar Groningen willen komen (nooit geweest) of Almere, Breda, Maastricht, Antwerpen (prachtige stad) for that matter! Probleem voor mij is een beetje dat ik geen OV heb dus dan wordt het al snel TE duur. Wellicht in de toekomst, want het lijkt me alleen maar gezellig om nieuwe mensen te ontmoeten en op plekken te komen die ik nog niet ken. Want ja, zelfs Rotterdam kan wel eens de neus uithangen (ben niet zo nationalistisch) Al is L/V wel echt de hipste bioscoop ever, hehe! Dus count me in! Hoop dat het aantal mensen dit keer wat hoger oploopt!

- Mug

- niethie

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

- Mug

- Niethie

- Soom

Want ja, nu ben ik toch wel benieuwd naar Lantaren/Venster. Wat er meer geweldig aan is, dan bijvoorbeeld Cinerama of Pathe de Kuip .

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Het is alvast geen hangplek voor schreeuwerige pubers die met popcorn gooien en tien keer per minuut hun twitter status moeten bijwerken op hun hippe telefoontje.

kos

• 46691 messages
  • 8849 votes

Oh, dan kom ik niet.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Telt Facebook ook?

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Ja, maar voor het inchecken op facebook organiseer ik wel een momentje voordat we de zaal in gaan.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Pure Twitterdiscriminatie!

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Twitter mag gediscrimineerd worden. Vervelend zooitje

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Tsss. Dan meet ik wel met kos en rose en gaan we samen twitteren.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

pff Rotterdam dan maar weer, daar ben ik al teveel geweest de laatste tijd, maar ach, omdat het zo'n mooie stad is, kuch!:

3 maart:

-Mug

- Niethie

- Soom

- I.R. (Onder voorbedingetjes)

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Hmm Rotterdam. Daar ben ik vorig jaar begin november nog tijdens een Music Meter Meeting geweest. Het was toen zo'n lekker weer dat we op het terras van het Belgische Biercafé Boudewijn nog wat gedronken hebben. Wel een dure tent trouwens. Die Lantaarn/venster ligt trouwens nogal een eindje van het station of niet. Het is dacht ik in ieder geval een andere bioscoop dan die welke we zo'n 1½ jaar geleden tijdens een Movie Meter Meeting in Rotterdam bezocht hebben.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

De Lantaren venster mag er wel wezen. Kicke bioscoop.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

wibro wrote:

Hmm Rotterdam. Daar ben ik vorig jaar begin november nog tijdens een Music Meter Meeting geweest. Het was toen zo'n lekker weer dat we op het terras van het Belgische Biercafé Boudewijn nog wat gedronken hebben. Wel een dure tent trouwens. Die Lantaarn/venster ligt trouwens nogal een eindje van het station of niet. Het is dacht ik in ieder geval een andere bioscoop dan die welke we zo'n 1½ jaar geleden tijdens een Movie Meter Meeting in Rotterdam bezocht hebben.

LV licht op 4 metrohaltes (Wilhelminaplein) van CS ben je in 10 minuten en dan 2 minuten lopen. Kortom, prima bereikbaar.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Reinbo wrote:

Naast de beste stoelen (want die zijn inderdaad top), heb je ook de mooiste projectie (alles is gloednieuw), mooiste foyer (een ontwerp van de Portugese architect Álvaro Siza) en een hele lekkere keuken (ook horeca genoeg in de omgeving). En dan ook nog eens een prima programmering (http://www.lantarenvenster.nl/35-Film) . LV is niet voor niets met afstand de mooiste bios van Nederland.

Ik wil wel een meeting plannen. Zaterdag 3 maart?

Fijne bioscoop. Je kunt gewoon je glas whisky, of wat dan ook, mee nemen. Ook de programmering en de foyer zijn top.

Echter, het plusje voor de stoelen het scherm gaan naar Pathé (de Kuip).

Nadeel is wel dat je er niet eens popcorn hebt. Onbegrijpelijk eigenlijk.

Qua foyer zijn er misschien weinig betere bioscopen, maar als het op de bioscoopzalen zelf aankomt, zijn er genoeg die beter zijn.

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Elineloves wrote:

Pure Twitterdiscriminatie!

Hyves, facebook, myspace, netlog, twitter: 1 pot nat! Recensie'tje tikken mag na de film in de lounge, die echt te chill voor woorden is. Komen dus Eline! De vrouwelijke kant van moviemeter wordt al zo slecht vertegenwoordigt op meets. En op die manier zien wij film-nerdjes ook nog eens een vrouw die niet van pixels is.

@IR/Frank: Meteen maar eentje plannen voor (laten we zeggen) juni in Utrecht dan? Ik keek net eens even op musicmeter en daar plannen ze ook 3 meets achter elkaar, dus waarom hier niet? En @de mensen in het Noorden: Waarom plannen jullie er ook niet gelijk eentje? Op die manier is iedereen blij en hoeft er ook niet meer gekibbeld te worden! Groningen: half april?

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Fijne bioscoop. Je kunt gewoon je glas whisky, of wat dan ook, mee nemen. Ook de programmering en de foyer zijn top.

Echter, het plusje voor de stoelen het scherm gaan naar Pathé (de Kuip).

Nadeel is wel dat je er niet eens popcorn hebt. Onbegrijpelijk eigenlijk.

Qua foyer zijn er misschien weinig betere bioscopen, maar als het op de bioscoopzalen zelf aankomt, zijn er genoeg die beter zijn.

Dat er geen popcorn is, vind ik een plus. Scherm in Pathe is wel groter, maar de projectie daar is minder scherp en minder helder. Stoelen in LV vind ik ook prettiger. Zijn wat steviger, moet je van houden.

Maar ok, de zalen zijn niet supergroot, dus voor een actiespektakel kun je beter naar Pathe IMAX, maar voor een mooi geschoten arthouse film, moet je in LV zijn.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.