- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Iedereen die een vorm van interesse heeft in een meeting: step forward! Indien niemand zich laat horen hier, of het niet leest kan er natuurlijk ge'pmed worden.
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
@Materny, Wow das lang geleden!
Lijkt me wel leuk jou ook eens in het echt te zien!
Dan hebben we gelukkig nog bijna een jaar om dingen te plannen en vervolgens niet te gaan doen

Reinbo heeft wel gelijk over L/V, heb er al twee keer naartoe gewild met een meet maar schijnbaar rust er een vloek op want iedere keer ging het mis. De ene keer was er te weinig tijd en toen was het weer een marathon die roet in het eten gooide. Zou een IFFR meet geen optie zijn trouwens, of is dat te radicaal?
Misschien wel mensen die daar altijd al eens naartoe wilde maar er tegenop zagen alleen te komen? Er worden zoiezo als mini-meets gehouden heb ik begrepen...
Als het al recent zou zijn, een meet, dan wel eentje niet TEver van mijn deur want dat kan ik momenteel even niet afforden. Maar hopelijk zijn er meer mensen met ideeen, vast wel toch? 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Probleem bij het iffr is dat ik dan direct na de film de volgende in duik. En eigenlijk is dat al een soort meeting want je treft daar sowiso veel mm-ers.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Klopt, zag je vorig jaar regelmatig 2/3 rijen voor me een recensietje tikken op je iPhone vlak voor de volgende film 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
@Materny, Wow das lang geleden!
Lijkt me wel leuk jou ook eens in het echt te zien!
Ben nooit weggeweest hoor 
. Zou een IFFR meet geen optie zijn trouwens, of is dat te radicaal?
Misschien wel mensen die daar altijd al eens naartoe wilde maar er tegenop zagen alleen te komen? Er worden zoiezo als mini-meets gehouden heb ik begrepen...
Als het al recent zou zijn, een meet, dan wel eentje niet TEver van mijn deur want dat kan ik momenteel even niet afforden. Maar hopelijk zijn er meer mensen met ideeen, vast wel toch?
Daarom kies ik voor centraal. Iemand uit Groningen naar Antwerpen halen, of iemand uit Maastricht naar Den Haag is niet bevordelijk voor de opkomst. Wanneer je een stad als Breda of Utrecht kiest zit je meestal wel goed m.b.t. reistijden.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Als er nou een stoere activiteit wordt gerorganiseerd, zoals paintballen of karten, dan zal een meeting een druk en geslaagde meeting worden.
Hiermee wil ik absoluut niet zeggen dat ik een indruk krijg van saaie meetings. Misschien zouden vele gebruikers into een verandering zijn dan uit eten/kroeg en dan een filmpje. Het is alleen een klein suggestie wat ik wou delen.
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Ik ben een paar keer naar een meeting geweest in Utrecht en die waren best gezellig. Utrecht is ook de beste plaats om een meeting te organiseren. Het ligt centraal, heeft veel bioscopen en best wel aardige kroegen.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Als er nou een stoere activiteit wordt gerorganiseerd, zoals paintballen of karten, dan zal een meeting een druk en geslaagde meeting worden.
Hiermee wil ik absoluut niet zeggen dat ik een indruk krijg van saaie meetings. Misschien zouden vele gebruikers into een verandering zijn dan uit eten/kroeg en dan een filmpje. Het is alleen een klein suggestie wat ik wou delen.
Klopt, maar dit zijn meestal ook de wat duurdere activiteiten die je normaliter met vrienden doet. Tevens lopen de kosten wel aanzienlijk op met een uurtje paintballen/karten, wat eten en reiskosten. Maar goed; als er animo voor is ben ik de laatste die er wat van zal zeggen.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Neh, call me old fashioned, maar het is een film meeting. Gewoon fijn biosje, een drankje, en nog 1, en wat eten!
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Het noorden is op MM ook niet zo sterk vertegenwoordigd. Utrecht is dan voor die personen waarschijnlijk nog het meest gunstige. Of Almere, al willen de meesten daar nog niet dood gevonden worden 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Het feit dat deze discussie alweer een hele week in leven is geeft iig. hoop!
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Almere is sowieso niet goed te bereiken met het OV vanuit het Noorden, zou je moeten weten SnakeDoc
Utrecht is zelfs dan ook de beste keus in het geval de meeting in Midden-Nederland zou worden gehouden. Ben je in een kleine 2 uurtjes.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Lelystad, Almere .... ben ik zo 
Maar ik heb niks gezegd 
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
De MM-Meetings behoren nu wel een beetje tot het verleden...
Tja, hoe zou dat toch komen. Heeft men er gewoon geen zin meer in? Bij de Music Meter gebruikers ligt dat toch wel even anders. Vandaag heb ik voor de 2e maal in Nijmegen een music meeting georganiseerd. Maar liefst 22 gebruikers waren er aanwezig waaronder ook enkele movie meter bekenden zoals Stephan73 en Paalhaas. Was er heel gezellig. Flinke aankopen gedaan op de CD/vinyl markt en in enkele muziekshops en daarna uiteraard kroegbezoek en lekker eten. 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Almere
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Tja, hoe zou dat toch komen. Heeft men er gewoon geen zin meer in? Bij de Music Meter gebruikers ligt dat toch wel even anders. Vandaag heb ik voor de 2e maal in Nijmegen een music meeting georganiseerd. Maar liefst 22 gebruikers waren er aanwezig waaronder ook enkele movie meter bekenden zoals Stephan73 en Paalhaas. Was er heel gezellig. Flinke aankopen gedaan op de CD/vinyl/CD markt en enkele muziekshops en daarna uiteraard kroegbezoek en lekker eten.
Denk dat er meerdere redenen voor zijn. Belangrijkste is dat de meetings wat overgenomen zijn door een vast klein groepje van relatieve nieuwkomers. Krijg vaak de indruk dat daardoor de oude garde enigzins afhaakt.
Overigens zelf nooit naar meeting geweest dus is slechts een observatie op basis van dit topic.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Ik zou bij een eventuele MM meeting aanwezig kunnen zijn. Maar de locatie moet wel een beetje acceptabel zijn. Heb geen zin om 150+ km te rijden. Utrecht is op zich nog wel redelijk te doen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Volgens mij wordt hier te veel getracht iedereen gelukkig te maken. Dat kan niet. Ik zal buiten R'dam niet komen en voor anderen is dat nu net weer te ver, etc. Gewoon doen en dan zie je wel wie er komt. Dan heb je in ieder geval een meeting en dat is meer dan geen.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ik zal buiten R'dam niet komen.
.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Omdat ik geen zin heb een half uur of langer in de trein te zitten, als ik ook hier naar de bios kan.
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Bij alle movie meter meetings die ik tot nu toe bezocht heb lag bij mij altijd de nadruk op gezelligheid. Mensen van MM ontmoeten, terrasje pakken, lekker eten en drinken. De film kwam bij mij altijd op de laatste plaats. Ik gebruikte dat altijd als een gelegenheid om even bij te komen wat oa tot gevolg had dat ik tijdens de film altijd in slaap viel. 
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Omdat ik geen zin heb een half uur of langer in de trein te zitten, als ik ook hier naar de bios kan.
Das een vrij lakse instelling natuurlijk ... Maar ik ga er vanuit dat jij waarschijnlijk sowieso niet op een meeting zit te wachten, ...
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Inderdaad. Ik zeg niet dat ik zou komen. Maar bij een meeting gaat het denk ik om de hele dag? Dan is het wel erg laks om niet van je luie reet af te komen inderdaad.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Als het in Rotterdam is kom ik wel, anders niet. Hangt ook van de film af, die moet wel een beetje aantrekkelijk zijn, want om nu tijdens een biertje over een middelmatige flut film te gaan hebben, trekt me ook niet.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Hmm ik ben zelfs eens vanuit A'dam naar Antwerpen gegaan, en de film was The Isle (een vreselijke Asian flick) Toch een geslaagde avond.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Alsof het om de film gaat. Ik neem aan dat er op zo'n meeting over van alles en nog wat gepraat wordt?
Film is slechts een onderdeel van de gehele dag.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Als het in Rotterdam is kom ik wel, anders niet. Hangt ook van de film af, die moet wel een beetje aantrekkelijk zijn, want om nu tijdens een biertje over een middelmatige flut film te gaan hebben, trekt me ook niet.
Gezien die hele houding snap ik eerlijk gezegd niet echt wat je hier in dit topic te zoeken hebt :s