- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Is iemand misschien in voor een Eraserhead meeting in Den Haag ofzo?
Misschien dat nog niet iedereen het wist maar die film krijgt in september dus een re-release in de bioscopen en het lijkt me persoonlijk geweldig om hem, als een van mijn favorieten, op het grote doek te kunnen aanschouwen. Wilde hem eerst samen met sinterklaas (de user) gaan zien maar we dachten, waarom maken we er geen meeting van? Genoeg gebruikers hier die die film hoog waarderen. Of misschien Lynch fans die hem nog niet gezien hebben. Perfecte kans dacht ik zo.
Hij gaat 15 september in premiere en naar ik weet enkel in Amsterdam, Utrecht en Den Haag (kies zelf voor die laatste omdat het lekker dichtbij is, hehe!) Dat is nogal vroeg dag en heb geen idee hoelang die zal gaan draaien en op welke dagen. Ook nog geen programma beschikbaar voor filmhuis Den Haag ofzo, daar is het waarschijnlijk nog iets te vroeg voor, dus een echte datum kunnen we later pas prikken, al kan je er denk ik wel vanuit gaan dat hij ook in het weekend te zien zal zijn...
Maar goed: als mensen hier interesse hebben: geef je maar vast op dan. Hoop op een grote groep! 
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Den Haag niet zo. Liever Utrecht, waar ie volgens mij release krijgt in t'Hoogt. Zin in wel. Denk btw niet rond 15/16 gelijk gaan, wat dat is op mn verjaardag. Relaxed verjaardagscadeu eigenlijk, maar ik denk dat ik dan wat anders te doen heb.
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Aah naja, Utrecht zou opzich ook wel kunnen, moeten we nog maar even zien dan tegen die tijd...
Nog andere geïnteresseerden? 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Nouja, we hebben het besproken dus. 
24 september of 1 oktober zijn voor mij wel een optie.
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Krijg een beetje het idee dat ik hier eerst ''GRATIS BIER'' moet roepen voor er reacties komen, hehe.
puckb96
-
- 1849 messages
- 0 votes
Aah naja, Utrecht zou opzich ook wel kunnen, moeten we nog maar even zien dan tegen die tijd...
Nog andere geïnteresseerden?
Utrecht is helemaal niet slecht! Daar woon ik best wel dichtbij hahaha
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ik hoor nog steeds krekelgeluiden.....
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Vergis je daar niet in, krekels kunnen herrie maken. Anyway, de 24e kan ik niet. 1 oktober denk ik wel.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Cinema Egzotik | The Cult Corner - thecultcorner.com
misschien is deze voorstelling een kleine mmmeeting waard?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Krijg een beetje het idee dat ik hier eerst ''GRATIS BIER'' moet roepen voor er reacties komen, hehe.
Waar? 
herder
-
- 425 messages
- 0 votes
Ik drink liever melk 
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Oh my God. He just ordered a giant glass of milk!
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ik een glas water met 2 paracetamol.
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Oh my God. He just ordered a giant glass of milk!
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Wordt er trouwens ook zo'n flashmob bij zo'n meeting gehouden...?
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
De MM-Meetings behoren nu wel een beetje tot het verleden...
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Het wil niet echt meewerken de laatste tijd he. Laatste bericht dateerde alweer van 23 september, gaat snel de tijd 
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Iedereen heeft het natuurlijk druk 
2012 begint leuk 
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Ja mensen we moeten toch nog minstens 1 keer meeten voor de wereld straks vergaat, wat jullie?
disneystore
-
- 1760 messages
- 0 votes
Toevallig eens een meeting in België?
Maar ik meet wel niet mee, haha, denk niet dat jullie 't echt leuk vinden om met een 14 jarige te meeten...
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Waarom geen meeting in de mooiste bioscoop van Nederland: Lantaren/Venster. Zijn ook zat leuke restaurantjes en cafe's in de buurt. Sterker nog, dat kan je daar ook beide doen.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Denk niet dat jullie 't echt leuk vinden om met een 14 jarige te meeten...
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Kom is een beetje naar het Noorden mensen! Hup Hup!
l-d
-
- 276 messages
- 641 votes
Ja mensen we moeten toch nog minstens 1 keer meeten voor de wereld straks vergaat, wat jullie?
Dan hebben we gelukkig nog bijna een jaar om dingen te plannen en vervolgens niet te gaan doen 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Aangezien veel Nederlanders naar Antwerpen een filmpje komen kijken lijkt me Kinepolis (Metropolis voor de vrienden) ook geen slecht idee. Voor ons Antwerpenaren ligt 't Stad toch vrij centraal. 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Toevallig eens een meeting in België?
Maar ik meet wel niet mee, haha, denk niet dat jullie 't echt leuk vinden om met een 14 jarige te meeten...
We meeten ook niet met een 14 jarige, maar met een filmliefhebber. Leeftijd is niet relevant.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Kom is een beetje naar het Noorden mensen! Hup Hup!
Ik sta er wel open voor om wat te organiseren.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
We kunnen het natuurlijk weer eens voorzichtig proberen.