• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.146 actors
  • 9.373.066 votes
Profile

MM Meetings

puckb96

• 1849 messages
  • 0 votes

Laten we weer even ontopic gaan

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Is iemand misschien in voor een Eraserhead meeting in Den Haag ofzo?

Misschien dat nog niet iedereen het wist maar die film krijgt in september dus een re-release in de bioscopen en het lijkt me persoonlijk geweldig om hem, als een van mijn favorieten, op het grote doek te kunnen aanschouwen. Wilde hem eerst samen met sinterklaas (de user) gaan zien maar we dachten, waarom maken we er geen meeting van? Genoeg gebruikers hier die die film hoog waarderen. Of misschien Lynch fans die hem nog niet gezien hebben. Perfecte kans dacht ik zo.

Hij gaat 15 september in premiere en naar ik weet enkel in Amsterdam, Utrecht en Den Haag (kies zelf voor die laatste omdat het lekker dichtbij is, hehe!) Dat is nogal vroeg dag en heb geen idee hoelang die zal gaan draaien en op welke dagen. Ook nog geen programma beschikbaar voor filmhuis Den Haag ofzo, daar is het waarschijnlijk nog iets te vroeg voor, dus een echte datum kunnen we later pas prikken, al kan je er denk ik wel vanuit gaan dat hij ook in het weekend te zien zal zijn...

Maar goed: als mensen hier interesse hebben: geef je maar vast op dan. Hoop op een grote groep!

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Den Haag niet zo. Liever Utrecht, waar ie volgens mij release krijgt in t'Hoogt. Zin in wel. Denk btw niet rond 15/16 gelijk gaan, wat dat is op mn verjaardag. Relaxed verjaardagscadeu eigenlijk, maar ik denk dat ik dan wat anders te doen heb.

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Aah naja, Utrecht zou opzich ook wel kunnen, moeten we nog maar even zien dan tegen die tijd...

Nog andere geïnteresseerden?

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Nouja, we hebben het besproken dus.

24 september of 1 oktober zijn voor mij wel een optie.

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Krijg een beetje het idee dat ik hier eerst ''GRATIS BIER'' moet roepen voor er reacties komen, hehe.

puckb96

• 1849 messages
  • 0 votes

niethie wrote:

Aah naja, Utrecht zou opzich ook wel kunnen, moeten we nog maar even zien dan tegen die tijd...

Nog andere geïnteresseerden?

Utrecht is helemaal niet slecht! Daar woon ik best wel dichtbij hahaha

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Ik hoor nog steeds krekelgeluiden.....

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Vergis je daar niet in, krekels kunnen herrie maken. Anyway, de 24e kan ik niet. 1 oktober denk ik wel.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

*Tumbleweeds rollen voorbij...*

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Cinema Egzotik | The Cult Corner - thecultcorner.com

misschien is deze voorstelling een kleine mmmeeting waard?

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

niethie wrote:

Krijg een beetje het idee dat ik hier eerst ''GRATIS BIER'' moet roepen voor er reacties komen, hehe.

Waar?

herder

• 425 messages
  • 0 votes

niethie wrote:

Ik drink liever melk

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Oh my God. He just ordered a giant glass of milk!

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Ik een glas water met 2 paracetamol.

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Inland Rabbit wrote:

Oh my God. He just ordered a giant glass of milk!

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Wordt er trouwens ook zo'n flashmob bij zo'n meeting gehouden...?

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

De MM-Meetings behoren nu wel een beetje tot het verleden...

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Het wil niet echt meewerken de laatste tijd he. Laatste bericht dateerde alweer van 23 september, gaat snel de tijd

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Iedereen heeft het natuurlijk druk

2012 begint leuk

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Ja mensen we moeten toch nog minstens 1 keer meeten voor de wereld straks vergaat, wat jullie?

disneystore

• 1760 messages
  • 0 votes

Toevallig eens een meeting in België? Maar ik meet wel niet mee, haha, denk niet dat jullie 't echt leuk vinden om met een 14 jarige te meeten...

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Waarom geen meeting in de mooiste bioscoop van Nederland: Lantaren/Venster. Zijn ook zat leuke restaurantjes en cafe's in de buurt. Sterker nog, dat kan je daar ook beide doen.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

disneystore wrote:

Denk niet dat jullie 't echt leuk vinden om met een 14 jarige te meeten...

Je reinste onzin, waarom zou je als 14-jarige niet naar een meet kunnen?

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Kom is een beetje naar het Noorden mensen! Hup Hup!

l-d

• 276 messages
  • 641 votes

niethie wrote:

Ja mensen we moeten toch nog minstens 1 keer meeten voor de wereld straks vergaat, wat jullie?

Dan hebben we gelukkig nog bijna een jaar om dingen te plannen en vervolgens niet te gaan doen

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Aangezien veel Nederlanders naar Antwerpen een filmpje komen kijken lijkt me Kinepolis (Metropolis voor de vrienden) ook geen slecht idee. Voor ons Antwerpenaren ligt 't Stad toch vrij centraal.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

disneystore wrote:

Toevallig eens een meeting in België? Maar ik meet wel niet mee, haha, denk niet dat jullie 't echt leuk vinden om met een 14 jarige te meeten...

We meeten ook niet met een 14 jarige, maar met een filmliefhebber. Leeftijd is niet relevant.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

SnakeDoc wrote:

Kom is een beetje naar het Noorden mensen! Hup Hup!

Gevaarlijk terrein met dit noodweer! Ik zeg centraal in het bourgondische Breda. Minder dan een uur rijden vanaf Utrecht, Rotterdam, Antwerpen, Den Bosch, Eindhoven etc. etc.: wat wil een mens nog meer.

Ik sta er wel open voor om wat te organiseren.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

We kunnen het natuurlijk weer eens voorzichtig proberen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.