- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Freddy had een nachtmerie op Elmstreet en nu is er geen bier meer? of haal ik nu dingen door elkaar?
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Bleek dat ik nog een uitnodiging had staan op 29 oktober voor een metal optreden van me neef. Kreeg al in Februari een uitnodiging, die toen een beetje is vergeten. Tot ik weer de agena op Facebook bekeek.
Maar ook omdat er zowat geen hond zich meer op dit forum vertoond. En vind het, als ik mijn mening mag zeggen, het ook een beetje een afknapper als een voetbalwedstrijd op tv belangrijker is dan sociale contacten. Je kan tegenwoordig ook opnemen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
....het is wel Roda JC - Ajax he, dat is niet zomaar een wedstrijd! 
Oktober is nog wel een eindje weg, misschien is tegen die tijd meer belangstelling?
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
...Nouja achteraf horen wie er gewonnen heeft is toch voldoende?
Ipv een half uur lang naar al die mannen kijken die achter zo'n bal aan hollen. 
Ja, maar kom wel vaker tegen dat als er al 3 maanden van te voren een meeting word gepland dat de lijst al flink vol is. Misschien wel in November dat ik dan een andere meet organiseer.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Ajax gaat natuurlijk altijd voor, maar da's logisch 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
....ook als er een sterfgeval plaats vind? 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Die vinden elke dag plaats en toch ga ik heen ja 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Correctie: Sterfgeval in de familie/vriendenkring?
Begrafenis is op datum/datum
Robert: Ja maar dan speelt Ajax-Feyenoord dus ik kom niet. 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Ja, dan niet natuurlijk. Al ligt het er wel aan wie er overlijdt, heb niet veel contact met mijn familie.
Maar wees maar gerust, ik mis 26 augustus Ajax - Vitesse omdat ik dan op vakantie in het buitenland ben.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Oooh, gelukkig maar.
Dacht je was een te extreme voetbalfanaat. 
puckb96
-
- 1849 messages
- 0 votes
In De Site > Gebruikers > Moviemeter-users bijeenkomst:
Beste mensen.
Wat zouden jullie ervan vinden als we bijvoorbeeld één keer op de bepaalde tijd (bijvoorbeeld 1 keer in de twee/drie maanden) bijeenkomsten regelen op een bepaalde plek waar we ons "filmverslaving" met elkaar kunnen delen. 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Zou wel weer een keer leuk zijn. Op het moment rollen er alleen maar Tumble Weeds voorbij op dit topic. 
puckb96
-
- 1849 messages
- 0 votes
Oh ja mij zou het kei leuk lijken
Allleen maar effe toestemming van mijn ouders 
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
ojee 14. ja vraag dan maar toestemming aan je ouders ja. Daar gaat je opvoeding!
puckb96
-
- 1849 messages
- 0 votes
ojee 14. ja vraag dan maar toestemming aan je ouders ja. Daar gaat je opvoeding!

puckb96
-
- 1849 messages
- 0 votes
Waarom zou het niet mogen?
Het was maar een grapje natuurlijk. Tuurlijk zal dat wel mogen, ik ben 14 hallo? Dan mag ik wel naar zoiets naar naartoe. Het lijkt me trouwens wel erg leuk als mm zoiets zal organiseren
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zo 'hallo' is dat niet hoor. Ik hoefde het niet te proberen toen ik 14 was. Even naar een vreemde stad om een paar vreemde snuiters te ontmoeten die allemaal rond de 10 jaar ouder waren dan ikzelf.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Nee idd. Ik had dat vroeger ook echt niet moeten proberen. Mijn vader zou me persoonlijk aan mijn haren naar huis toe getrokken hebben. 
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Maar voor meisjes ligt dat natuurlijk ietsje anders. Het zwakke geslacht kan zichzelf immers moeilijk verdedigen. En aangezien achter elke boom een grote vieze harige verkrachter kan staan, begrijp ik de zorgen van jullie vaders heel goed. 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Maarja Puck is een jongen (dacht eerder altijd dat het een meisje was
)
Maarja, die risico heb je toch ook bij volwassenen. Kijk maar naar Irreversible.
Maargoed, snap de zorgen wel hoor, maar als je gewoon meteen vanuit de trein naar het afgesproken groepje toe loopt moet het wel kunnen. Mobiele nummers op zak....
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja, mijn ouders waren denk ik meer bang geweest voor het hele 'je weet niet met wie je te maken hebt op het internet'-gebeuren. Alleen naar de stad heb ik op die leeftijd wel vaker gedaan, maar ik denk niet dat ze blij waren als ik met mensen van het internet afgesproken had.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Maar ik denk niet dat ze blij waren als ik met mensen van het internet afgesproken had.
.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ja, mijn ouders waren denk ik meer bang geweest voor het hele 'je weet niet met wie je te maken hebt op het internet'-gebeuren. Alleen naar de stad heb ik op die leeftijd wel vaker gedaan, maar ik denk niet dat ze blij waren als ik met mensen van het internet afgesproken had.
Ach, komt ook omdat internet de wereld overmeesterd heeft. Vroeger zal je wel niet gehoord hebben van, je moet uitkijken met mensen die je via een telegram/brief kent. Maar toen was de wereld ook niet zo oversekst en taboeërig als nu. En tuurlijk kan het anders. Zo heb ik een meisje, na een keer gezien te hebben op internet verder leren kennen, bij der thuis afgesproken (natuurlijk wel verstandig) en toch nog een tijd verkering gehad.
Maarja, alles heeft zijn voor en nadelen, zo ook internet.
Tuurlijk zijn er risico's maar alles te zwart op wit zien is ook niet te bedoeling. Als je als volwassen vrouw door een tunneltje loopt (bij wijze van spreke) of je word geadverteerd/wijsgepraat door een een of andere Roemeen om in een kindercreche te werken komt het toch erg op hetzelfte neer. Maargoed, niet alle mannen zijn viezerikken. Tuurlijk is internet een makkelijker iets om doelwitten te creeeren maarja, heb er toch wel een beetje dubbel gevoel over want als het internet niet is geweest was het wel iets anders geweest.
puckb96
-
- 1849 messages
- 0 votes
Maar voor meisjes ligt dat natuurlijk ietsje anders. Het zwakke geslacht kan zichzelf immers moeilijk verdedigen. En aangezien achter elke boom een grote vieze harige verkrachter kan staan, begrijp ik de zorgen van jullie vaders heel goed.
Wat lul je nou? Ik ben een jongen, slimmerik 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
. Klopt, maar nu hebben mijn ouders het niet meer voor het zeggen. Ik ben van mening dat je best goed zelf kan inschatten of het wel of niet verstandig is om te gaan. Zo'n MM Meeting is al meerdere keren geweest en de foto's zijn hier gepost. Als er dan nog een keer zo'n meeting is en dezelfde mensen gaan, dan weet je dat je best mee kan gaan de volgende keer. Tenminste, zo zie ik het.
Mijn beste vriend heb ik ook via het internet ontmoet, maar dat is allemaal een beetje raar gegaan. Heel veel aan het MSNen en skypen geweest destijds en toen kwam ik erachter dat hij vrienden van me kende. (Was raar, want hij woonde in Zeeland en ik in Brabant).
We hebben toen nog niet afgesproken en daarna was het contact verwaterd. Toen ik 2 jaar later op kamers ging in Eindhoven was hij mijn huisgenoot. Raar maar waar.
ibendb
-
- 5037 messages
- 3219 votes
Wat lul je nou? Ik ben een jongen, slimmerik

sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Mijn beste vriend heb ik ook via het internet ontmoet, maar dat is allemaal een beetje raar gegaan. Heel veel aan het MSNen en skypen geweest destijds en toen kwam ik erachter dat hij vrienden van me kende. (Was raar, want hij woonde in Zeeland en ik in Brabant).
We hebben toen nog niet afgesproken en daarna was het contact verwaterd. Toen ik 2 jaar later op kamers ging in Eindhoven was hij mijn huisgenoot. Raar maar waar.

Achja en nu we het over de leeftijden hebben, degene waar ik het net over had was ook 14 jaar (klinkt al verdacht zou je denken) en toch in een redelijk bekende kring alsnog. Maarja liefde kent geen leeftijd vind ik (al zijn er natuurlijk wel grenzen), en of het nou begint op internet, met brieven, in het echt vind ik niet veel uitmaken, alhoewel het wel belangrijk is om het niet altijd maar op internet te doen, ook met internetvrienden niet. Zo kon ik ook een MoMe User 2 jaar lang op het internet en vond ik dat het uiteindelijk tijd werd om eens af te spreken, en nog steeds zijn we beste vrienden.
Het is immers wel een pijnlijke afknapper/baalmoment als je mekaar al zo goed op internet kent en dat het face to face op de eerste afspraak helemaal mis gaat.
Internetcontacten kunnen alsnog ook heel positief uitpakken. Tis een stuk simpeler, alleen het ideaalbeeld is een beetje negatief geworden door die viezerikken op MTV chats of anderzinds. Maarja, zoals gezegt, als het geen internet was was het wel iets anders.
@Puck: ik had ook altijd gedacht dat je een meisje was. Totdat je uiteindelijk in je profiel je geslacht als man neerzette.
Altijd lastig met die namen.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Om te bewijzen dat je echt bent wie je zegt te zijn, hebben we gelukkig het foto topic. Daardoor weet bv. iedereen dat ik echt Lord Flashheart ben. 
Overigens was mijn opmerking helemaal niet aan jou gericht, maar aan de dames Mel D. en Eline; ik dacht dat je dat wel door zou hebben.