• 178.094 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.683 votes
Profile

MM Meetings

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

niethie wrote:

(quote)
Hyves, facebook, myspace, netlog, twitter: 1 pot nat! Recensie'tje tikken mag na de film in de lounge, die echt te chill voor woorden is. Komen dus Eline! De vrouwelijke kant van moviemeter wordt al zo slecht vertegenwoordigt op meets. En op die manier zien wij film-nerdjes ook nog eens een vrouw die niet van pixels is.

@IR/Frank: Meteen maar eentje plannen voor (laten we zeggen) juni in Utrecht dan? Ik keek net eens even op musicmeter en daar plannen ze ook 3 meets achter elkaar, dus waarom hier niet? En @de mensen in het Noorden: Waarom plannen jullie er ook niet gelijk eentje? Op die manier is iedereen blij en hoeft er ook niet meer gekibbeld te worden! Groningen: half april?

Volgens mij wilden we eerst ook 1 doen, maar ging niet door.

Oké, ik zeg nog een meeting op zaterdag 21 april. Om vervolgens door te gaan in de kroeg en te eindigen ergens in de stad tot in de vroege(of late) morgen, want daarom heet het ook Groningen

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Even op een rijtje voor de mensen die te selectief lezen:

Rotterdam: 3 maart (bios: Lantaren/Venster}

- Mug

- Niethie

- Soom

- I.R. (Onder voorbedingetjes)

Utrecht: april of juni (Datum voorlopig onder voorbehoud? Nader over in te komen!)

- Niethie

-

Groningen: 21 april (?) (Activiteit: zuipen tot we kruipen!!!)

- Rep_Robert

-

Zo ik heb mijn balletje op gegooit, aan jullie de rest!

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Rotterdam: slecht

Geen Pathé: slecht (ik laat de unlimited pas wel thuis)

Maar goed: had graag wel eens de meeting willen organiseren, maar Rotterdam is onbekend terrein voor mij. Locaties, parkeren, looproutes, restaurantjes: no clue. Dus leg ik mijn lot wel in de handen van de Rotterdammers ter plekke (doe ik niet vaak trouwens),

- Mug

- Niethie

- Soom

- Materny (Onder voorbehoud)

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Doe je wel een ander shirtje aan?

PS. Parkeren kan op Katendrecht (Deliplein), daar is het nog gratis. Via de Rijnhavenbrug is dat op 400 m van LV

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Het oude Lantaren Venster was wel aan een opknapbeurt toe en ben volgens mij nog niet in vernieuwde geweest. Misschien tijdens IFFR nog maar zet me voor zekerheid ook hier maar even op lijst

- Mug

- Niethie

- Soom

- timbo_ (Ook onder voorbehoud)

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Reinbo wrote:

Zal het overwegen

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

- Mug

- Niethie

- Soom

Utrecht: april of juni (Datum voorlopig onder voorbehoud? Nader over in te komen!)

- Niethie

- (afhankelijk van datum en werk, SnakeDoc)

- Rep_Robert

- (afhankelijk van werk, SnakeDoc)

Ik ben overigens ook niet vies van een klein twittertje op z'n tijd. Maar niet tijdens de film natuurlijk

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

De leukste activiteit is weer eens in Groningen

'Helaas' zit ik dat weekend in de Provence

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

- Mug

- Niethie

- Soom

- Niethie

- (afhankelijk van datum en werk, SnakeDoc)

- Rep_Robert

- (afhankelijk van werk, SnakeDoc)

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Ik zat te denken aan het volgende programma.

± 15.30 film

± 17.30 uur biertjes in LV

± 18.30 eten in Gaucho's met prachtig uitzicht op de Nieuwe Maas (Of is 14 euro kip of 18 euro all you can eat spare ribs te prijzig?) Kunnen ook in LV eten. Dan ben je rond de 10 euro klaar.

Daarna doorzakken in Hotel New York (Is vooral leuk als je er nog nooit geweest bent) Of in Cafe Tsjechov & Co op het Deliplein in Katendrecht. Is meer een gezellige kroeg.

En voor de die-hards:

± 01.00 uur MM - tattoo zetten bij de enige echte Tattoo Bob.

Andere leuke dingen in de buurt is een bezoek aan het Fotomuseum of de SS Rotterdam. Kan je vooraf doen.

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

3 meetings.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

in 4 maanden tijd, dat is 1 per 2 maanden. Daarbij is die in Groningen waarschijnlijk voor andere users aantrekkelijk dan die in Rotterdam.. Dus ik zie niet wat er aan is.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Als ik het zo lees probeert Reinbo de beste meeting ooit te organiseren. Hotel New York, Gaucho's, SS Rotterdam. Je bent gek als je van plan bent om naar een meeting te gaan die niet te kiezen. Reinbo .

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Zorg nou maar eerst dat er 1 meeting een beetje succes vol is imo.

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Succesvolle Music Meetings genoeg gehad jaren terug maar er werd toen ook maar één meeting per jaar gehouden, meestal in Utrecht omdat die stad het meest centraal ligt en over voldoende goede (arthouse)bioscopen beschikte.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Naomi Watts wrote:

Als ik het zo lees probeert Reinbo de beste meeting ooit te organiseren. Hotel New York, Gaucho's, SS Rotterdam. Je bent gek als je van plan bent om naar een meeting te gaan die niet te kiezen. Reinbo .

Kom ook !

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Tsjah, ik als Utrechter word dan weer naar voren geschoven als organisator van een mogelijke Utrecht meet, maar dat ga ik niet doen. Jammer maar helaas, ik raak al in paniek bij het idee iets te moeten organiseren en een groep door de stad te moeten begeleiden. Gegarandeerd chaos!

Mocht er iemand anders deze skills wel bezitten, kan ik natuurlijk altijd meehelpen.

Verder, leuk programma Reinbo. 18 eurie voor ribs is inderdaad wat prijzig, maar overleef ik ook zeker wel een keer Spareribs

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Reinbo wrote:

(quote)

Dat er geen popcorn is, vind ik een plus. Scherm in Pathe is wel groter, maar de projectie daar is minder scherp en minder helder. Stoelen in LV vind ik ook prettiger. Zijn wat steviger, moet je van houden.

Maar ok, de zalen zijn niet supergroot, dus voor een actiespektakel kun je beter naar Pathe IMAX, maar voor een mooi geschoten arthouse film, moet je in LV zijn.

De grootste reden dat ik in LatarenVenster komt, is doordat ze daar films draaien, die ze bij Pathé niet draaien, inderdaad (Tree of Life, the Artist, etc.).

Het gaat toch vooral om de totale beleving tijdens de film. Die is bij Pathé beter, juist door het grote scherm en het grootsere geluid.

Ik denk dat er weinig mensen zullen zijn die de stoelen van LV prefereren boven die van Pathé de Kuip.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Reinbo wrote:

PS. Parkeren kan op Katendrecht (Deliplein), daar is het nog gratis. Via de Rijnhavenbrug is dat op 400 m van LV

Waarom niet gewoon parkeren vlak naast LV (gratis)? Tussen de Nieuwe Luxor en LV in. Of laat je die Ajacied gewoon express zover lopen?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

soom wrote:

(quote)
Kom ook !

Helaas te druk met verhuizen en moet die daar op volgende zondag al naar Rotterdam toe en dan lopen mijn prioriteiten helemaal in het honderd .

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Jammer, had leuk geweest jou ook weer n's te zien.

@stfuympos: Zeg iets nuttigs, meld je aan of zwijg gewoon, tss!

En Reinbo, moet je ook niet op te lijst?

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Waarom niet gewoon parkeren vlak naast LV (gratis)? Tussen de Nieuwe Luxor en LV in. Of laat je die Ajacied gewoon express zover lopen?

Dat is overdag niet meer gratis......

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Programma Rotterdam: 3 maart (bios: Lantaren/Venster}

± 15.00 uur - verzamelen L/V

± 15.30 uur - film

± 17.30 uur - biertjes in LV

± 18.30 uur - eten in Gaucho's met prachtig uitzicht op de Nieuwe Maas (of is 14 euro kip of 18 euro

all you can eat spare ribs te prijzig?) Kunnen ook in LV eten. Dan ben je rond de 10

euro klaar.

±20.30 uur - doorzakken in Hotel New York (Is vooral leuk als je er nog nooit geweest bent) Of in

Cafe Tsjechov & Co op het Deliplein in Katendrecht. Is meer een gezellige kroeg.

± 01.00 uur - MM - tattoo zetten bij de enige echte Tattoo Bob op Katendrecht.

Andere leuke dingen in de buurt die je vooraf kan doen: een bezoek aan het Fotomuseum of de SS Rotterdam.

Deelnemers:

- Reinbo

- Mug

- Niethie

- Soom

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Reinbo wrote:

(quote)

Dat is overdag niet meer gratis......

Kun je beter een avondvoorstelling nemen.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Met de komst van de Rijnhavenbrug is Katendrecht maar 150 m lopen.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

's Avonds is het ook niet meer gratis parkeren sinds deze maand...helaas (maar was te verwachten dat het er ooit van zou komen).

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Reinbo wrote:

Programma Rotterdam: 3 maart (bios: Lantaren/Venster}

± 15.00 uur - verzamelen L/V

± 15.30 uur - film

± 17.30 uur - biertjes in LV

± 18.30 uur - eten in Gaucho's met prachtig uitzicht op de Nieuwe Maas (of is 14 euro kip of 18 euro

all you can eat spare ribs te prijzig?) Kunnen ook in LV eten. Dan ben je rond de 10

euro klaar.

±20.30 uur - doorzakken in Hotel New York (Is vooral leuk als je er nog nooit geweest bent) Of in

Cafe Tsjechov & Co op het Deliplein in Katendrecht. Is meer een gezellige kroeg.

Andere leuke dingen in de buurt die je vooraf kan doen: een bezoek aan het Fotomuseum of de SS Rotterdam.

Deelnemers:

- Reinbo

- Mug

- Niethie

- Soom

Tijden en planning zijn prima voor mij. Het liefst eten in Lantaren zelf (meer variatie waarschijnlijk en goedkoper; tevens lust ik geen spareribs. Voor iemand die wat verder weg woont (zoals ik), zit ik al snel op 50 a 60 euro nu. Film (8), eten (10), kroeg (10), benzine (30).

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Ok, we kijken 10 dagen van te voren wel waar de voorkeur voor eten heen gaat. Er zitten nog meer tentjes. Zal effe kijken of ze allemaal een menukaart onmine hebben. Maar het uitzicht van Gaucho's is ook wat waard.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Ga je de hele tijd naar buiten zitten staren dan?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.