- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
tis dat ik Pastichio ken, maar zo'n opmerking pleit niet echt voor m, wel?
. Zo steekt hij nu eenmaal in elkaar, hij is gewoon een beetje maf. Beterschap Stephan.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
@Soom: dat weet ik, maar toch komt t raar over haha
@Stephan: Vervelend man, beterschap.
Tot vanmiddag mensen, bij t station
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik baal hier erg van, maar ik voel me helemaal niet zo lekker. Lichte hoofdpijn en een rot gevoel in mijn maag.
Ik sla deze meeting dus over, want ik heb niet zo'n zin om ziek naar een film te gaan!
Nogmaals ik baal er behoorlijk van, want het leek me een te gekke meeting!
Jammer dat je niet mee kan, maar heb je wel mooi tijd voor mijn quiz. 
Beterschap.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
De quiz.die IK heel goed gedaan heb, al zeg ik het zelf. 
Brix
-
- 19680 messages
- 5117 votes
Ik heb zojuist weer gekeken en er zijn zo'n 5 stoelen verkocht. Mochten er morgen veel meer stoelen verkocht worden, dan is het wel belangrijk te weten dat je geen unlimited kaart hebt.
Draait de film in een meubelzaak Wim? 
Hoe dan ook: ik wens iedereen een geweldig fijne meeting toe, en ben al benieuwd naar het verslag achteraf.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Hoe moet ik het dan zeggen? Vervelende ouwe zeur! 
Bedankt he! 
Querelle
-
- 6548 messages
- 4894 votes
Op het laatste moment ook aangeschoven
Was heel gezellig! en leuk om weer een aantal gezichten achter de nicknames te hebben gezien.
De film van Fincher was ook leuk. Beter dan verwacht.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Was heel gezellig!
Querelle
-
- 6548 messages
- 4894 votes
Ja we zagen jullie ineens ook niet meer. We zijn naar Rotown gegaan weer.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Leuke meeting waar helaas toch wel een paar dingen niet goed gingen. Allereerst wil ik even sorry zeggen dat Jaco en ik pas om 15:10 geparkeerd hadden, 40 minuten te laat.
En we hadden natuurlijk telefoonnummers moeten uitwisselen, dan kun je laten weten dat je later bent, en verder afspreken. Gelukkig hadden Q jones en Trickysmalls ook vertraging en zijn we dan nog met zijn vieren naar de frs geweest en wat gegeten in Dino's. Om een uur of 17:30 waren dan uiteindelijk toch kompleet. Inderdaad leuk om al die gezichten te zien.
Na de film gingen we wat drinken waarbij we helaas 3 man kwijtraakten. Dat is gewoon een probleem van zo'n grote groep, ik miste Soom pas in de bar, en gaan zoeken in een stad als R'dam is niet te doen. Het werd nog wel gezellig in de bar totdat de laatste treinen weg gingen en de meeting ten einde was. Ik geef de meeting een kleine 3 uit 5! 
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Zeer gezellig. Wel best schrikken met zo'n grotere groep, vond t soms wat lastiger praten en geloof me, ik ben toch iemand die graag praat. Als er dan nog Aliens en piramides voorbijkomen kun je me helemaal opvegen, gelukkig was er dan nog altijd mijn lieve Palm, die me vriendelijk aankeek.
Inderdaad allemaal wat warrig en chaoot die ik ben, werd ik daar ook wat onrustig van. Een half uur wachten op het station was zonde van de tijd, om er vervolgens later achter te komen dat een aantal personen er waarschijnlijk wel waren, maar ons gewoon niet herkent hadden.
Kort geshopt, maar niet geslaagd. Winkelen in Rotterdam is op dat gebied toch best mager, of ik had gewon pech. Lekker gegeten, bios en een borrel. Gezellig allemaal, al is Rotown echt een dooie k** tent.
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Ik heb mij gisteren in Rotterdam prima geamuseerd, hoewel het wel even duurde voordat ik in de stemming kwam. Ik voelde me vanwege mijn leeftijd wat onwennig tussen de relatief jonge groep MM mensen. Maar na mijn eerste Affligem was dat gevoel toch snel verdwenen. Ik vond Rotown zeker niet ongezellig maar het assortiment bieren was k*t. Maar ja, het is ook een Heineken
café. Vond het wel leuk dat er dit keer wat meer dames bij waren, maar dat drie mensen na de film de aansluiting met de groep miste en er ook geen contact meer met hen mogelijk was vond ik een groot minpunt.
Het leek wel of het mobieltje nog uitgevonden moest worden en dat terwijl we naar een film gingen die ging over de uitvinding van Facebook.
De film vond ik er erg goed maar moet hem deze week nog een keer herzien want zoals gewoonlijk tijdens een MM meeting viel ik tijdens de film weer in slaap zodat ik toch zo'n pakweg 10 minuten gemist heb.
Verder wil ik de organisatoren voor de - ondanks enkele minpuntjes - voor mijn gevoel toch geslaagde meeting hartelijk bedanken voor hun inzet.
En, volgend jaar ben ik er gewoon weer bij. Misschien moet ik er zelf eens een organiseren.
btw itt Inland Rabbit slaagde ik wel in het shoppen. Ik zag daar bij Plaatboef tot mijn grote verrassing de DVD liggen van "Gwai-Wik" (Re-cycle) waar ik al lang op zoek naar was. 
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Ik geef het stokje graag over! Ik heb van _se7en_ vernomen dat ze er ook graag een wil organizeren, misschien kunnen jullie een team vormen.
Verder was de opkomst deze keer wel erg goed, alleen waren Jaco en ik iets te laks met de laatste voorbereidingen. We zullen beter opletten de volgende meeting die we organizeren.
valerio2003
-
- 575 messages
- 3900 votes
Ik vond het leuk gisteren maar ineens waren we 14 man kwijt en wij maar zoeken...geen telefoonnummers van niemand verder...dat was echt balen!
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Dat was voor mij net zo goed balen.
Zijn jullie nog ergens anders geweest trouwens of zijn jullie naar huis gegaan?
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Gezellig allemaal, al is Rotown echt een dooie k** tent.
Je moet dan ook niet naar Rotown gaan om bier te zuipen, maar om bands te checken. Daar is een muziekpodium voor bedoeld. 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Zijn jullie nog ergens anders geweest trouwens of zijn jullie naar huis gegaan?
?
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Lijkt mij logisch. Ik zou in jullie plaats ook gebaald hebben. Min of meer afgesproken was dat de groep zich vóór aanvang van de film zou splitsen voor het eten, maar het splitsen was niet afgesproken voor de 'after the movie' bórrel, voor mij het gezelligste gedeelte
.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
@Selma: Klopt, maar dan mag t nog wel gezellig eruit zien. Db's of Ekko bij ons (Utrecht) heeft tenminste ook als café nog sfeer.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Toch jammer dat Wim en ik zo laat waren. Maar ja, als je een richtingsgevoel hebt van 3x nix, dan is het misschien handig om is een keer een tomtom aan te schaffen of een route uit te printen. Ik vond het leuk, maar ook wel weer jammer dat ik iedereen tekort heb gesproken. En ik had ook graag wat meer willen vertellen over Aliens en Piramides. @Inland Rabbit:, je vond het niet boeiend hè?
Het was een prima meeting, maar nog één keertje jammer dat er zo weinig foto's zijn gemaakt volgens mij...
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Jaco, ik kon er de humor wel van inzien, als dat de bedoeling was
, maar na 5 minuten was t wel genoeg ja.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Alsjeblieft niet meer vertellen over piramides en aliens! 
De meeting was wat mij betreft erg geslaagd. Leuke mensen, goede film. Heb me zeker vermaakt.
Wel jammer dat het niet echt mogelijk was om met iedereen een gesprek te voeren.
Er zijn inderdaad weinig foto's gemaakt, dit zijn ze:

Doen we het wellie? Of doen we het Niethie?

SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ben nu wel benieuwd wie wie is op de foto's. 
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Gezellig allemaal, al is Rotown echt een dooie k** tent.
Dat zal er wel mee te maken hebben dat alle Rotown-mensen op een feestje in het Westelijk Handelsterrein zaten denk ik dan.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Ben nu wel benieuwd wie wie is op de foto's.
Omdat we met zovelen waren zijn een aantal namen me totaal ontgaan, ik ga dus niet lopen gokken wie wie is. Kan nogal lullig overkomen als ik me vergis.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Doe ik zo me best om uit de foto te blijven, T zal mn shirt wezen, die trekt gewoon de camera aan :S
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Inland Rabbit is degene met het roze shirt?
Se7en is het meisje met het zwarte haar, volgens mij. 
Jaco herken ik inmiddels wel (o.a. rechts naast se7en op de een na laatste foto), maar verder loop ik vast.