- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
Roel_
-
- 287 messages
- 2062 votes
Nog een oproep voor de meeting van 24 oktober in Maastricht.
Bij deze herhaal ik ook even de lijst:
- Quentin.
- Roel
- karlie
- Jacobaco (onder voorbehoud)
- Pastichio Rocker (onder voorbehoud)
- timbo_ (onder voorbehoud)
stephan73
-
- 6269 messages
- 14450 votes
Jullie mogen natuurlijk WEL mijn gekochte spullen voor me dragen.
Tot nu toe is alleen mijn vriendin de pissang, want ik moet natuurlijk wel mijn handen vrij houden om weer nieuwe spullen te kunnen zoeken (en mensen die mij in de weg lopen op zij te duwen).
Dus jij bent dat die mij altijd wegdouwt op de beurs?
thunderball
-
- 5882 messages
- 1414 votes
Ik zie de verzamelbeurs als een slachtveld en iedereen die daar rondloopt als een potentiele concurrent (lees: vijand), die als zodanig ook behandeld dient te worden....(voordat ze de mooiste spullen voor mijn neus weg kopen)
dus dat zou zo maar eens kunnen. 
Maar..eh... ik wil best na vijven wat afspreken op de beurs zelf bv bij het terrasgedeelte, waar je drinken en snacks kunt krijgen, om even te kletsen over wat je zoal gevonden en gekocht hebt etc...
stephan73
-
- 6269 messages
- 14450 votes
Ik denk niet dat wij in dezelfde poel zitten te vissen. Ikzelf zit meer in de experimentele jaren '80 muziek en punk. 
thunderball
-
- 5882 messages
- 1414 votes
Duw ik jou gewoon voor de lol weg. 
Nee, ik zoek voornamelijk J.Bond spullen (poppen, schaalmodellen, posters, LP's etc...), soundtracks en R.Stones stuff.
hellboy.ray
-
- 2056 messages
- 2100 votes
ben nog nooit op de platenbeurs geweest... dus ik zal denk ik niet met veel de beurs uitlopen...
stephan73
-
- 6269 messages
- 14450 votes
Ligt eraan wat je zoekt. De platenbeurs is enorm en je kan er (bijna) alles vinden wat je ooit nog wilde hebben. Dus wat je ook verzamelt, je kan die verzameling altijd aanvullen.
Ik kom meestal met een stuk of 20 LPs thuis! 
thunderball
-
- 5882 messages
- 1414 votes
Idd, ik denk eerder dat je de eerste keer zoveel gaat zien, dat je nooit alles kunt kopen wat je allemaal hebben wilt.
Dat wordt dan een half jaar in de startblokken zitten om in april weer te gaan....!
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Overigens hoef je er niet alleen maar platen te kopen. Je hebt iets van 8 hallen ofzo waar je je geld kwijt kan raken. Strips, postzegels en munten, ouwe kitscherige zooi, films etc.
soom
-
- 24920 messages
- 2752 votes
14 November meeting in Rotterdam (eventueel Schiedam)
- Remi
- Pastichio Rocker
- Soom
- Jacobaco.
- Mug.
- laura-opa en haar tweelingzus, Petra. Laura is in elk geval wel aangemeld hier, heeft echter geen idee hoe Moviemeter werkt... Maar ik hoorde vandaag dat ze wel eens wil weten hoe zo'n meeting in z'n werk gaat, en ook Petra wilde dat weleens weten. Ik weet alleen niet of dat wel is toegestaan?
hellboy.ray
-
- 2056 messages
- 2100 votes
ach ik zie wel of ik met iets thuis kom... er is altijd iets te vinden!
wat ik zoek... is ontzettend zeldzaam en er wordt belachelijk veel geld voor gevraagd!
The Soundhouse Tapes - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Hee, die gebruik ik als fruitschaal!
hellboy.ray
-
- 2056 messages
- 2100 votes
Hee, die gebruik ik als fruitschaal!
enige IM plaat die ik nog mis (hoewel ik ooit een vinyl rip heb gedownload en op mini cd gezet, zodat ik het toch in ieder geval had)
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Je zoekt de plaat dus, want ik lees dat ie dus ook op cd is.
U-96
-
- 11875 messages
- 2082 votes
- laura-opa en haar tweelingzus, Petra. Laura is in elk geval wel aangemeld hier, heeft echter geen idee hoe Moviemeter werkt... Maar ik hoorde vandaag dat ze wel eens wil weten hoe zo'n meeting in z'n werk gaat, en ook Petra wilde dat weleens weten. Ik weet alleen niet of dat wel is toegestaan?
Waarom niet?
hellboy.ray
-
- 2056 messages
- 2100 votes
Je zoekt de plaat dus, want ik lees dat ie dus ook op cd is.
Officieel bestaat de cd niet, alleen maar de plaat.
Het zal een grote mazzel zijn als ik de plaat vind,
maar daar ga ik niet van uit.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
De originele versie ga je niet meer vinden maar er zijn toch talloze herdukken in de omloop? Zelf heb ik er één gekocht van 20€ die net hetzelfde is maar waarvan de hoes langst de andere kant open gaat.
thunderball
-
- 5882 messages
- 1414 votes
Officieel bestaat de cd niet, alleen maar de plaat.
Het zal een grote mazzel zijn als ik de plaat vind,
maar daar ga ik niet van uit.
Ik heb even voor je gekeken:
op Ebay staan er op dit moment drie (hoewel de eerste erg afwijkt qua hoes, dus dat zal wel geen echte zijn).
De prijzen varieeren van 15 tot 54 euro.
Ik heb er verder geen verstand van of het originele of heruitgaves zijn, maar er is dus wel aan te komen.....
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Al gaat dit wel serieus offtopic maar hier is een beschrijving van de originele LP: Description of The Soundhouse Tapes - geocities.com
hellboy.ray
-
- 2056 messages
- 2100 votes
Ik zie wel op de meeting in de Jaarbeurs.
Er zullen ook wel een paar soundtracks zijn die mij misschien interesseren.
Achteraf een drankje en bijkletsen, maar waar???
Winkel van Sinkel op de Oude Gracht of ergens anders???
thunderball
-
- 5882 messages
- 1414 votes
Ik zou wanneer ik jou was toch echt even Ebay checken, mss heb je hem dan wel meteen.
Ik dacht eerder aan afspreken op de beurs zelf. Er na ga ik echt meteen naar de autogarage er naast en ben ik naar huis.
Meestal ben ik na afloop behoorlijk op, dan ga ik echt niet meer Utrecht in.
Maar veel plezier wanneer de rest dat wel wil doen.
stephan73
-
- 6269 messages
- 14450 votes
Ik zou wanneer ik jou was toch echt even Ebay checken, mss heb je hem dan wel meteen.
Ik dacht eerder aan afspreken op de beurs zelf. Er na ga ik echt meteen naar de autogarage er naast en ben ik naar huis.
Meestal ben ik na afloop behoorlijk op, dan ga ik echt niet meer Utrecht in.
Maar veel plezier wanneer de rest dat wel wil doen.
Volgens mij is er in de jaarbeurs (net buiten de hallen) ook een cafe waar je wat kan drinken. Ik weet niet tot hoe laat die open is, maar anders is dat wel een mogelijkheid!
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
ook een cafe waar je wat kan drinken
In welke cafe's kan je dan niet drinken?
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Hoelaat en waar komen we eigenlijk bij elkaar voor de jaarbeurs meeting ?
Enige kans om van te voren even snel langs Boudisque te gaan ?
Roel_
-
- 287 messages
- 2062 votes
Ik heb als voorstel de volgende film voor de meeting van 24 oktober in Maastricht:
De groep is alleen nog wat klein en te onzeker. Zijn er niet meer MM leden in het zuiden?
- Quentin.
- Roel
- karlie
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
De meeting in Maastricht:
- Quentin.
- Roel
- karlie
- Verhoeven (onder voorbehoud dan maar)
Ik meen trouwens te herinneren dat Quido ook uit Limburg vandaan komt. http://www.moviemeter.nl/user/2646
En er loopt hier nog een dame rond. Dus Pmen maar Roel. 
Roel_
-
- 287 messages
- 2062 votes
Aangezien er nog teveel onzeker is wil ik de optie om de meeting op 7 november te organiseren open houden. Als iedereen even achter hun naam wil schrijven op welke dag hij/zij zeker aanwezig kan zijn?:
De meeting in Maastricht:
- Quentin.
- Roel (Zeker: 24 oktober / Zeker: 7 november)
- karlie
- Verhoeven (onder voorbehoud dan maar)