• 179.628 movies
  • 12.348 shows
  • 34.235 seasons
  • 650.683 actors
  • 9.408.113 votes
Profile

MM Meetings

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Het treinverkeer is inderdaad niet zo ideaal geregeld met al die werken onderweg, ik doe er meer dan drie uur over met vier overstappen onderweg en een stuk met de bus halverwege. Normaal zou ik dat niet zo'n ramp vinden (op zich kan ik wel een boekje lezen onderweg of zo), maar om nog terug te geraken moet ik om tien na acht al op de trein zitten in Utrecht, dus mee eten zal ook niet lukken. Dat allemaal om een filmpje te gaan zien en iets te drinken is me toch net iets te veel van het goede, dus ik vrees dat ik ga moeten afzeggen. Met mijn excuses dus, maar ik neem aan dat iedereen het wel begrijpt

niethie

• 7319 messages
  • 7286 votes

Veel plezier allen morgen en veel foto's maken he.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Ik moet helaas ook afzeggen. Ik zit morgen een groot gedeelte van de dag in de studio om een demo af te ronden. Had gehoopt het te kunnen combineren maar het gaat toch wat langer duren dan gedacht.

Edit: mocht het toch meezitten dan ben ik erbij, maar zoals ik al zei is het moeilijk te zeggen hoe lang we precies bezig zijn.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16494 votes

Helaas wat last minute afzeggingen, maar dat hou je altijd. Veel mensen toch nog werken, dus succes daarmee. Dit zijn de 12 users die ik morgen verwacht. Ik ben om 14.30u onder het blauwe bord van Utrecht CS. We hebben om 16.45u film en om 19.30u eten.

Ik denk dat ik gewoon een zwarte jas aan heb, maar zal mijn witte Rotterdam Filmfestival schoudertas om doen. Mijn telefoonnummer heb ik jullie via PM gestuurd.

- Zavo

- Roel_

- Madecineman

- Flipman

- U-96 (die komt met de auto naar mijn huis)

- Inland Rabbit

- soom

- Remi

- wibro

- kappeuter

- Co Jackso

- Mochizuki Rokuro

Mensen die nog twijfelen of ze alsnog zullen aanschuiven, dat kan! Ik had voor 15 mensen gereserveerd bij de zowel de film als het eten, dus er is nog plek! Stuur me dan nog een PM.

soom

• 24923 messages
  • 2755 votes

Nogmaals erg gezellig, en nogmaals bedankt voor de organisatie, Mochizuki.

Kijk er erg naar uit, al val ik misschien wel een beetje buiten de boot, zo .

valerio2003

• 575 messages
  • 3900 votes

Heel veel plezier morgen allemaal met de film kijken en het etentje.

Bombong

• 480 messages
  • 2704 votes

ja, veel plezier allemaal morgen. Houd Utrecht een beetje heel

Lui (crew films)

• 3495 messages
  • 12083 votes

Ook namens mij alvast heel erg veel plezier toegewenst, maak er maar een mooie dag van!

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Veel plezier. Hééél misschien 'pop' ik nog even in de avond langs (het is toch om de hoek).

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Have fun !

Maak er wat leuks van.

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2247 votes

Jammer dat ik niet kan, maar maak er een mooie dag van

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

danuz wrote:

Veel plezier. Hééél misschien 'pop' ik nog even in de avond langs (het is toch om de hoek).

Vooral doen, kan ik ook de rest van jouw kop nog eens zien.

Flipman

• 7142 messages
  • 1149 votes

Ik zal helaas misschien iets eerder weg moeten dan 22:00 uur. Mijn op één na laatste reismogelijkheid terug gebiedt mij om 21:20 uur reeds op het station te zijn. Dus ik zal snel door moeten eten ! Anyway, goeie reis allemaal en tot morgen !

U-96

• 11875 messages
  • 2109 votes

Ik moet me helaas afmelden. Ik voel me absoluut niet lekker.

Heel jammer...

Mochizuki Rokuro, alsnog wel erg bedankt voor de goede organisatie en onwijze excuses voor 't ongemak!

Iedereen veel plezier vandaag!

kappeuter (crew films)

• 74675 messages
  • 5987 votes

Jammer. Sterkte!

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

wibro wrote:

(quote)

Vooral doen, kan ik ook de rest van jouw kop nog eens zien.

Zo kalend ben ik nog niet heur

kappeuter (crew films)

• 74675 messages
  • 5987 votes

Niet van dat slappe gedoe. Gewoon nu toezeggen dat je komt!

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

veel plezier mensen.

en foto's maken he.

Reservoir Dogs

• 1393 messages
  • 819 votes

Iedereen veel plezier vandaag!

soom

• 24923 messages
  • 2755 votes

Was erg gezellig, al was ik de enige vrouwelijke aanwezige, ghehe, heb me echt vermaakt, en de film was leuk genoeg (maar vond het eten en de mensen veel belangrijker ).

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Hierbij wil ik de organisatoren en de users die aanwezig waren op de MM meeting in Utrecht hartelijk danken voor de zeer geslaagde dag die ik gisteren weer mocht hebben. Ik deel de mening met "soom" dat de mensen, het eten én het drinken het belangrijkste zijn. De film was voor mij meer bijzaak; ik had hem trouwens ook al gezien.

Wel vreemd dat er toch altijd meer dan de helft van de users die toegezegd hebben dat ze zouden komen afhaakt. Drempelvrees of druk druk druk

Het is voor mij de 2e keer dat ik de meeting bezocht heb en de volgende keer zal ik er zeker weer bij zijn .

Co Jackso

• 21924 messages
  • 2791 votes

Ik sluit mij aan bij soom en wibro. Ondanks de drukke agenda toch langsgekomen, en daar heb ik geen moment spijt van gehad. Ik heb mij uitstekend vermaakt en wil hiervoor de organistoren en de andere aanwezige users bedanken. Bij een volgende meeting zal ik zeker proberen om er weer bij te zijn.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Fijn om te horen dat jullie het leuk hebben gehad, zo hoort het

Roel_

• 287 messages
  • 2066 votes

Ik ben het met iedereen eens. Het was erg leuk gisteravond. Het eten en drinken waren in mijn ogen ook het hoogtepunt, maar de film heeft mij ook bijzonder geamuseerd. De dag was goed georganiseerd, ondanks de onzekerheden die er elke keer zijn qua opkomst. Al met al was het gisteren toch nog redelijk druk en qua omvang en samenstelling een prettige groep om een dagje fun te hebben.

Wellicht tot de volgende keer.

stephan73

• 6269 messages
  • 14486 votes

Ik moest helaas tot 4 uur werken, dus kon ik nooit op tijd in Utrecht zijn. Maar mocht ik de volgende keer vrij zijn, en is het voor mij in de buurt, dan kom ik zeker weer. De vorige keer was namelijk erg gezellig!

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16494 votes

Ik vond het ook erg gezellig.

Er zijn maar een paar plaatjes gemaakt. Wie erop staan moet je zelf maar uitmaken, door volgende keer ook te komen

(afbeelding)

(afbeelding)

En dank voor de complimenten over de organisatie. Het is even wat geregel, maar uiteindelijk helemaal goed gegaan. Ik vond de grootte van de groep gisteren eigenlijk wel ideaal. Iedereen nog veilig (en een beetje op tijd) thuis gekomen?

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Jep, wel net een trein gemist, evenals MedicineMan ook. Half uurtje wachten dus nog, op t station.

Erg gezellig. Film was zeker niet geweldig, maar het samenzijn eromheen was zeer geslaagd en daar gaat het uiteindelijk toch om. Leuk om wat mensen voor een 2e keer te spreken en weer wat nieuwe mensen te meeten.

Het eten was wat beperkt, aan de ene kant. Kleine, Vreemde kaart (iets met Papagaai), maar uiteindelijk nog lekker makkelijk gegeten, met een heerlijk cheesecake toetje.

Er is niet als een achterlijke foto's geschoten en dat is mooi. Zonde van je tijd, die je wel anders kan gebruiken. Zoals boven vermeld, ben je er niet bij, dan heb je het gewoon gemist.

Ja, organisatie en aanwezige users, Bedankt!

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Ik vond het ook heel er gezellig!

Het was de eerste keer dat ik mee ging met een MovieMeter Meeting, terwijl ik al bijna 5 jaar lid ben, dus het werd eens tijd... Ik vond het ook erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen .

Volgende keer ga ik hopelijk weer mee en bedankt voor de fijne dag!

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1718 votes

Sluit me aan bij de rest, het was een uitermate geslaagde meeting. De film was niet iets zijn waar ik uit eigen beweging heen zou zijn gegaan maar ook dat is wel eens interessant

En natuurlijk gaat het toch om het gezelschap en de leuke middag/avond. O, ja en voor de mensen die denken dat we papegaai hebben zitten oppeuzelen, het was papegaaivis.

Ik had trouwens een trein stampvol uitgelaten oranje supporters... Helaas moest ik daarom uit nood maar eerste klas gaan zitten, tja soms zit het tegen he zo'n terugreis

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Ik ging met Soom om 21:45 weg, maar ik was om 00:30 thuis !

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.