• 179.628 movies
  • 12.348 shows
  • 34.235 seasons
  • 650.683 actors
  • 9.408.073 votes
Profile

MM Meetings

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Laten we allemaal op Tokyo Sonata stemmen.

necromancer

• 40 messages
  • 19 votes

Haai, remember me =P (de mensen uit Tilburg wel, haha), ik kom misschien ook mee met LordSnoopy, mijn geliefde zuster. Even kijken of het lukt met de studie, heb eigenlijk best veel te doen. Ik denk dat Son en ik dit weekend (toch Son?) uitsluitsel kunnen geven.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Ik kom undercover.

Reservoir Dogs

• 1393 messages
  • 819 votes

Don Dijk wrote:

Ik kom undercover.

Ik wou met men K Billy's super sounds of the '70 t-shirt komen maarja ik heb niet gewonnen dus ik kom niet.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16494 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Ik heb de onderstaande 24 users een PM gestuurd omdat ze hebben aangegeven de 28e te komen, graag te komen, zeker te komen, onder voorbehoud te komen, of wel te willen komen, maar allerlei andere plannen hebben en misschien wel niet komen:

Als ik antwoorden heb, maak ik de afspraken of plannen zo snel mogelijk bekend.

- Zavo

- Roel_

- HarmJanStegenga

- Vera

- Freud

- Mug

- JohnWIlliams

- Madecineman

- Flipman

- U-96

- Inland Rabbit

- starbright boy

- Querelle

- danuz

- lordsnoopy

- Knisper

- soom

- Remi

- wibro

- kappeuter

- Co Jackso

- Boordappel

- Pastichio Rocker

en

- Linn

Ik heb van vier mensen nog niks gehoord en van vier mensen een afmelding gehad (danuz, Mug, HarmJanStegenga en Linn). Én ook nog een aanmelding van Materny. Dus er komen waarschijnlijk sowieso 18 mensen. Sommigen ervan houden nog een slag om de arm, maar laten het uiterlijk maandag weten.

De meesten geven aan om 13u in Utrecht te kunnen zijn. Alleen Co Jackso en Querelle zijn ivm hun werk iets later. Wat mij betreft kunnen ze nog aanschuiven voor de film, dat halen ze denk ik wel. Ik reken op jullie met eten..

Dan de film: Er worden vijf titels regelmatig genoemd, waarvan twee er bovenuit steken: Gran Torino en Tokyo Sonata. Daarnaast zijn Klass, Che en Defiance viermaal genoemd. Ik moet nog uitzoeken in welke bios' die films draaien en of ze tegelijk draaien. Anders wordt het toch allemaal naar dezelfde. Als we naar verschillende films gaan is het namelijk wel handig dat ze in dezelfde bios draaien en we zowel vooraf als achteraf direct samen kunnen komen.

Willen de vier die nog niet hebben gereageerd dat alsnog doen? Dan kan ik rekening houden met het reserveren van eten (en de film).

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Ik heb van vier mensen een afmelding gehad (danuz, Mug, HarmJanStegenga en Linn).

Jammer, misschien de volgende keer .

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Hey Luitjes

Helaas lukt het niet zo met de money en zo dus daarom kan ik helaas niet komen. Mede vanwege het feit dat ik ook naar de jaarbeurs in utrecht ga in april...

Verder wens ik jullie allen een hele fijne dag toe met lekker eten en natuurlijk een leuke film!

Veel plezier!

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Ik kom denk ik wel, maar ivm privézaken nog niet helemaal zeker.

606

• 23882 messages
  • 12290 votes

Ik kan helaas niet

Heb een appartement gekocht en moet me daar mee bezig houden.

Veel plezier iedereen

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Sorry jongens maar ik kan niet komen in verband met werk. Maybe next time

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2247 votes

Necromancer (mijn zus) en ik moeten ons helaas ook afmelden.

Het gaat simpelweg niet lukken met al het huiswerk dat we nog moeten maken

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16494 votes

lordsnoopy wrote:

Necromancer (mijn zus) en ik moeten ons helaas ook afmelden.

Het gaat simpelweg niet lukken met al het huiswerk dat we nog moeten maken

Ik las je berichtje net. Jammer, maar er is ook weer een aanmelding bij, namelijk Observator.

Dus we zijn best nog wel met veel.

Wordt nog wel even puzzelen om een film uit te zoeken. De film die men wil zien draaien allemaal in een verschillende bios die net nogal ver uiteen liggen.

Ik vind het prima om de groep te splitsen voor het film bezoek, maar dan wel in een bios lijkt me. Dan kunnen we vooraf, achteraf gezamenlijk in de kroeg zitten en aansluitend eten.

Zodra begin volgende week het programma er is doe ik een voorstel.

soom

• 24923 messages
  • 2755 votes

lordsnoopy wrote:

Necromancer (mijn zus) en ik moeten ons helaas ook afmelden

Kunnen jullie dat niet de zondag daarop doen, dan, en voor wat morele steun zorgen ?

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2247 votes

soom wrote:

Kunnen jullie dat niet de zondag daarop doen, dan, en voor wat morele steun zorgen ?

Als we zaterdag niet huiswerkvrij kunnen krijgen, mag je ervan uitgaan dat zondag ook al volgeboekt staat met huiswerk. Dus het zal helaas niet gaan lukken, tenzij jij toevallig onze opdrachten kan maken

Roel_

• 287 messages
  • 2066 votes

Ik heb je net een PM gestuurd Mochizuki Rokuro. Ik zie dat ook veel mensen op Gran Torino gestemd hebben. Helaas heb ik die film al gezien. Stel het wordt die film, dan kan misschien een andere groep toch naar tokyo sonata gaan... een film die ik erg graag wil zien. Gran Torino is erg de moeite waard, maar als je het plot weet dan is herziening niet zo leuk meer. Zeker als je hem pas hebt gezien.

Knisper

• 13042 messages
  • 1280 votes

Ik moet helaas afzeggen. Ik heb het te druk met mijn studie en daar geef ik dan toch net even de voorkeur aan. Hopelijk volgende keer beter.

kappeuter (crew films)

• 74675 messages
  • 5987 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Zodra begin volgende week het programma er is doe ik een voorstel.

Het lijkt me verstandig om asap knopen door te hakken.

Uiterlijk morgen het restaurant reserveren anders lukt dat niet meer.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16494 votes

Er zijn nog geen filmprogramma's van de bioscopen voor dit weekend beschikbaar. Tenminste twee uur geleden nog niet.

Van de wensen draaien van wat ik weet (slechts 1 bios heeft zijn programma al) alleen Gran Torino en Defiance in dezelfde bioscoop op zaterdag middag (City/Movies).

Daar eten in de buurt kan met groepen bij: El Mundo/Spaans, Saigon/Vietnamees, Van Buuren (eetcafe) en Hemingway. tenminste die zijn redelijk betaalbaar voor zeg tussen 10 en max 20 euro.

Maar ik kan niet iets reserveren om te eten als we niet weten waar we naar de bios gaan. De kans dat Tokyo Sonata in de matinee draait bij t Hoogt lijkt me minimaal. Klass is deze week al laatste week en ook geen optie.

Dus zo eenvoudig is er niet iets te hakken, laat staan een knoop

kappeuter (crew films)

• 74675 messages
  • 5987 votes

Van de Hoogt site:

Tokyo Sonata

za 28 mrt 16:45

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16494 votes

De volgende personen komen naar de meeting zaterdag:

- Zavo

- Roel_

- Freud

- Madecineman

- Flipman

- U-96

- Inland Rabbit

- starbright boy

- Querelle

- soom

- Remi

- wibro

- kappeuter

- Co Jackso

- Boordappel

- Pastichio Rocker

- Observator

- Mochizuki Rokuro

Dat zijn er dus nog 18 (na de afmeldingen van Mug, HarmJanStegenga, Vera, JohnWIlliams, danuz, lordsnoopy, Knisper, Linn en Materny).

Voorstel is naar Tokyo Sonata te gaan om 16u45 in t Hoogt. De film heeft bij de uiteindeljike overblijvers meer stemmen gekregen dan Gran Torino.

4 mensen hebben Tokyo Sonata al gezien (wibro, starbright boy, Querelle en ikzelf). Voor hen is er een alternatief in de vorm van Involuntary. Die begint weliswaar later, 17u15, maar is ongeveer tegelijk klaar. Kunnen wibro, Querelle en starbright boy (en anderen) mij laten weten of ze liever naar Involuntary gaan?

Er is een restaurant beschikbaar vanaf half acht. Wordt dat te laat voor sommigen? Denk dat je zo half tien, tien uur de trein kunt halen. Velen geven aan tot laat te willen blijven. Gezellig!

Er is natuurlijk nogal veel treinellende tussen Gouda en Utrecht, Dus dat wordt vervelend voor sommigen van jullie.

Als we pas om 16u45 film doen. Zal het verzamelen wel rond half drie of zo zijn.

Dit is allemaal onder voorbehoud. Houdt de berichten hier in de gaten!

De enige andere optie wat mij betreft is de film Gran Torino om 16u15. Dan kunnen we daar in de buurt eten bji Saigon. Een vietnamees restaurant (minder pittig dan thais en minder zoet en vet dan Chinees volgens hun website). Dat kan daar dan vanaf 7 uur. Qua tijd maakt dat dus niet veel uit.

starbright boy (moderator films)

• 22498 messages
  • 5163 votes

Ook Involuntary heb ik al gezien. Ik geef uiterlijk morgen definitief aan of ik kom, want er is nog steeds (excuses) wat onzekerheid.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16494 votes

Ja je bent de enige

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3288 votes

Ik kom niet meer. Het is niet te combineren met mijn andere plannen die al stonden van zaterdag.

Co Jackso

• 21924 messages
  • 2791 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Zal het verzamelen wel rond half drie of zo zijn.

Klinkt goed

Ik heb er in ieder geval zin in. Hopelijk blijft er een leuke groep tot het einde, zodat we er een gezellige zaterdagavond van kunnen maken.

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Co Jackso wrote:

(quote)

Klinkt goed

Ik heb er in ieder geval zin in. Hopelijk blijft er een leuke groep tot het einde, zodat we er een gezellige zaterdagavond van kunnen maken.

Klinkt inderdaad goed. Ik was bang dat jij ook al af ging zeggen.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Ik ben benieuwd of de uiteindelijke groep, nog iets groter zal zijn dan vorig jaar. Veel opgaven altijd, maar de helft kun je toch met een korreltje zout nemen (dat klinkt gemener dan t bedoelt is waarschijnlijk) .

Tokyo Sonata lijkt me nog steeds een leuk plan dan. Tijd zit ik niet zo mee, zoals al aangegeven.

Qua eten moet er toch wel wat te doen zijn, zo vlak bij de Neu? t'Hoogt zelf heeft ook eten, maar in hoeverre dat handig is, weet ik ook niet.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16494 votes

Behalve Boordappel is er nog geen andere afzegging. Sterker nog de meesten hebben mij nog via PM bevestigd dat ze écht komen. Ondanks dat de NS een moelijke verbinding heef met het Westen.

starbright boy is nog een vraagteken en heeft Querelle nog een klein voorbehoud of-ie komt. En ik heb Freud gevraagd nog uit te zoeken of het voor hem haalbaar is. We kunnen pas om 19.30u eten ik weet niet of-ie dan nog terug in Vlaanderen geraakt (bovendien is er ook geen treinverkeer tussen Antwerpen en Rossendaal geloof ik).

Maar er vallen wellicht nog mensen af, dat schijnt altijd zo te zijn. We merken het wel, ik reken op een grote opkomst. Ik heb mijn telefoonnummer aan diegenen die komen via PM gestuurd.

Daarnaast heb ik een reservering voor Tokyo Sonata in t Hoogt (en een aantal voor Involuntary die Tokyo Sonata al gezien hebben). De film draait om 16u45 in de grote zaal.

Ik stel voor dat we om 14u30 verzamelen op Utrecht CS, onder het blauwe bord. Dan drinken we eerst nog wat ergens tussen station en filmhuis.

We kunnen vanaf 19u30 terecht voor eten bij Van Buuren (niet zo duur €12,95 voor een hoofdgerecht en van horen zeggen ook goed). Dat is in de Drieharingstraat, tegenover de Boudisque, vlakbij station CS. Voor mensen die om 22u00 de trein moeten/willen halen moet dat dan te doen zijn.

Tot zaterdag allemaal.

U-96

• 11875 messages
  • 2109 votes

Ik kom hoogstwaarschijnlijk met de auto. Mensen die op route wonen (in de buurt van Leiden e.d.) kunnen wel met mij meerijden op de terugweg. (voor sommigen misschien handig i.v.m. de versperringen in de trein)

doodah

• 1538 messages
  • 1242 votes

Amuseer jullie daar allemaal hè.

606

• 23882 messages
  • 12290 votes

Veel plezier met de meeting.

en we zien graag foto's en reacties terug

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.