- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
hmm wat draait er nog meer? Topic een tijd niet in de gaten gehouden omdat ik niet helemaal wist of ik kon komen en of er sowieso wel mensen kwamen. Mirrors had ik wel zin in, maar inderdaad geen mmiddagfilm. Death Race zie ik wel veel minder zittten. Maar ik hoop dat de bios je nog terug mailt?
606
-
- 23882 messages
- 12288 votes
hmm wat draait er nog meer? Topic een tijd niet in de gaten gehouden omdat ik niet helemaal wist of ik kon komen en of er sowieso wel mensen kwamen. Mirrors had ik wel zin in, maar inderdaad geen mmiddagfilm. Death Race zie ik wel veel minder zittten. Maar ik hoop dat de bios je nog terug mailt?
ik hoop het ook
heb je jezelf al aangemeld
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
nope. Vind het altijd wat stom om mezelf op een lijst te zetten waarvan ik niet weet of ik uberhaupt kan of ga.
Mijn insteling is altijd: Als ik op die lijst sta, kom ik ook. Dan ga ik me niet met een of ander excuus ervan afmaken. Je hoort snel.
thunderball
-
- 5908 messages
- 1421 votes
Jullie moeten me maar dankbaar zijn dat ik kom (ahum), want
4 oktober bleek precies de dag te zijn dat de moeder van mijn vriendin de familie uit wilde nodigen op een middagje ergens wat te gaan eten en drinken,
maar omdat ik nu heb gezegd dat ik dan een BELANGRIJKE afspraak heb (gna,gna), moet het verzet worden en de hele schoonfamilie weer de agenda's er bij gaan pakken!

606
-
- 23882 messages
- 12288 votes
nope. Vind het altijd wat stom om mezelf op een lijst te zetten waarvan ik niet weet of ik uberhaupt kan of ga.
Mijn insteling is altijd: Als ik op die lijst sta, kom ik ook. Dan ga ik me niet met een of ander excuus ervan afmaken. Je hoort snel.
hoop dat je er bent 
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Jullie moeten me maar dankbaar zijn dat ik kom (ahum), want
4 oktober bleek precies de dag te zijn dat de moeder van mijn vriendin de familie uit wilde nodigen op een middagje ergens wat te gaan eten en drinken,
maar omdat ik nu heb gezegd dat ik dan een BELANGRIJKE afspraak heb (gna,gna), moet het verzet worden en de hele schoonfamilie weer de agenda's er bij gaan pakken!

lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2247 votes
Weten we al welke film het definitief gaat worden? Het gaat immers over komende zaterdag, wel handig om alles nu op een rijtje te zetten...
4 oktober om 13.00 uur in bios Mustsee in tilburg
Users die komen:
606 ( film + eten)
materny ( film + eten)
lordsnoopy (film)
Thunderball plus vriendin (film + eten).
JohnWilliams (film + eten)(onder voorbehoud)
Car-freak (film + eten)(bijna zeker)
Misschien ook handig om een contactpersoon aan te wijzen, mochten er treinvertragingen of files zijn op zaterdag.
606
-
- 23882 messages
- 12288 votes
ik zal de bioscoop even mailen nog voor de film
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Misschien ook handig om een contactpersoon aan te wijzen, mochten er treinvertragingen of files zijn op zaterdag.
Puik plan.
Martijn woonde geloof ik in Tilburg ? Dan zou hij de beste optie sowieso al zijn.
606
-
- 23882 messages
- 12288 votes
Puik plan.
Martijn woonde geloof ik in Tilburg ? Dan zou hij de beste optie sowieso al zijn.
ik lees mijn naam

Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Ik ga je niet 606 noemen zaterdag joh
Tenzij je dat graag wil !
606
-
- 23882 messages
- 12288 votes
nee joh tuurlijk niet
maar wat moet ik doen
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
06.............
Indien iemand dan in de file staat of iets in die trend. Anders staan we te wachten op iemand die voorlopig niet komt of wellicht lopen we weg en komt degene net 2 minuten later aanhollen.
606
-
- 23882 messages
- 12288 votes
06.............
Indien iemand dan in de file staat of iets in die trend. Anders staan we te wachten op iemand die voorlopig niet komt of wellicht lopen we weg en komt degene net 2 minuten later aanhollen.
dat is prima
06 33844613
606
-
- 23882 messages
- 12288 votes
ik heb net bericht gehad
en 1 leuke film begint om 16.00
voor die tijd is kindertijd en ja daar heb ik geen zin in.
en om 16.00 draait death race en tropic thunder
zal ook nog even bij euroscoop kijken of daar meer keuze is daar hebben ze 12 zalen
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Kan mijn nummer wel opgeven, maakt me niet uit : 0641636445
Maar indien ik zelf in de file kom te staan zal het niet veel baten 
606
-
- 23882 messages
- 12288 votes
Oei, 16.00 is wel laat ja.
in de middag draaien ze echt alleen kinder films 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Heb zelf ook even gekeken. Zover ik kon zien werd Tropic Thunder deze hele week gedraaid om oa 14.00 bij Euroscoop. Voor zaterdag kon ik niet zien ivb met aanmelden / registreren gezeur etc etc.
Mij maakt het momenteel weinig meer uit wat voor film. Zolang ik hem maar niet gezien heb '' als we die dan toch stemmen , so be it '' of te laat draait.
Voor mijn part de nieuwe Kabouter Plop, maar we moeten nu langzamerhand tot een definitieve tijd / film komen.
606
-
- 23882 messages
- 12288 votes
Heb zelf ook even gekeken. Zover ik kon zien werd Tropic Thunder deze hele week gedraaid om oa 14.00 bij Euroscoop. Voor zaterdag kon ik niet zien ivb met aanmelden / registreren gezeur etc etc.
Mij maakt het momenteel weinig meer uit wat voor film. Zolang ik hem maar niet gezien heb '' als we die dan toch stemmen , so be it '' of te laat draait.
Voor mijn part de nieuwe Kabouter Plop, maar we moeten nu langzamerhand tot een definitieve tijd / film komen.
ja ik snap het maar nee zeker geen kinder film
606
-
- 23882 messages
- 12288 votes
nu even alles op een rijtje
dat we om 13.00 verzamelen is goed toch
we gaan om 16.10 een film kijken
zal het zo laten weten
606
-
- 23882 messages
- 12288 votes
nu even alles op een rijtje
dat we om 13.00 verzamelen is goed toch
we gaan om 16.10 een film kijken
tropic thunder.
van te voren kunnen we wat drinken en de stad in
daarna ergen eten bij kletsen.
we maken er een leuke dag van
ps. de trailer van tropic thunder zag er leuk uit
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Tropic Thunder?
Geef mij dan toch maar liever Mirrors... 
Wat was ook alweer de datum?
En hoe laat staan jullie op het station?
En wel station moet ik nemen?
606
-
- 23882 messages
- 12288 votes
Tropic Thunder?
Geef mij dan toch maar liever Mirrors... 
Wat was ook alweer de datum?
En hoe laat staan jullie op het station?
En wel station moet ik nemen?
haha mirrors dat gaat niet lukken
deze film is op zijn vroegst
de datum
4 oktober Tilburg om 13.00
Centraal station aan de Spoorlaan.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Ik ga er niet meer tegenin, ik kom gewoon naar het station om 13.00 lol. Maar wat moet ik me daarbij voorstellen, bijeen komen bij de ingang, fietsenstalling, perron 1 / 2 etc etc ?
606
-
- 23882 messages
- 12288 votes
Ik ga er niet meer tegenin, ik kom gewoon naar het station om 13.00 lol. Maar wat moet ik me daarbij voorstellen, bijeen komen bij de ingang, fietsenstalling, perron 1 / 2 etc etc ?
ik heb alles gedaan wat ik kon heb er heel wat uren ingestoken in mijn eentje
nou ik stel voor dat we bij hotel restaurant op de hoek
recht tegen over het station.
op het station zelf is het te druk om elkaar te zoeken
en we kunnen ook iets aandoen of zoiets dat we mekaar zeker herkennen.
ik zal mijn lichte pet opdoen waar london op staat
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
ik heb alles gedaan wat ik kon heb er heel wat uren ingestoken in mijn eentje
nou ik stel voor dat we bij hotel restaurant op de hoek
recht tegen over het station.
en we kunnen ook iets aandoen of zoiets dat we mekaar zeker herkennen.