• 179.547 movies
  • 12.337 shows
  • 34.205 seasons
  • 650.587 actors
  • 9.406.075 votes
Profile

MM Meetings

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

I agree.

Maar we hebben nog 2.5 week.

Dus we kunnen nog hopen op meer mensen die mee willen komen. Al lijkt het me sterk dat het huidige lijstje nog veel langer word. We staan nu op 6 members, waarvan 4 onder voorbehoud.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

het lijkt me beter om het uit te stellen en pas te gaan als de nieuwe bond uitkomt, is niet echt veel animo nu en mischien tegen die tijd wel, iig kan men dan op thunderball rekenen.

thunderball

• 5908 messages
  • 1421 votes

Ik loop al met het idee rond om rond november/december een speciale Bond MM -meeting voor te stellen/te organiseren, ik wil er wel dan ook een aantal echte Bondfans bij hebben en over de film valt dan NIET te discussieren.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

thunderball wrote:

Ik loop al met het idee rond om rond november/december een speciale Bond MM -meeting te voor te stellen/te organiseren,

wereld idee imo.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

combi wrote:

het lijkt me beter om het uit te stellen en pas te gaan als de nieuwe bond uitkomt, is niet echt veel animo nu en mischien tegen die tijd wel, iig kan men dan op thunderball rekenen.

True, maar met 5 a 6 man gaan is nog altijd wel te doen. Natuurlijk zou het leuker zijn als we met dubbel zoveel gaan '' iets wat ik bij Thunderball z'n idee wel zie gebeuren '' , maar een meeting op een kleinere schaal als deze kan ook behoorlijk sfeervol zijn.

Het is voor mij toch maar een uur ofzo rijden naar Tilburg.

En indien dit een leuke ervaring blijkt ben ik er de volgende keer weer bij, ook al is dat misschien enkele weken later alweer.

otherfool

• 18537 messages
  • 3404 votes

thunderball wrote:

Ik loop al met het idee rond om rond november/december een speciale Bond MM -meeting voor te stellen/te organiseren, ik wil er wel dan ook een aantal echte Bondfans bij hebben en over de film valt dan NIET te discussieren.

Mag ik de echte Bondfans trouwens even wijzen (geheel OT) op de film 'OK Connery' uit 1967? Die zag ik een paar dagen terug; een curiositeit met Neil Connery in de hoofdrol en allemaal Bondpersonages (zo'n bekende Spectre gast, M, en ook Moneypenny), een soort spin-off van Bond zeg maar. Voor de Bondfanaten een moetje lijkt me...

606

• 23882 messages
  • 12288 votes

ben er weer en lees nog geen nieuwe aanmeldingen

en november ben ik 2 weken op vakantie.

zou leuk blijven op 4 oktober.

en film die smiddags draait zou ik even kijken

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Voor alsnog is het niet zeker dat ik kom mede door nog wat onduidelijkheden.

Ik sta wel op de lijst...maar reken er niet 100 procent op dat ik kom.

606

• 23882 messages
  • 12288 votes

welke onduidelijkheden

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Mijn privéleven...

606

• 23882 messages
  • 12288 votes

JohnWilliams wrote:

Mijn privéleven...

oke sorry neem me niet kwalijk

dat wist ik niet

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Geeft niets hoor

606

• 23882 messages
  • 12288 votes

JohnWilliams wrote:

Geeft niets hoor

oke geen probleem

thunderball

• 5908 messages
  • 1421 votes

JohnWilliams wrote:

Voor alsnog is het niet zeker dat ik kom mede door nog wat onduidelijkheden.

Ik sta wel op de lijst...maar reken er niet 100 procent op dat ik kom.

Mijn aanwezigheid (plus uiteraard dan ook die van mijn vriendin) zal ook voor een deel afhangen van het wel dan niet kunnen komen van J.W., daar dat een kameraad van me is hier op MM en ik het stukken minder de moeite vind als ie er niet bij is, daar de gekozen film mij immers totaal niet aanspreekt.

Leland Palmer

• 23787 messages
  • 4909 votes

Ah, een soort vader/zoon relatie?

thunderball

• 5908 messages
  • 1421 votes

De leukste thuis zeker?

Nee, we hebben gewoon de zelfde film hobbies, soundtracks kopen, de Grote Platenbeurs afstruimen etc

En iedereen aan zijn kop zeuren over onze helden:

hij JW, ik JB. hahaha!

Maar even serieus:

als de film je niet aanspreekt en er komt bijna niemand en degene, waarmee je gezellig denkt te gaan kletsen komt waarschijnlijk ook niet, wordt het voor mij toch stukken minder. Logisch toch?

Maar ik twijfel nog, het is immers wel dicht in de buurt, dus kan natuurlijk altijd langs komen en even de kat uit de boom kijken. Is het gezellig dan blijf ik.

Leland Palmer

• 23787 messages
  • 4909 votes

Tuurlijk, was niet raar bedoeld ofzo

thunderball

• 5908 messages
  • 1421 votes

Snap ik wel, maar kon zo'n melige opmerking niet voor bij laten gaan, zonder er op te reageren.

Maar.. eh.. waarom kom jij niet?

Leland Palmer

• 23787 messages
  • 4909 votes

Ik heb het hier niet echt gevolgd, maar volgens mij zijn er nog behoorlijk wat onduidelijkheden. Ik zit zelf behoorlijk druk met werk en weekends wil ik graag nog wel wat tijd over hebben. Natuurlijk wil ik wel eens komen, maar dan moet alles wel duidelijk zijn en zou het ook wel leuk zijn dat er nog wat meer animo is.

606

• 23882 messages
  • 12288 votes

wat is er onduidelijk dan

4 oktober om 13.00 uur in bios Mustsee in tilburg

film kan waarschijnlijk niet vanwege 16 + leeftijd

Leland Palmer

• 23787 messages
  • 4909 votes

Heb het ook niet echt gevolgd en zit er nog niet om te springen. Eerst maar eens wat meer animo.

606

• 23882 messages
  • 12288 votes

Leland Palmer wrote:

Heb het ook niet echt gevolgd en zit er nog niet om te springen. Eerst maar eens wat meer animo.

met 6 personen is het ook gezellig

Lui (crew films)

• 3495 messages
  • 12070 votes

Ik ben bang dat het voor mij ook ophoud, ik heb net een nieuw baantje (ben deze week begonnen) en op zaterdagen moet ik ook werken... ik baal er erg van, maar ik kijk nog even na of het echt niet anders kan.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

I have a feeling this is going south.

Lui (crew films)

• 3495 messages
  • 12070 votes

Inderdaad, er zijn er ook maar een paar die echt kunnen komen. Van het grootste gedeelte (nog maar 6 mensen), is het ook nog niet zeker of ze wel kunnen komen. Misschien is het beter, zoals boven aangegeven, de meeting iets uit te stellen?

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Dat zou ook voor mij erg goed uitkomen.

Lui (crew films)

• 3495 messages
  • 12070 votes

En voor veel andere mensen ook lijkt mij, er hebben zich nu te weinig mensen aangemeld. Het zou leuker zijn als de groep iets groter zou zijn.. Misschien een goed idee om het zo rond november te houden. Met de nieuwe Bond-film? Zoals (volgens mij) thunderball al voorstelde.

kappeuter (crew films)

• 74675 messages
  • 5987 votes

Ehm, als jullie twijfelkonten je aanmelden is er genoeg animo lijkt me.

En anders hebben die 6 mensen een heel gezellige meeting.

Kleine meetings zijn vaak erg leuk.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Ben het eens met Kappeuter. Maar als er uiteindelijk teveel afvallen dan haak ik uiteraard ook af. Ik hoop dat je wat kunt regelen Lui.

Lui (crew films)

• 3495 messages
  • 12070 votes

Ik hoop het ook! Vervanging regelen zou misschien een optie zijn, alleen komt dat niet echt netjes over, omdat ik pas begonnen ben...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.