- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Beste mensen, ik wil nu graag duidelijk over de plaats. Ik vind het slecht dat we niets meer bespreken...
Dus 5 juli...maar waar? en waneer? en hoe laat is het afgelopen? welke film? vlakbij het station van de trein?
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
5 juli, Utrecht CS meeting point.
Nog even een middagfilm uitkiezen, maar meestal spreken we rond 14:00 af.
In de week van de meeting is het definitieve programma met tijden bekend.
Kunnen we beter dan even knopen doorhakken. Heeft nu nog weinig zin.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Narnia: Prince Caspian...dat is mijn voorkeur. De muziek van Harry Gregson-Williams staat op dit moment op. 
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
(o.m.) deze films draaien nu in het LHC:
El Orfanato
In Bruges
Lijken me beide geschikt voor de meeting. Andere suggesties ook welkom natuurlijk.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Mijn voorkeur gaat uit naar In Bruges (El Orfanato al gezien).
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1718 votes
In Bruges lijkt mij ook wel okay. Wordt er ook nog wat gegeten na afloop? Film kijken maakt toch hongerig 
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
Wat mij betreft wel. Is min of meer traditie. 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
In Bruges klinkt wel als geschikt voor een meeting tussen mensen uit de Benelux. Die film krijgt mijn stem, maar het maakt me niet uit welke van de twee films het wordt.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
El Orfanato
Guillermo Del Torro heeft daar aan meegewerkt toch? Ja dan kan t voor mee al niet gauw stuk. Beiden geen beroerde films zo op het eerste gezicht denk ik echter. Mijn voorkeur is dus duidelijk. 
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
El Orfanato is een schitterende film, maar ik denk dat een hoop mensen die al gezien hebben (ik, bijvoorbeeld) ? Ik stem voor In Bruges in ieder geval 
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
De film "In Bruges" vind ik interessant, de lokatie vind ik interessant, er zijn ook best goede kroegen in de buurt; "Ledig Erf", "Café België", heel veel soorten bier, vooral belgische bieren, hmm lekker. Ik denk dat ik zaterdag ook maar eens richting Utrecht ga.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
El Orfanato
Guillermo Del Torro heeft daar aan meegewerkt toch? Ja dan kan t voor mee al niet gauw stuk. Beiden geen beroerde films zo op het eerste gezicht denk ik echter. Mijn voorkeur is dus duidelijk. 
Del Toro is alleen producent (samen met 6 anderen). Hij heeft het niet geregisseerd.
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
Ok, dan wordt het In Bruges, omdat een aantal El Orfanato al gezien hebben.
Ik zal vandaag informeren naar tijden.
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
Meeting presentielijst:
- Goodfella_90
- The One Ring
- BoordAppel
- Lord Flashheart
- timbo_
- Freud
-Thunderball
- jordybeukeboom
- dragje
- Madecineman
- kapp
- JohnWilliams
- Inland Rabbit
- Soom
- U-96
- wibro
- Anuradha (Niet 100% zeker)
- Remi (niet 100% zeker...)
Wie alsnog afhaakt, wil diegene dat asap even melden, dan zitten we niet net als vorige keer tevergeefs te wachten.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ik kan om 13.56 u aankomen in Utrecht Centraal met de trein uit Rotterdam (daar zullen de andere treinreizigers uit die richting ook wel op zitten dan), dus 14.00 u is een mooi afspreekuur. Om hoe laat begint de film dan?
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Nee, mij gaat jet moet lukken. Ik moet werken van 7:00 tot 15:30... Sorry
.
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
Ik kan om 13.56 u aankomen in Utrecht Centraal met de trein uit Rotterdam (daar zullen de andere treinreizigers uit die richting ook wel op zitten dan), dus 14.00 u is een mooi afspreekuur. Om hoe laat begint de film dan?
Ik ga de tijden van de zaterdagmiddagfilms in het LHC allemaal even opvragen. Post ik hier later vandaag.
In Bruges is nog steeds de favoriet, maar als de tijd onpraktisch is kunnen we nog voor een alternatief kiezen.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
"Del Toro is alleen producent (samen met 6 anderen). Hij heeft het niet geregisseerd."
Weet ik. Toch leek het me niet onwaarschijnlijk dat er trekjes te zien waren, maar misschien is dat wat ver gezocht. Sowieso spaanse Fantasy/Horror verrast wel een beetje de laatste tijd.
Maargoed als het in Bruges word, vast ook best wel leuk.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3881 votes
Wie alsnog afhaakt, wil diegene dat asap even melden, dan zitten we niet net als vorige keer tevergeefs te wachten.
Ik krijg morgen van de krant te horen wat er maandag van mij verwacht wordt Als ik gewoon een interviewtje met iemand heb dan gaat het makkelijk lukken want dat kan ik plannen zoals mij dat uitkomt. Als ik echt naar een evenement moet houdt het helaas op. Ik laat in ieder geval morgenmiddag weten of ik er bij ben.
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Nee, mij gaat jet moet lukken. Ik moet werken van 7:00 tot 15:30... Sorry
.
Anuradha gaat ook niet mee.
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
Meeting presentielijst - update
- Goodfella_90
- The One Ring
- BoordAppel
- Lord Flashheart
- timbo_ (nog niet zeker)
- Freud
-Thunderball
- jordybeukeboom
- dragje
- Madecineman
- kapp
- JohnWilliams
- Inland Rabbit
- Soom
- U-96
- wibro
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
Tijden:
IN BRUGES | 14:00 | 16:30 | 19:30 | 22:00
Voorstelling van 14:00 lijkt me net wat te vroeg?
Dan zou je nl. al om 12:30 moeten afspreken ofzo. Voor Freud wellicht wat ongunstig. en dan zit je wel heel vroeg in de bioscoop.
15:00 Utrecht CS doen? En dan de voorstelling van 16:30 nemen?
Dan kunnen we vooraf nog wel een terrasje doen.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
T lijkt me prima, of misschien half uur eerder, half uur langer terras (voor de niet-eters bijv). Kweet niet hoe t weer wordt
jaspertje3
-
- 578 messages
- 1466 votes
Voor mij zou alleen 14:00 uitkomen omdat ik later op de dag nog een verjaardag heb.
In Bruges vind ik prima overigens. Ik zet mezelf nog niet op de presentielijst omdat ik eerst even afwacht wat de tijd gaat worden.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Het mag vroeger ook he, ik kan ook om 12.56 u aankomen met de trein als ik wil 
thunderball
-
- 5908 messages
- 1421 votes
De twee films zeiden me eerlijk gezegd niks, maar na even ze op gezocht te hebben lijken me ze allebei wel wat. In Bruges is sowieso een film die in mijn straatje past.
Er is zeker niemand voor te porren ze allebei achter elkaar te gaan zien (met evt een drink/eet-pauze er tussen)?
Ik weet niet of ik ook aan het eten mee doe, ben daar nooit zo goed in om met vreemden een tafelgesprek op gang te houden.
Ik heb wel s'ochtends nog wat te doen in Rotterdam en kom dan rechtstreeks naar de bioscoop te Utrecht gereden en zie jullie al daar.
Kan ik evt van iemand (Kapeuter?) zijn mobiele nr krijgen, zodat ik een smsje kan sturen, wanneer ik er ben? Vorige zomer zat heel het terras voor de bioscoop vol, zie daar maar eens de MM-users uit te halen.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Ja maar de bedoeling van een meeting is toch juist om eens in contact te komen met andere users. Ik denk dat de meesten in het begin wel schroom hebben om wat te zeggen, maar dat na een tijdje er vanzelf wel op een natuurlijke manier gesprekken ontstaan
U-96
-
- 11875 messages
- 2107 votes
Ik weet niet of ik ook aan het eten mee doe, ben daar nooit zo goed in om met vreemden een tafelgesprek op gang te houden.
Ik ook niet altijd hoor.
Hou maar wel in je achterhoofd dat U-96 ook een Bondfan is. 
thunderball
-
- 5908 messages
- 1421 votes
Dus wij gaan aan de vodka martini, oftewel: de Vesper?!