• 179.531 movies
  • 12.330 shows
  • 34.196 seasons
  • 650.547 actors
  • 9.405.440 votes
Profile

MM Meetings

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

JohnWilliams wrote:

Je zegt 2 keer 5 juli.

Iemand vroeg wanneer we gaan waarop iemand reageerde dat die 5 juli het beste vond en toen zei ik dat ik ook voor 5 juli was. Ik heb namelijk alles voor die dag al geregeld.

thunderball

• 5908 messages
  • 1421 votes

Die Hard,Willis wrote:

Ook goed, maar we moeten een preciese tijd weten. Het werkt natuurlijk niet als iemand om 2 uur daar is en een andere om 3 en weer een andere om 5 uur.

Hoe is dat bij vorige meetings gedaan?

Het is heel moeilijk om precies wat af te spreken op een bepaald tijdstip, daar veel mensen afhankelijk zijn van hoe laat een trein aankomt. Niet iedereen kan bv zeggen: om twee uur precies ben ik er.

Omdat ik met de auto kom is het voor mij makkelijker in te schatten hoe laat ik er ben. Ik doe er ongeveer een uur over om naar Utrecht te rijden.

Misschien dat iemand op het station min of meer daar het voortouw kan nemen en zijn telefoonnr wil geven, zodat iemand die bv net een treinverbinding heeft gemist hem of haar dat door kan geven? En voor mij ook handig om te laten weten dat ik bv al bij de bioscooop ben en weet hoe laat de rest er ongeveer zal zijn.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16494 votes

Volgens mij heb je nog alle tijd (bijna vier weken!) om de tijd en de film af te spreken toch? Ik zou zeggen, kalm aan. Ik stond trouwens niet op het lijstje, maar kom wel, zoals ik schreef, als de thuissituatie het toelaat.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

De meetings die ik al gehad heb hadden een vast beginuur als afspraak. Maar als je een plek kiest waar iets te doen is (weet ik veel, een cafe of de grote markt van utrecht als ze die daar hebben ) dan maakt het ook niet zo uit als je een half uurtje moet wachten.

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

Ik denk dat Hoog Catherijne een fijne plek is om bijeen te komen. Handig voor de mensen met de trein en met de auto.

U-96

• 11875 messages
  • 2107 votes

Dit is 5 juli toch??

- Goodfella_90

- The One Ring

- BoordAppel

- Lord Flashheart

- timbo_

- Freud

-Thunderball

- jordybeukeboom

- dragje

- Madecineman

- Remi (niet 100% zeker...)

- kapp (mits 5 juli geen problemen oplevert, 28 juni kan ik helaas niet)

- JohnWilliams

- Inland Rabbit (niet 100% maar neem aan van wel)

- Soom

-Die Hard, Willis (Niet 100% zeker)

- U-96

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Ik ken Utrecht niet dus sorry voor de mensen die met de auto komen (thunderball) maar het station is toch veel centraler...

Knisper

• 13042 messages
  • 1280 votes

In principe is er ook alle gelegenheid om je later bij de groep e voegen, bijvoorbeeld als je meteen naar de bioscoop zou willen gaan.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Voegen bij de, inmiddels in een delirium verkerende, groep die in het Café zitten te wachten zul je bedoelen. Kan inderdaad.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Maar is het zeker dat het die film word, want dan weet ik niet zeker of ik ga...

kappeuter (crew films)

• 74675 messages
  • 5987 votes

Er is nog niks besloten over een film. Dat kan beter als het totale programma voor die week bekend is.

In principe gaat iedereen altijd mee naar de film. Lijkt me nu niet leuk om bij een meeting van filmliefhebbers dat mensen niet meegaan naar de film. Vind het ook raar.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Tevens is de release van Son of Rambow al sinds lange tijd uitgesteld. Volgens imdb toch nog een release in oktober.

Verder zit ik in die periode midden in een verhuizing [dag Maastricht, hallo Rotterdam] + nieuwe baan perikelen. Ik meld me keurig af bij deze. Slechte timing mensen!

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Jammer Mug, volgende keer beter...succes met de verhuizing!

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Zal het denk ik wel eens een keer doen

Maar zoals ik mijn standpunten en mening hier online hier verdedig, het is een feit dat ik buiten de deur meestal binnen 30 seconde ben uitgeluld. Het is een zwakte

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

Materny wrote:

Maar zoals ik mijn standpunten en mening hier online hier verdedig, het is een feit dat ik buiten de deur meestal binnen 30 seconde ben uitgeluld. Het is een zwakte

is geen zwakte, nu luister je tenminste naar andere en hou je je mond dicht tijdens de film.

thunderball

• 5908 messages
  • 1421 votes

Materny wrote:

Dit is wel herkenbaar, hoor.

Zeker wanneer je niemand kent in een groep.

Ik vind zelf juist eten met onbekende mensen niet je van het, maar ik kijk wel hoe de dag verloopt.

Van de andere kant we zijn met allemaal filmfans onder elkaar, dus we hebben iig gesprekstof, waar iedereen interesse in heeft, da's al een voordeel.

En je kunt natuurlijk elk moment gewoon opstappen en weg gaan. Je bent tot niets verplicht, of om tot het laatst te blijven.

Wanneer ik en de film niet leuk zou vinden en de mensen me niet liggen, ga ik gewoon de stad in, of pak zelf een andere film.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

combi wrote:

(quote)
is geen zwakte, nu luister je tenminste naar andere en hou je je mond dicht tijdens de film.

Hou altijd mn mond dicht tijdens de film

Erger me dan ook mateloos aan degene die het niet doen.

Ik kijk nog even wie er bij komt, en welke film.

Dan beslis ik wel.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

thunderball wrote:

(quote)

Dit is wel herkenbaar, hoor.

Zeker wanneer je niemand kent in een groep.

Ik vind zelf juist eten met onbekende mensen niet je van het, maar ik kijk wel hoe de dag verloopt.

Van de andere kant we zijn met allemaal filmfans onder elkaar, dus we hebben iig gesprekstof, waar iedereen interesse in heeft, da's al een voordeel.

En je kunt natuurlijk elk moment gewoon opstappen en weg gaan. Je bent tot niets verplicht, of om tot het laatst te blijven.

Wanneer ik en de film niet leuk zou vinden en de mensen me niet liggen, ga ik gewoon de stad in, of pak zelf een andere film.

Ben sociaal niet zo heel sterk met vreemden, op verjaardagen waar ik bijna niemand ken is de taart altijd zeer interessant. Maar voordeel is inderdaad dat je kunt gaan wanneer je wil

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Ik vind het altijd erg moeilijk om een gesprek te beginnen, en als ik dan toch moet beginnen dan begin ik over mijn grootste fan maar dat word hier denk ik niet geaccpteerd. De hele avond over die 1 man. hahahahah

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Anders gewoon het lazerus zuipen voor het gebeuren. Socialer als mij komen ze niet dan. Toch raar wat Alchohol doet met een mens

En dan zou ik waarschijnlijk toch alles met interesse aan kun horen John

Wie is je grootste fan dan btw JohnW ?

thunderball

• 5908 messages
  • 1421 votes

Zoals het er nu staat lijkt het net of hij zelf een fan heeft!

Maar je zal wel bedoelen dat je zelf fan bent.

Als we het echt niet meer weten kunnen we altijd nog een wedstrijd gaan houden:

wie kan het meest irritant zeuren over zijn grootste idool (hij over J.Williams en ik over J.Bond)

Ik drink trouwens bijna nooit, dus die tip laat ik aan me voor bij gaan.

Anuradha

• 7 messages
  • 241 votes

- Goodfella_90

- The One Ring

- BoordAppel

- Lord Flashheart

- timbo_

- Freud

-Thunderball

- jordybeukeboom

- dragje

- Madecineman

- JohnWilliams

- Soom

-Die Hard, Willis (Niet 100% zeker)

- U-96

- Anuradha (Niet 100% zeker)

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Materny wrote:

Anders gewoon het lazerus zuipen voor het gebeuren. Socialer als mij komen ze niet dan. Toch raar wat Alchohol doet met een mens

En dan zou ik waarschijnlijk toch alles met interesse aan kun horen John

Wie is je grootste fan dan btw JohnW ?

John Williams is mijn grootste fan. Hij is al behoorlijk op leeftijd etc. maar dat maakt mij natuurlijk niet uit. Als je veel zuipt kan je alles wel aanhoren maar of je het de volgende dag nog weet is een ander verhaal.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

thunderball wrote:

wie kan het meest irritant zeuren over zijn grootste idool (hij over J.Williams en ik over J.Bond)

Ik ben bang voor je dat ik dan win.

thunderball

• 5908 messages
  • 1421 votes

JohnWilliams wrote:

(quote)

Ik ben bang voor je dat ik dan win.

Ik heb nog een geheimwapen achter de hand:

ik ben ook nog fan van de Stones! Daar kan ik ook uuuuuuuren over door zeuren (vraag maar aan mijn vriendin).

En als DAT ook nog niet helpt kan ik ook nog mijn briljante imitaties (vind ik zelf dan!) van Spongebob, Octo en Patrick Zeester gaan doen!

Baksteen

• 720 messages
  • 748 votes

thunderball wrote:

En als DAT ook nog niet helpt kan ik ook nog mijn briljante imitaties (vind ik zelf dan!) van Spongebob, Octo en Patrick Zeester gaan doen!

Oei, ik zou bijna spontaan daarvoor alleen al naar de meeting komen

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

JohnWilliams wrote:

John Williams is mijn grootste fan.

Waarom is hij jouw fan dan? Wat kun jij, waarom hij jou zo goed vindt, vraag ik me nu af?

Of bedoel je toch iets anders? Want je naam doet vermoeden dat jij zijn fan bent.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Ik stuur je wel eens een PM waarom ik zijn fan ben.

Maar hoe zit het nou met de Meeting jongens?

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

JohnWilliams wrote:

Ik stuur je wel eens een PM waarom ik zijn fan ben.

Aha! Dat is net even andersom. Hij is jouw idool dus.

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

Ik meld mij bij deze af.

- Goodfella_90

- The One Ring

- BoordAppel

- Lord Flashheart

- timbo_

- Freud

-Thunderball

- jordybeukeboom

- dragje

- Madecineman

- JohnWilliams

- Soom

- U-96

- Anuradha (Niet 100% zeker)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.