• 179.525 movies
  • 12.330 shows
  • 34.196 seasons
  • 650.545 actors
  • 9.405.255 votes
Profile

MM Meetings

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Maar ole ole ole, wij hebben recht op een ov.

Erg mooi gerijmd

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2247 votes

Mescaline wrote:

Rotterdam is idd wel tedoen.. en als er meerdere leden uit de zelfde buurd komen kunnen we misschien ook gezamelijk naar rotterdam gaan..? maar er zijn waarschijnlijk weinig members uit de omgeving Roosendaal..?;)

Toevallig wel

Wel handig voor onze zuiderburen, maar de bioscoopr in Roosendaal is nogal klein. En meestal draaien er alleen de "populaire" films.

Maar omdat ik ook een kamer in Leiden heb vind ik Rotterdam ook wel een goede keuze.

sinterklaas

• 11821 messages
  • 3321 votes

Ik weet nou niet of ik dan wel kan. Ik wacht wel even tot volgend jaar. Dan heb ik tenminste nog een OV-jaarkaart.

neo

• 15436 messages
  • 10054 votes

Het enthousiasme voor Rotterdam als locatie zegt genoeg....

Mescaline

• 7100 messages
  • 3286 votes

lordsnoopy wrote:

(quote)

Toevallig wel

Wel handig voor onze zuiderburen, maar de bioscoopr in Roosendaal is nogal klein. En meestal draaien er alleen de "populaire" films.

Maar omdat ik ook een kamer in Leiden heb vind ik Rotterdam ook wel een goede keuze.

Had het ook niet over roosendaal hoor haha.. dat is idd nogal een kleine bios.. ben paar x in antwerpen geweest.. die is wel ok.. jammer dat er geen pauzes zijn

Baksteen

• 720 messages
  • 748 votes

sinterklaas wrote:

Ik weet nou niet of ik dan wel kan. Ik wacht wel even tot volgend jaar. Dan heb ik tenminste nog een OV-jaarkaart.

Ik heb ook een OV B) mja meetings zijn meestal tog in het weekend en op feestdagen.....

gotti

• 14084 messages
  • 5907 votes

neo wrote:

Tijd om te verhuizen dan...

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Utrecht lijkt mij het beste of Rotterdam.

Maar Utrecht is voor mij makkelijker (kan ik met de trein).

10 jarig bestaan.

Tijd gaat snel.

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

Maastricht is voor mij natuurlijk het gemakkelijkst, maar ik pas me wel aan

...!!john!!...

• 544 messages
  • 0 votes

Die Hard,Willis wrote:

Maastricht is voor mij natuurlijk het gemakkelijkst, maar ik pas me wel aan

Hier sluit ik me helemaal mee aan.Maar waarom geen meeting in Limburg of Noord-Brabant.Want dat licht centraal Voor de Nederlanders en Vlamingen.

thunderball

• 5908 messages
  • 1421 votes

Shit! En toen ontdekte ik dit topic!!

MM-Meetings?? Waarom weet ik daar helemaal niks van?

Ik heb even een aantal pag's terug zitten lezen en wanneer ik het geweten had was ik 1 maart ook gekomen.

Zonde! Er moet ook veel meer reclame voor gemaakt worden.

Zet het bv op de hoofdpagina en maak een link met het topic waar je je kunt aanmelden. Er zijn genoeg mensen zoals ik die maar af en toe (of nooit) bij topics kijken.

Wat mij betreft organiseren we er deze zomer nog een. Wil het ook best doen als er verder niemand het voortouw neemt, maar 9 man vind ik wel te weinig, ik denk dan eerder aan een stuk of 20, 30 mensen. Dat is pas leuk!

Het is nu begin juni, wat te denken van of deze, of de volgende maand? Op een zaterdag of zondag?

Rotterdam, Tilburg, Breda, Utrecht ... genoeg mogelijkheden.

neo

• 15436 messages
  • 10054 votes

gotti wrote:

Tijd om te verhuizen dan...

Wil je binnen of buiten het centrum gaan wonen?

...!!john!!...

• 544 messages
  • 0 votes

Asjeblieft,je gaat toch niet in Rotterdam wonen

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Wat mij betreft lijkt me dat leuk hoor, 20 mensen! Maar zie het maar eens voor elkaar te krijgen. Want 1 iemand moet de bioscoop etc. regelen en een restaurantje regelen. Dat is nog niet zo makkelijk...

In de zomer ben ik bang dat je te maken krijgt met mensen die wel willen maar die dan nét toevallig op vakantie zijn. Daarom lijkt me het wel een leuk idee om het 10 jarig bestaan te vieren. Maar dat duurt nog zo lang...

sinterklaas

• 11821 messages
  • 3321 votes

Baksteen wrote:

(quote)

Ik heb ook een OV B) mja meetings zijn meestal tog in het weekend en op feestdagen.....

Denk eens aan de zomervakantie.

thunderball

• 5908 messages
  • 1421 votes

JohnWilliams wrote:

Wat mij betreft lijkt me dat leuk hoor, 20 mensen! Maar zie het maar eens voor elkaar te krijgen. Want 1 iemand moet de bioscoop etc. regelen en een restaurantje regelen. Dat is nog niet zo makkelijk...

In de zomer ben ik bang dat je te maken krijgt met mensen die wel willen maar die dan nét toevallig op vakantie zijn. Daarom lijkt me het wel een leuk idee om het 10 jarig bestaan te vieren. Maar dat duurt nog zo lang...

Jullie maken het allemaal veelste ingewikkeld, dat heb ik al wel gelezen.

Reserveren voor een film hoeft al helemaal niet. Wanneer is er in Nederland nou een zaal helemaal uitverkocht? Ja, het eerste weekend, op zaterdagavond als er een blockbuster gaat draaien misschien in de Randstad, maar verder is dat nooit.

Gewoon ergens met zijn allen afspreken, dan ieder zijn kaartje betalen en er na kan je altijd wel een eetcafe of desnoods een Mac pakken, om er na nog een cafeetje ofzo uit te kiezen om na te praten. Reserveren is te lastig omdat je voor een dag van te voren niet eens zeker weet wie er allemaal op komt dagen. Bovendien al die moeite voor uit eindelijk 9 man....?

Een datum prikken en het simpel houden.

Hoeveel MM users zijn er op dit ogenblik wel niet, daar van moeten er toch wel een stuk of twintig/ dertig willen komen?

gotti

• 14084 messages
  • 5907 votes

neo wrote:

(quote)
Wil je binnen of buiten het centrum gaan wonen?

Ik wil er het liefst niet wonen.

niethie

• 7319 messages
  • 7285 votes

neo wrote:

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3288 votes

Bovendien al die moeite voor uit eindelijk 9 man....?

Een stuk leuker dan 20 of 30 man.

thunderball

• 5908 messages
  • 1421 votes

Met het Stonesforum zijn we in Utrecht naar die Stonesfilm geweest. De hele zaal vol Stonesfans, ik kan je verzekeren zo'n grote groep dat is erg leuk.

En met al die moeite voor 9 man bedoel ik, dat reserveren dan niet echt de moeite is, met zo'n kleine groep kun je overal wel terecht.

Knisper

• 13042 messages
  • 1280 votes

Een gemiddeld eetcafe ziet niet graag 9 man onaangekondigd op de deur kloppen denk ik.

thunderball

• 5908 messages
  • 1421 votes

Daar heb ik hier in Brabant nog nooit last van gehad, misschien is het in grote steden anders? Bovendien, je kunt natuurlijk ook altijd een gewoon restaurant pakken, of een Mac of KCT.

Knisper

• 13042 messages
  • 1280 votes

Ik geloof niet dat het des-Moviemeters is om fastfood te gaan eten.

niethie

• 7319 messages
  • 7285 votes

Niets mis mee hoor wat mij betreft.

thunderball

• 5908 messages
  • 1421 votes

Knisper wrote:

Ik geloof niet dat het des-Moviemeters is om fastfood te gaan eten.

Ik ga er ook regelmatig heen en het stikt hier op de site van de jongeren, dus ga me niet vertellen dat die daar nooit komen.

Maar wat ik er alleen maar mee wil zeggen is dat het niet te moeilijk en ingewikkeld gemaakt moet worden.

Ik ben meer iemand van: wat is de dichtsbij gelegen eettent en hup met zijn allen daar naar toe, ipv van te voren van alles gaan bespreken in de hoop dat iedereen ook daadwerkelijk komt.

Dan is zo iets veel sneller en makkelijker af te spreken.

Maar dat is mijn mening.

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

En met een Big-Mac in de buik napraten over films

Knisper

• 13042 messages
  • 1280 votes

thunderball wrote:

Dan is zo iets veel sneller en makkelijker af te spreken.

Maar je moet er sowieso van uit kunnen gaan dat iedereen die zich aanmeldt ook daadwerkelijk komt. Als je bijvoorbeeld op CS afspreekt, dan moet je wel weten wie er nog horen te komen en op wie je wacht. Als dat toch duidelijk is, dan kan je net zo goed ergens reserveren.

Mescaline

• 7100 messages
  • 3286 votes

Thunderbal.. jij woont lekker dicht in de buurd! haha.. kom zelf uit de fendert..

thunderball

• 5908 messages
  • 1421 votes

Knisper wrote:

(quote)
Maar je moet er sowieso van uit kunnen gaan dat iedereen die zich aanmeldt ook daadwerkelijk komt. Als je bijvoorbeeld op CS afspreekt, dan moet je wel weten wie er nog horen te komen en op wie je wacht. Als dat toch duidelijk is, dan kan je net zo goed ergens reserveren.

Wanneer ik kijk naar de vorige meeting van 1 maart waren er nog al veel afmeldingen de laatste twee dagen. Zelfs op de dag zelf nog.

Ik zou ook eerder afspreken bij de bioscoop. Wie te laat komt zien we wel in de zaal. En dan na afloop met die groep, wie wil, ergens nog wat te eten halen/gaan eten en napraten.

thunderball

• 5908 messages
  • 1421 votes

Mescaline wrote:

Thunderbal.. jij woont lekker dicht in de buurd! haha.. kom zelf uit de fendert..

Jij bent toch niet stiekem Frans Bauer? Dan vooral niet gaan zingen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.