- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
U-96
-
- 11875 messages
- 2107 votes
Daar kom ik wel eens, een goeie bioscoop alleen niet heel erg groot...
Hmmm, ik vind de Lido anders helemaal niet zo'n goede bioscoop. Ik noem het altijd de tuig-bios.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes

Dat kan wel... U-96...maar het is wel op een handige plek gevestigd en duidelijk zichtbaar.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Hoezo, wat is er gebeurt?
Er is toch net een Meeting geweest, eer de volgende is...
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2247 votes
De volgende Meeting komt wanneer iemand het heft in handen neemt en er één organiseert 
niethie
-
- 7319 messages
- 7285 votes
Ik zou het wel leuk vinden als er weer eens eentje in Rotterdam gehouden gaat worden (genoeg dingen te doen zou ik zeggen) zou het zelf niet durven organiseren aangezien ik daar helemaal niet goed in ben en bang zou zou dat er van alles mis zou gaan. 
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Ik wist niet dar er meetings waren. Mag iedereen daarheen of hoe zit dat?
niethie
-
- 7319 messages
- 7285 votes
Tuurlijk, ben er zelf nog nooit bij eentje aanwezig geweest maar ik neem aan dat iedereen zou mogen komen anders zou dat net zoiets zijn als racisme.
gotti
-
- 14084 messages
- 5907 votes
Er zijn wel meetings waar de Chinezen echter geweerd worden. Daar hebben bepaalde members het niet zo op namelijk...
MXO
-
- 1449 messages
- 532 votes
Er zijn wel meetings waar de Chinezen echter geweerd worden. Daar hebben bepaalde members het niet zo op namelijk...
Hehe, en terecht!
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Haha 
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
dat vind ik niet kunnen niet alle chinezen zijn slecht.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Wat gebeurd er dan allemaal op zo'n meeting, wat ga je doen etc.?
...!!john!!...
-
- 544 messages
- 0 votes
Ik ben er zelf nog nooit geweest,maar wat ik zo heb opgemerkt is:
Eerst kom je bij een plaats bijeen,dan ga je naar de bioscoop en ga je wat eten.Maar het gaat er om dat je de andere Moviemeter leden eens een keer ontmoet.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Ik ben er zelf nog nooit geweest,maar wat ik zo heb opgemerkt is:
Eerst kom je bij een plaats bijeen,dan ga je naar de bioscoop en ga je wat eten.Maar het gaat er om dat je de andere Moviemeter leden eens een keer ontmoet.
Klinkt gezellig. Als ik zou komen zal ik wel de jongste zijn 
...!!john!!...
-
- 544 messages
- 0 votes
Klinkt gezellig. Als ik zou komen zal ik wel de jongste zijn 
Net een maand tevroeg geboren 
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Net een maand tevroeg geboren 
Ik zie nu inderdaad dat jij ook 14 bent 
U-96
-
- 11875 messages
- 2107 votes
dat vind ik niet kunnen niet alle chinezen zijn slecht.

sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
Ik ben al bezig een Meeting te organiseren. Het zal nog wel een tijdje duren (hopelijk wel ergens in 2009) maar het is altijd handig om het ver van te voren te organiseren. En dan ben ik natuurlijk al 18 en heb ik een ov-jaarkaart waarbij ik iig gratis met het openbaar vervoer kan. 
Waar ik het zou willen houden:
-Utrecht (altijd handig omdat het centraal ligt)
-Amsterdam
-Rotterdam
-'s-Hertogenbosch en Maastricht (voor als er Belgen aankomen, wil namelijk ook wat Belgen uitnodigen.
)
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
Misschien ook leuk om in 2010 een speciale meeting te houden vanwege het 10 jarig bestaan van Moviemeter. 
niethie
-
- 7319 messages
- 7285 votes
Ja goed idee met alle 71.691 leden (als het er over twee jaar al niet minstens 100.000 zijn) dan val ik tenminste niet zo op. 
Mescaline
-
- 7100 messages
- 3286 votes
-Rotterdam & -'s-Hertogenbosch zijn plaatsen die voormij wel moeten lukken.. Utrecht Maastricht en amsterdam zijn bestwel ver.. waar woon jij ergens sinterklaas..?
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
Ja goed idee met alle 71.691 leden (als het er over twee jaar al niet minstens 100.000 zijn) dan val ik tenminste niet zo op. 
Kom op, niet zo scared.
En dan gaan we met zijn 100.000 het vieren in Jordy's huis. 
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
-Rotterdam & -'s-Hertogenbosch zijn plaatsen die voormij wel moeten lukken.. Utrecht Maastricht en amsterdam zijn bestwel ver.. waar woon jij ergens sinterklaas..?
De kop van Noord Holland. Maar ole ole ole, wij hebben recht op een ov. 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3288 votes
Bij de vorige meeting hadden we het erover om in de zomer nog een meeting te doen. Is over een maand geen idee?
Mescaline
-
- 7100 messages
- 3286 votes
Rotterdam is idd wel tedoen.. en als er meerdere leden uit de zelfde buurd komen kunnen we misschien ook gezamelijk naar rotterdam gaan..? maar er zijn waarschijnlijk weinig members uit de omgeving Roosendaal..?;)