• 179.466 movies
  • 12.318 shows
  • 34.178 seasons
  • 650.368 actors
  • 9.403.096 votes
Profile

MM Meetings

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Een bevestiging van mij, mikey en Madecineman. Tot nu dus een gezellig onderonsje.

mikey

• 29001 messages
  • 5148 votes

Moeten we niet naar een tienerslasher gaan, gezien de datum???

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Dan trek ik mij terug.

mikey

• 29001 messages
  • 5148 votes

Owkee owkee:

Seom

Antwerpen Januari 2006

op friday the 13th

-Freud

-madecineman

-Katie morosky

-mikey

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Gaan wij dan ook eerst iets eten?

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Onderhond wrote:

Blijf dat Filmmuseum een vreemd initiatief vinden. Aardig dat ze Ki-duk's gaan tonen, maar moeten dat nu echt de drie films zijn die hier gewoon in de bakken van de FRS of FNAC liggen ?

Ze worden wel op groot scherm getoond (nu ja, toch redelijk groot), maar ik had ook liever wat meer van hem gezien. Het is dan ook geen echte retrospectieve maar eerder een smaakmakertje, want normaal tonen ze wel zo goed als alle films van een bepaalde regisseur. Bovendien moet zo'n zaal ook een beetje leefbaar zijn qua aantal bezoekers, ik vind dat ze goed hun best doen om populaire met meer obscure films af te wisselen. Maar ik denk inderdaad niet dat het iets voor jou is, zo'n filmmuseum .

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

katie morosky wrote:

Gaan wij dan ook eerst iets eten?

Geen probleem wat mij betreft, we kunnen ook achteraf iets gaan drinken maar misschien is eten wel handiger. In de stad of anders in het filmmuseum zelf, ik heb persoonlijk geen echte voorkeur.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3288 votes

Mag ik jullie aanraden veel telefoonnummers te noteren? Echt goed veel.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Misschien kun je dat van jou alvast doorgeven dan .

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Freud wrote:

(quote)

Geen probleem wat mij betreft, we kunnen ook achteraf iets gaan drinken maar misschien is eten wel handiger. In de stad of anders in het filmmuseum zelf, ik heb persoonlijk geen echte voorkeur.

We kunnen vooraf iets eten en achteraf iets gaan drinken. Ik stel voor dat we gaan eten op het Zuid in Lucy Chang of Mezzo (niet duur en heel erg lekker), tenzij er iemand een hekel heeft aan Chinese of Turkse gerechten (gelieve dit dan te laten weten zodat ik al kan reserveren). Laten we afspreken om 18h00 op de trappen van het Museum van Schone Kunsten (voor diegenen die iets willen gaan eten) en anders om 19h30 in het Muhka. Een naamkaartje zou ook handig zijn. En natuurlijk... telefoonnumers. Misschien kan iedereen zijn nummer aan elkaar pm'en.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Ik heb in elk geval geen gsm, dus mij zul je maar moeten herkennen ter plekke .

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Lijkt me niet zo moeilijk: staat er iemand meer in het fotoboek? Tja, de anderen moeten hun haar maar roze verven.

Ik verwacht dat ik tegen woensdagavond de reservering kan maken (dus ik verwacht tegen woensdag een eventuele proteststem tegen de restaurants).

Onderhond

• 87627 messages
  • 12904 votes

Ze worden wel op groot scherm getoond (nu ja, toch redelijk groot)

Ik heb ooit wel eens op de oude locatie (Meir) een filmpje meegepikt. Jin-Roh, met Franse subs, maar ik had em zo ten minste wel gezien.

Maar voor iemand die beschikking had tot een projector, bank waar je je benen kon strekken en surroundset (let wel, was niet van mij ) is zo'n zaaltje toch niet al te aantrekkelijk. Maar het verbaast me vooral dat ze niet meer "moderne" films spelen. De selectie is vaak oud werk gekruisd met films die ooit in de Cartoons gedraaid hebben. Voor mensen die de bioscoopscheduals volgen en weinig interesse hebben in oudere films niet al te boeiend.

Lucy Chang is trouwens een aanrader, zeker de Malaysian lemongrass soep . Maar wel "Aziatische" keuken, geen Chinese

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Ze zijn intussen wel verhuisd naar een iets modernere setting, maar het blijft inderdaad vrij kleinschalig. En wat de moderniteit van de films betreft: naast het filmmuseum bestaat er ook Muhka Cinema die elke maand een drietal films oppikken die de zalen niet halen (te moeilijk voor de Cartoon's, zoiets) en daar zitten best interessante dingen bij, zelfs voor jou denk ik .

Wat het restaurant betreft ben ik helemaal akkoord trouwens.

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1718 votes

Nou het wordt een soort van mini-meeting / onderonsje dus. Leuk hoor. Voor het eten ben ik trouwens ook wel in.

Neem aan dat Freud, die als enige in het fotoboek staat, het herkenningspunt gaat worden op de trappen van het MUHKA voor ons allemaal.

Ik ga overigens (een klein beetje noodgedwongen) met eigen vervoer richting Antwerpen en wil altijd wel iemand een lift geven. Als daar interesse in is stuur mij maar even een pm- tje.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

En meebetalen aan benzine natuurlijk.

• 7484 messages
  • 1718 votes

kos

• 46732 messages
  • 8883 votes

Madecineman wrote:

N

Neem aan dat Freud, die als enige in het fotoboek staat, het herkenningspunt gaat worden op de trappen van het MUHKA voor ons allemaal.

.

Jordy, die moviemeter-merchandise moet er snel komen zodat men bij een meeting de moviemeter-pet, t-shirt, stola, muts etc. kan dragen .

• 7484 messages
  • 1718 votes

Even voor alle duidelijkheid, de trappen van het museum der schone kunsten dus. Bijna al verdwaalt zeg

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Ja, daarheen leidt de afspraak ons. Om 18h00. Trappen van het Museum van Schone Kunsten. Niet vergeten. Echt héél erg belangrijk. Als je later bent (dat gaat niet over vijf minuten: je bent in België ), laat in ieder geval toch iets weten. Ook héél erg belangrijk.

chrissie

• 749 messages
  • 5047 votes

Je mag mij en montenegro ook noteren. Wel enkel voor de film en de pint achteraf, het eten lukt spijtig genoeg niet (kinderen ophalen bij hun moeder)

wij zullen om 19u30 in het Mukha zijn, qua herkenningspunt: ik draag een halflange zwarte jas met lange witte sjaal

ik zie net op de site van het Mukha dat er 2 locaties zijn: 1 in de Leuvenstraat en 1 op de Waalse Kaai

ik veronderstel dat we op de Waalse Kaai moeten zijn aangezien daar Mukha media is ????????

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Ik ben ooit eens naar Muhka-kortfilmpjes gaan zien die doorgingen in het Museum van Fotografie. Dus, geen idee. Ik merk het altijd wel ter plekke, denk ik maar... Tegen donderdag zal ik het antwoord hier plaatsen. Of misschien kan Freud het wel geven.

Leuk dat jullie ook komen. Nu hoop ik niet dat net die avond meer mensen een halflange zwartje jas dragen met een lange witte sjaal. Vast wel. Misschien kunnen we op een plek afspraken voor het museum (het gaat in ieder geval in een museum door ). Dat doen we donderdag wel.

Ondertussen is het dus een officiële Meeting geworden.

Edit: Ja, het is Waalse Kaai. Ik heb even nagedacht, in het Museum van Fotografie dus. FotoMuseum, zoals het tegenwoordig heet. We kunnen voor Café Locale afspreken, daar staat niemand op dat uur.

soom

• 24923 messages
  • 2755 votes

Veel plezier alvast!

En hoe zit het met de meeting van mei? Is er al iets over de meeting van mei bekend?

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

katie morosky wrote:

Ja, het is Waalse Kaai. Ik heb even nagedacht, in het Museum van Fotografie dus. FotoMuseum, zoals het tegenwoordig heet.

Inderdaad. Ook Muhka Cinema zit daar trouwens gevestigd. Trouwens wel grappig: als je lid wordt van het filmmuseum dan mag je gratis in het Muhka drie straten verder, maar voor het fotografiemuseum waar het filmmuseum eigenlijk is, moet je wel gewone pot betalen .

A.S.E.

• 386 messages
  • 1476 votes

Is het deze donderdag?

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Nee, vrijdag (je bent trouwens zeer welkom ).

Ik heb een personeelsvergadering en daarna een receptie, was ik helemaal vergeten, dus kan ik niet om 18.00 op de trappen staan. Ik zal rechtstreeks naar het restaurant komen, om 18.15 moet ik daar wel zijn.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Dat is goed, maar ík weet dat restaurant niet zijn dus dan zal iemand anders me daarbij moeten helpen vrees ik .

• 7484 messages
  • 1718 votes

Ik zou zeggen, stop een stadsplattegrond in je jaszak dan komen we d'r wel uit (hoop ik).

Ben wel blij dat in ieder geval het herkenningspunt nog wel op de trappen staat

timbo_

• 13116 messages
  • 3878 votes

Veel plezier allemaal en laat hier even weten hoe het was.

soom

• 24923 messages
  • 2755 votes

En als er foto's genomen worden: Wel plaatsen, aub!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.