- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
soom
-
- 24923 messages
- 2755 votes
Veel plezier inderdaad, en de foto's worden wel verwacht! 
Ik ben bij de volgende echt zeker weten van de partij, het lijkt me super leuk, en hoop dan weer OV te hebben en misschien mijn rijbewijs. 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3287 votes
Ik heb de meeting nooit gehaald omdat de enige persoon van wie ik het nummer had zijn mobiele telefoon thuis had laten liggen
. Mijn trein had vertraging en dat heb ik nooit kunnen doorgeven zodat ik ze ben misgelopen bij de afgesproken plek.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3878 votes
dat is balen ja. Hopelijk heeft de rest geen soortgelijke problemen gehad.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25174 votes
Haha misschien dat ik maar eens een mobiele telefoon moet aanschaffen voordat ik naar een MoMeMeeting ga 
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Boordappel, ben je wel nog naar het filmmuseum gekomen? Want we hebben daar nog wel rondgekeken tot vlak voor de film begon, we zagen alleen niemand die er uitzag alsof hij op moviemeter zou posten
(behalve Ingrid, die daar op ons zat te wachten). Jammer dat het mis is gegaan.
De meeting was verder wel gezellig en de film was ook goed, al vond niet iedereen dat geloof ik.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3287 votes
Nou, ik vroeg de weg nog naar het filmmuseum aan iemand en die wees me de weg naar een gebouw dat potdicht zat, maar waar wel met grote letters Filmmuseum op stond :S.
Moraal van het verhaal: een mobiele telefoon heet niet voor niets een mobiele telefoon.
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Dan ben je waarschijnlijk naar Cinerama gestuurd.
Daar werden ook films van het filmmuseum vertoond, maar dat zit sinds kort dicht. Het was niet in een park zeker?
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Moraal van het verhaal: een mobiele telefoon heet niet voor niets een mobiele telefoon.
Ja, ik geloof dat het probleem was dat de batterij leeg was en het dus geen zin had 'm mee te nemen, maar dat moet de persoon in kwestie maar beamen. Ik noem geen namen. 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3287 votes
Geloof t wel ja. Ik meende me trouwens te herinneren dat er ook een zaal was bij het Vondelpark (wat dus juist bleek te zijn) maar toen liep het al tegen 19:30 en was ik waarschijnlijk toch te laat geweest voordat ik de goede weg had gevraagd.
Nou ja. Het is dat ik OV heb anders was ik goed pissig geweest. Volgende keer vraag ik in ieder geval wat meer telefoonnummers.
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Zeker zwaar klote ja. Ik had ook vertraging met de trein omdat we voor (of achter?) een kapotte goederentrein stonden. Duurde een half uur voordat iemand had uitgevonden hoe de knopjes van de wissels werkten, zodat mijn trein over het verkeerde spoor verder kon. De conducteur deelde mee dat de rest van het treinverkeer via Hilversum werd gestuurd.
Van die goederentrein had jij zeker ook last?
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Dat was dus mijn mobieltje... Ik heb een berichtje gestuurd naar Appel zelf, vind het erg jammer vooral ook omdat je zo enthousiast was.
Nu over de meeting zelf(waar geen foto's van zijn).
Eerst gegeten bij een pizzeria, daarna naar de film opweg gegaan waar we Ingrid ophaalden en na de film nog even iets gaan drinken ergens. De film vond ik wat tegenvallen maar daarna was het gezellig 
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Ja het was even wennen natuurlijk want je kende niemand en ook de leeftijden waren verschillend. Maar het was uiteindelijk goed te doen. Film was best wel leuk , eigenlijk nog nooit zo een oude film gezien maar het is me goed bevallen.
Jammer van Boordappel en ... Mikey???
Echt klote dat je voor niets bent gekomen.
Dat Mobiele telefoon verhaal was inderdaad zonde maargoed.
Geen fotos genomen , ook omdat we weinig tijd hadden en misschien ook wel omdat de groep niet compleet was.
Volgende keer beter.
mikey
-
- 29001 messages
- 5148 votes
Sorry, ik was het alweer vergeten. ik moest namelijk naar mijn ouders om een aantal, niet ernstige overigens, maar wel belangrijke zaken te regelen. Ik besef dat het onfatsoenlijk was om jullie niet even in te lichten.. sorry shame shame..
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Sorry, ik was het alweer vergeten. ik moest namelijk naar mijn ouders om een aantal, niet ernstige overigens, maar wel belangrijke zaken te regelen. Ik besef dat het onfatsoenlijk was om jullie niet even in te lichten.. sorry shame shame..

feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Niet erg, jammer dat je er niet was...
Hemdale
-
- 2222 messages
- 8869 votes
Leuke avond en een leuke film, dat zeker. Terugweg was wat minder verlopen bij Chainsaw en mij. We hadden namelijk de laatste trein gemist van Zwolle naar Emmen, dus werd uiteindelijk toch nog een erg duur avondje (taxi). 
Toch ben ik blij weer wat nieuwe mensen ontmoet te hebben en ik heb het naar mijn zin gehad op de meeting. En inderdaad jammer van Boordappel en mikey.
katie morosky
-
- 1003 messages
- 804 votes
Mikey had toch onder voorbehoud geschreven? Misschien is er hier sprake van culturele verschillen maar bij ons is het zo dat je de afspraak dan alsnog moet bevestigen eer je kan spreken van een échte afspraak... Maar dat zijn, let's say, de Belgen. 
mikey
-
- 29001 messages
- 5148 votes
In nederland is het 50-50. En als je niet meer reageert dan verwachten ze in NL dat je wel komt. En dat heb ik dus niet gedaan. 
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
We hadden het wel verwacht. Maarja volgende keer beter.
soom
-
- 24923 messages
- 2755 votes
Is er al iets bekend over een nieuwe meeting? 
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
Bekend is dat Boordappel dan opgepakt gaat worden wegens verboden wapenbezit 
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ik vond het Belgisch alternatief nog wel een interessant idee, het plan was om deze vrijdag 13 januari (zeg nu zelf, op zo'n dag kán het gewoon niet misgaan) in het Antwerps filmmuseum naar Seom van Kim Ki-Duk te gaan kijken. Ik heb geen idee of daar veel MMers mee te lokken zijn maar het is in ieder geval een interessante film.
Ik dacht dat katie morosky meeging en misschien ook Madecineman en mikey, maar die moeten dat zelf nog maar eens bevestigen vooraleer ik hier zo'n lijstje ga onder zetten.
Als er meer dan drie geinteresseerden zijn dan vraag ik het officiele label van MM-meeting aan, anders wordt het maar een gewoon onderonsje of zo
.
Onderhond
-
- 87627 messages
- 12904 votes
Ik vond het Belgisch alternatief nog wel een interessant idee, het plan was om deze vrijdag 13 januari (zeg nu zelf, op zo'n dag kán het gewoon niet misgaan) in het Antwerps filmmuseum naar Seom van Kim Ki-Duk te gaan kijken. Ik heb geen idee of daar veel MMers mee te lokken zijn maar het is in ieder geval een interessante film.
Ik dacht dat katie morosky meeging en misschien ook Madecineman en mikey, maar die moeten dat zelf nog maar eens bevestigen vooraleer ik hier zo'n lijstje ga onder zetten.
Als er meer dan drie geinteresseerden zijn dan vraag ik het officiele label van MM-meeting aan, anders wordt het maar een gewoon onderonsje of zo
.
Blijf dat Filmmuseum een vreemd initiatief vinden. Aardig dat ze Ki-duk's gaan tonen, maar moeten dat nu echt de drie films zijn die hier gewoon in de bakken van de FRS of FNAC liggen ?
Maar veel plezier met Seom, fijn filmpje