• 178.145 movies
  • 12.219 shows
  • 33.990 seasons
  • 647.196 actors
  • 9.373.692 votes
Profile

Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Aww, wat een mooie beestjes.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Elineloves wrote:

Aww, wat een mooie beestjes.

thx.

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Prachtig ! Wat een kleuren ook

ibendb

• 5037 messages
  • 3219 votes

Zo'n schattige vogels!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Dank jullie wel

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

(afbeelding)

Ik wil er een!

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Haha, wat is me dat Eline?

Heeft hij het koud, of is hij(zij) het niet met je eens

Wel een leuk knuffeltje, dat is zeker.

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

(afbeelding)

Onze American Stafford pup Megan (12 weken oud)

ibendb

• 5037 messages
  • 3219 votes

Cute-Alarm!

Erg schattig beestje.

eppo349

• 874 messages
  • 4064 votes

Harrie, nu 25 weken oud:

(afbeelding)

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Mooi beessie zeg

kos

• 46693 messages
  • 8850 votes

Harrie! .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wat een leukie!

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Ik heb net een muis gevangen. Ik vind dat ie zich vreemd gedraagt voor een zgn. "wilde muis"

Ik heb hem op mijn bureau gezet ter ondervraging. Hij rende vanavond door mijn huis en maakte er een bende van. Ik laat hem straks weer vrij maar hij moet eerst sorry zeggen

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Volgens mij vond 'ie 't wel leuk bij jou Hannibal! Lijkt zich wel op zijn gemak te voelen.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Toevallig ga ik morgen even een gat in mijn plafond boren (zolderkamer) om een paar muizen - al lijken het soms olifanten - te vangen. Benieuwd hoe ik het ga doen, maar het is echt schijtirritant dat geren en geknaag als je probeert te pitten.

JustMike

• 3218 messages
  • 751 votes

Mijn vader had vorig jaar een filmpje gemaakt van onze hond die met de hond van de buren speelde. De kleine hond is van ons

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

FillumGek wrote:

Toevallig ga ik morgen even een gat in mijn plafond boren (zolderkamer) om een paar muizen - al lijken het soms olifanten - te vangen. Benieuwd hoe ik het ga doen

Ik ook! Waarom ga je een gat boren? Vallen ze daar dan doorheen? Vang je ze dan op? Die techniek van muizen vangen ken ik nog niet.

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

@JustMike:

Grappig om te zien hoe kleine hondjes zichzelf overschatten

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hehe, grootheidswaanzin. Heeft die van mij ook last van.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Hannibal wrote:

(quote)

Ik ook! Waarom ga je een gat boren? Vallen ze daar dan doorheen? Vang je ze dan op? Die techniek van muizen vangen ken ik nog niet.

Hehe nee het is helaas nodig denk ik. Ik heb al 20 jaar een plat plafond op mijn zolderkamer, daar waar het dak normaal gesproken spits afloopt. Dus er zit een holle ruimte tussen het plafond en het echte dak. Moet er toch een gat in maken om er met de hand wat vallen, gif, een kat, lokaas of iets anders neer te kunnen zetten.

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

@Fillumgek: Maar je weet zeker dat het muizen zijn?

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Brix wrote:

@Fillumgek: Maar je weet zeker dat het muizen zijn?

Het zijn in elk geval dieren. Je hoort duidelijk dingen lopen, rennen, knaaggeluiden en volgens mij heb ik er zelfs weleens één horen piepen. Kan niet missen eigenlijk.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Dan zou ik geen gif gebruiken, die rottende muizen krijg je daar dan nooit meer weg.

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Daar dacht ik inderdaad ook aan., of je moet je plafond deels slopen om ze weg te halen.

Ik zou het zelf ook niet over m'n hart krijgen om vergif te gebruiken.

Maar ik heb makkelijk praten, want ik heb geen last van muizen (of ratten, steenmarters, eekhoorns etc..)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Arme muisjes. Ben echt een sucker daarvoor, zie die muis al klem zitten in het valletje. Deed mijn opa ook altijd, vond hem echt daardoor een gemene man (voor muizen iig.) Herinner me nog dat ik een keer boos riep ; '' OPA! Jij mag de muisjes niet dood maken! Dan moet je naar de gevangenis!''

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Katten erop los laten. Niet heel diervriendelijk voor de muis natuurlijk, maar het is de beste manier om de muizenplaag tegen te gaan.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Bij een muizenplaag help inderdaad alleen grof geschut. Voor één of twee verdwaalde muizen gebruik ik altijd mijn diervriendelijke lok-kooitje. Ik heb hem al jaren en ik heb er al minstens 20 muizen mee gevangen. Het werkt altijd! Die van gister had ik binnen 10 minuten na plaatsing. Ik zag hem er gewoon in wandelen en toen hij van de kaas snoepte viel het klepje dicht. Geweldig om te zien, en spannend ook!

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Wat doe je met de muizen nadat je ze hebt gevangen?

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ik ga ook geen gif gebruiken denk ik. Dadelijk liggen ze inderdaad in een onbereikbaar hoekje te rotten. Maar ik probeer het eerst op een vriendelijkere manier. Ben sowieso benieuwd hoeveel er ongeveer zitten. Wie weet zit er ergens een gaatje in de muur zodat ze ook naar de buren kunnen of zo, aangezien ik ze niet iedere dag hoor. Dan ben je helemaal ver van huis.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.