• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.189 actors
  • 9.373.537 votes
Profile

Het school en studie topic

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2596 votes

Nog meer leute aan de examens volgende week?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Niet volgende week maar wel begin Juni.

Pure

• 770 messages
  • 0 votes

Ja, ook voor mij begint het feestje maandag .

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

Hier ook volgende week maandag.

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

Same here.

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

eind mei begin ik eraan

doodah

• 1538 messages
  • 1233 votes

Zo snel al. Ik begin pas 12 Juli.

Eerst nog 3 dagen naar Parijs.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Zaterdagochtend heb ik weer dé PABO rekentoets.. de slapeloze nachten zijn begonnen!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha, daarvan krijg ik ook slapeloze nachten, maar dat hangt allemaal al netjes in mijn kast hoor

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

doodah wrote:

Zo snel al. Ik begin pas 12 Juli.

Eerst nog 3 dagen naar Parijs.

ja, maar ik heb wel een maand examens... in het secundair onderwijs is dat maar een dikke 2 weken hé...

doodah

• 1538 messages
  • 1233 votes

Ja, da's waar. Veel succes in ieder geval!

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

doodah wrote:

Ja, da's waar. Veel succes in ieder geval!

ja jij ook !

en uiteraard alle andere studenten !

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

Iedereen veel succes! Ik begin maandag met Natuurkunde.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nou jongens, over iets meer dan een half uur zit ik aan de rekentoets, wish me luck!

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

Op een zaterdag ? Nou ja, succes.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Deeltijdopleiding, dus dan ga je dinsdag en donderdagavond naar school, en af en toe een zaterdagochtend voor de toetsen.

Na een hele dag werken is het lastig concentreren als je om 20.00 nog toets moet maken.

maerk

• 4249 messages
  • 2702 votes

Elineloves wrote:

Nou jongens, over iets meer dan een half uur zit ik aan de rekentoets, wish me luck!

Succes! Beetje laat, maar alle anderen ook nog succes. Hoe ging de toets voor je gevoel?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Als ik hem heb gehaald eet ik mijn schoen op, wat een misselijke vragen.. Juist de dingen waar ik slecht in ben, zoals bij het hoofdrekenen: 0,00198 : 0,004 x 256 ofzo.

Maargoed, nog 2 kansen om de toets te behalen, nu flink bijlessen.

maerk

• 4249 messages
  • 2702 votes

Elineloves wrote:

Als ik hem heb gehaald eet ik mijn schoen op, wat een misselijke vragen.. Juist de dingen waar ik slecht in ben, zoals bij het hoofdrekenen: 0,00198 : 0,004 x 256 ofzo.

Maargoed, nog 2 kansen om de toets te behalen, nu flink bijlessen.

Jammer, maar het kan altijd nog meevallen! Mijn laatste toets wiskunde had ik voor mijn gevoel ook helemaal verneukt, maar ik had een 7,5. Dus wie weet.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2596 votes

Succes iedereen met de examens (vanaf) morgen! Begin zelf met Nederlands en M&O.

Op een goede afloop dan maar he.

(afbeelding)

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

Iedereen succes met de examens, ik begin morgen met Natuurkunde.

Pure

• 770 messages
  • 0 votes

Idd succes allen!

@Goodfella_90: E&M met M&O? Dan hebben we hetzelfde programma .

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

Succes!

Ik begin morgen ook met Nederlands, al voelt dat nog het meest aan als een tussendoortje. Overigens heb ik ook E&M, maar extra vakken zijn nooit mijn ding geweest - alhoewel ik niet geheel onvrijwillig Grieks in mijn pakket heb.

Pure

• 770 messages
  • 0 votes

Ik voel me achteraf ook genaaid over de manier waarop ze me M&O aangesmeerd hebben. Het is gewoon boekhouden met een wat mooiere naam (omdat niemand het anders kiest). Sowieso ga ik hierna niets met vakken uit mijn profiel doen wat niet bepaald bevorderlijk is voor de motivatie.

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

Waarom heb je M&O dan niet laten vallen? Die keuze heb je zelf in handen.

Hetzelfde geldt voor mij: wat ik ook ga studeren, het zal niets met zowel Aardrijkskunde als Geschiedenis of Economie van doen hebben. Van blijheid vervuld roep ik over twee weken zelfs maar al te graag uit: 'eindelijk, ik ben verlost van deze tijdsbesteding aan zaken die ik met niets dan absolute desinteresse onderga!' Helaas duren die twee weken erg, erg lang.

Pure

• 770 messages
  • 0 votes

Haha, precies hetzelfde hier. Ik kijk al een jaar of drie uit naar het moment dat ik verlost ben van het verplicht klokkijken en zoemerwachten.

En je moet één vak in je vrije deel hebben;, ik had destijds geen extra keuzevak gekozen (de school deed er ook alles aan om leerlingen vooral te ontmoedigen een extra vak te nemen), dus kan ik M&O nu niet laten vallen. Het is overigens wel extreem makkelijk, maar ook ongelooflijk oninteressant.

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

Bij mij is de demotivatie ironisch genoeg exact drie jaar geleden flink verergerd, totdat hij ondertussen fikse hoogtepunten heeft bereikt.

Hm, daar heb ik nooit last van gehad, maar dat zal wel komen doordat ik verplicht Grieks moest volgen. Tegenover Grieks klinkt M&O uitermate optimaal: oninteressant is het ook, maar je moet er flink wat voor uitvoeren, wil je een voldoende halen; een vijfje achter 'Grieks' op mijn eindlijst vind ik daarom méér dan genoeg (al sta ik nu een zesje, met de nadruk op 'je').

Grindhouse

• 828 messages
  • 1686 votes

Veel succes iedereen! Ook voor mij morgen M&O en Nederlands.

En inderdaad, M&O is een vreselijk vak dat ik achteraf nóóit had moeten kiezen...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.