- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Websites en filmblogs van gebruikers
Websites en filmblogs van gebruikers
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Wie heeft er ervaring met het opzetten van een videostream. Niet een progressive stream, maar True Streaming, zoals bijvoorbeeld bij Uitzending gemist? Ik weet dat mijn hosting provider dat levert, maar hoe werkt de code daarvoor?
Ik wil een aantal van mijn films aanbieden na betaling via PayPal. Maar het liefst zie ik zo laat mogelijk die versie ergens via een torrent terug. (ik weet dat NIETS te beveiligen is, maar ik wil het wel zo moeilijk mogelijk maken
)
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
ben recent een visueel blogje begonnen en het is nu al aardig gevuld (weet alleen niet of ik het op deze manier vol kan blijven houden... maar we zullen zien
Dakmaster
-
- 1 messages
- 0 votes
In Film > Nieuws > Fight Depot Movies Like Page:
Neem een kijkje bij de Fight Depot Movies Like Page .
Alles over Actie en vecht films. Daarbij is er nog een mogelijkheid om je aan te sluiten bij de gesloten groep.
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
Een voorzichtige poging voor een filmblog:
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Al 7,5 jaar nu (samen met Quentin):
Neerlands Filmdoek - NLfilmdoek.nl - alles over Nederlandse films en tv-series
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
O ja joh? Is die van jullie? Zo leer je nog eens wat. Tof.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Een paar dagen geleden ook eens met een blogje gestart. Het is eigenlijk meer een uitloper van volgend topic:
Film >> Algemeen >> Belgische Filmposters
Het is een poging om a) een meer duidelijker overzicht van Belgische filmposters te creëren en b) wat meer volk te trekken want het topic hier op MM wordt maar door een beperkt aantal mensen bekeken.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Mijn lijst van beste zombiefilms ooit:
Ricardo presenteert: de 10 beste zombiefilms ooit - cultmoviesreviewed.com
metzonderbril
-
- 1 messages
- 0 votes
In Filmdragers en apparatuur > Koop en ruil > Strak vormgegeven filmposters:
De posters (30 x 40 cm) worden gemaakt van geschept papier. Ze zijn dus gemakkelijk in te lijsten en hebben een andere look dan de hoogglans filmposters die je in de bioscoop ziet hangen.
We hebben diverse titels in ons assortiment. Van The Dark Knight en Spiderman, tot Argo en The Big Lebowski.
Ze kosten 12,50 euro per stuk (exclusief 1,95) verzendkosten. Kijk voor alle ontwerpen op www.metzonderbril.nl
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Onze Top 10 lijsten van 2013!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Sterke lijstjes heren (Ricardo en Tony).
djinnieboy
-
- 29 messages
- 32 votes
Vanaf mei 2013 druk bezig met een website voor (alle) films van 2014 - Films 2014 - Het overzicht van alle films van 2014 - films-2014.nl.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Vanaf mei 2013 druk bezig met een website voor (alle) films van 2014 - Films 2014 - Het overzicht van alle films van 2014 - films-2014.nl.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
djinnieboy
-
- 29 messages
- 32 votes
Thanks!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Thanks!
djinnieboy
-
- 29 messages
- 32 votes
Bedankt voor je opmerking, ik heb het aangepast:) Mocht je nog meer opmerkingen hebben, dan hoor ik het (uiteraard) graag 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Bedankt voor je opmerking, ik heb het aangepast:) Mocht je nog meer opmerkingen hebben, dan hoor ik het (uiteraard) graag
De Filmkabouter
-
- 13 messages
- 0 votes
Oeh ik heb mijn film vlog zitten spammen op de verkeerde plaats, zie ik.
Maar oh well, nieuwe gebruiker, dan krijg je dat!
Mijn pagina is: De Filmkabouter - YouTube ! Met recensies, gekke filmgerelateerde top 10 lijstjes, filmgadgets, locatiebezoeken en dat soort fun. Elke dinsdag en donderdag nieuwe video's! Ik ben hiermee bezig sinds augustus 2013. 
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Eergisteren is de nieuwe site van de stichting waar ik nu twee jaar de kar van trek gelanceerd:
De komende weken worden er nog wat features toegevoegd, wordt ie meertalig en worden de statische informatiepagina's ('de stichting', 'partners' e.d.) nog 'visueler' en 'aantrekkelijker gepresenteerd dan de lappen tekst die er nu droog staan, maar de basis staat er. Ben er zeer blij mee.
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
Mijn blog wat aangepast om het overzichtelijker te maken, balk met onderwerpen bovenaan nu en minder berichten op één pagina.
De Filmkabouter
-
- 13 messages
- 0 votes
In Film > Toplijsten en favorieten > Coolste filmpersonages in glas en lood!:
Om je dag mee op te vrolijken, een 3 minuten grappig/tof filmpje over filmfiguren in glas en lood!
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
MaNiAc E
-
- 154 messages
- 413 votes
Wij zijn op het moment opzoek naar mensen die graag willen schrijven en/of eventueel mee kunnen denken over verbeteringen voor de website.
We zijn flink gegroeid en we willen blijven groeien. Als er iemand interesse heeft laat het me weten 
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Win 2 kaarten voor Imagine!
Win 2 kaarten voor het Imagine Film Festival! - prijsvraag - cultmoviesreviewed.com
EdwardNorton
-
- 20 messages
- 29 votes
In Overigen > Algemeen > Allerlaatste film nieuwtjes!:
He allemaal!
Willen jullie de laatste film nieuwtjes, trailers etc.?
Volg dan op twitter: @Nadinee1995
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Mijn blog Cult Movies Reviewed is al een tijdje niet meer. Ik heb de laatste weken veel van mijn tijd gestoken in een nieuw project, een dat dichter bij mij staat en waar ik weer hoop veel plezier te beleven met het schrijven over film. Ik heb mij voorgenomen een site te starten die zich volledig richt op de oude genrefilm en waar ik mijn tijd kan steken in het schrijven over hetgeen waar ik écht interesse in heb. Mijn nieuwe site kun je vinden op www.itsonlyamovie.nl. Veel leesplezier!
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Je foto van The Running Man bij Pagina niet gevonden | It's Only a Movie - itsonlyamovie.nl wilt wel niet openen. En de VHS cover van The Fog ook niet.
Wel een erg tof artikel trouwens